Læringssamtaler med det inkluderende læringsfællesskab: Ledelse og læring med læringssamtaler på Vadum skole
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- Derek Ian Damgaard
4. semester, Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse) (Masteruddannelse)
Denne rapport analyserer læringssamtaler som beskrevet af Helen Timperley i lyset af John Shotters bevægelige verden med henblik på at formulere ledelse og læring med læringssamtaler på en mellemstor skole i Aalborg kommune. Timperleys faktorer for læringssamtaler anvendes til at analysere data fra en medarbejderundersøgelse kvalitativt med henblik på at bidrage med form og indhold af læringssamtaler. Derefter formuleres ledelse med læringssamtaler som ledelsesform med inddragelse af mønstrene fra medarbejderundersøgelse. Der konklusion på baggrunad af analysen og undersøgelsen seks kendetegn for ledelse med læringssamtaler.
Specialiseringsretning | Pædagogisk Ledelse (MPL) |
---|---|
Sprog | Dansk |
Udgivelsesdato | 2 jun. 2019 |
Antal sider | 54 |
ID: 304971147