Forfatter(e)
Semester
4. semester
Uddannelse
Udgivelsesår
2009
Afleveret
2009-06-01
Antal sider
167 pages
Abstract
The project is based on a strategic approach, where strategic aspects of the company, such as product portfolio, market, sales and brand, sets the boundaries for the product development process. It is a goal throughout the project to have a realistic approach and to dive into the details of design and production of the specific product. The outcome of the process is the lamp “Out”, which is a lamp with several uses. The lamp encurrages spontaneous use and has a soft ambient light for a comfortable and cozy atmosphere.
Dette projekt er baseret på en strategisk tilgang, hvor der tages udgangspunkt i virksomhedsstrategiske aspekter, såsom: Produkt portefølje, markedet, salg & branding. Dette sætter rammerne for produktudviklingsprocessen. Det er målet, gennem projektet, at have en realistisk tilgang og at arbejde med detaljerne indenfor design og produktion af det udviklede produkt. Resultatet af processen er udendørslampen "Out", som er en lampe med mange anvendelser. Lampen opfordrer til spontant brug og afgiver et varmt og behageligt lys til at give en behagelig og hyggelig atmosfære.
Emneord
Kolofon: Denne side er en del af AAU Studenterprojekter — Aalborg Universitets studenterprojektportal. Her kan du finde og downloade offentligt tilgængelige kandidatspecialer og masterprojekter fra hele universitetet fra 2008 og frem. Studenterprojekter fra før 2008 kan findes i trykt form på Aalborg Universitetsbibliotek.
Har du spørgsmål til AAU Studenterprojekter eller Aalborg Universitets forskningsregistrering, formidling og analyse, er du altid velkommen til at kontakte VBN-teamet. Du kan også læse mere i AAU Studenterprojekter FAQ.