contrast: Strategisk design
Student thesis: Master Thesis and HD Thesis
- Helle Mølgaard
4. term, Industrial Design, Master (Master Programme)
Som en mindre dansk producent af kvalitetshjemmesko har det været i glerups.dk’s interesse at få undersøgt og afdækket potentialet for at udvikle en ny designlinje bestående af et tyndere filtprodukt kombineret med muligheden for at indgå i private label samarbejder.
Et private label samarbejde skal åbne op for nye markedspotentialer, tilføre mere eksponering af hjemmeskoene og fastslå glerups.dk som et dansk design ikon.
Med afsæt i denne problemstilling er en designstrategi blevet udformet, som danner grundlaget for udviklingen af den nye designlinje.
Et private label samarbejde skal åbne op for nye markedspotentialer, tilføre mere eksponering af hjemmeskoene og fastslå glerups.dk som et dansk design ikon.
Med afsæt i denne problemstilling er en designstrategi blevet udformet, som danner grundlaget for udviklingen af den nye designlinje.
Language | Danish |
---|---|
Publication date | Jun 2011 |
Images
