Absalon som Medie i Undervisningen på TPU - Hvordan
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- Jørn Døi
4. semester, Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse) (Masteruddannelse)
Opgaven sigter på gennem empiriske undersøgelser, at afdække hvilke barrierer underviserne på Tandplejeruddannelsen i København oplever i forbindelse med at skulle remediere undervisning til afholdelse i et VLE, og på baggrund af de fundne data at opstille løsningsmodeller, som vil kunne støtte underviserne i dette arbejde. Fokus i opgaven er i første omgang, gennem et workshopforløb, at opkvalificere en gruppe af undervisere i forhold til både IT-tekniske og pædagogiske kompetencer samt læringsteori.
Opgaven retter yderligere fokus mod en række strukturelle barrierer, som i vid udstrækning vil kunne virke hæmmende på undervisernes mulighed for i fremtiden at kunne afholde IKT-baseret undervisning og læring.
Opgaven retter yderligere fokus mod en række strukturelle barrierer, som i vid udstrækning vil kunne virke hæmmende på undervisernes mulighed for i fremtiden at kunne afholde IKT-baseret undervisning og læring.
Sprog | Dansk |
---|---|
Udgivelsesdato | 1 jun. 2010 |
Antal sider | 71 |
Udgivende institution | Master i IKT og Læring, Aalborg Universitet |