- Lone Skibsted Frejo
4. semester, Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse) (Masteruddannelse)
Denne opgave tager afsæt i en aktionsforskningsinspireret undersøgelse af bevægelsen fra en 2. generation til en 3. generation af MUS – Medarbejder Udviklings Samtaler. Opgaven retter fokus på, en undersøgelse af hvordan et nyt design af MUS samtalen i højere grad kan være medvirkende til at integrere forventninger udtrykt i dagtilbudsreformen anno 2017 og KL´s aftale om kompetenceudvikling fra 2015 (Kommunernes landsforening). Samtidig undersøges, hvilke hensyn der skal tages i en 3. generation af MUS, for at understøtte medarbejderes meningsskabelse og læring i praksis.
Specialiseringsretning | Ledelses- og Organisationspsykologi (LOOP) |
---|---|
Sprog | Dansk |
Udgivelsesdato | 3 jan. 2018 |
Antal sider | 57 |