1. 2021
  2. #baredanmark - Et speciale om destination branding og visualitet som æstetisering af forbrugeradfærd under COVID-19

    Rebecca Karen Kohl Svegaard

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  3. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  4. Byvandring eller begravelse?

    Astrid Skiby Andersen, Mads Bjerring Berger

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  5. COVID-19 vaccinen i et komplekst perspektiv: Træffer du dit eget vaccinevalg?

    Caroline Margrethe Pedersen, Ditte Marie Bro Pedersen, Klara Rytter Nissen, Cecilie Line Mikkelsen, Isabella Braagaard

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  6. Dansen med corona: Et forskningsprojekt om magt og risikoopfattelser i forbindelse med covid-19 krisen

    Amalie Frederikke Christiansen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  7. Den Danske Mediedækning af Black Lives Matter

    Sissel Gro Peltz Bloch

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  8. DEN SVÆRE DANS MED COVID-19: En analyse af involverede aktørers risikokommunikation og -styring

    Louise Mie Dunk Hansen, Maria Brandenborg Andersen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  9. "Du må sige til hvis jeg kan hjælpe" - En multimodal interaktionsanalyse af kunders ankomst til salgsinteraktioner

    Dorthe Vinther Larsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  10. Emotionel respons på online reklamevideoer med og uden lyd

    Emil Otte Brok, Søren Mølgaard, Claus Martin Andersen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Master afgangsprojekt

  11. Fra eskimo til inuit. Et forskningsprojekt om identitetspolitiske strømninger.

    Jon Vestergaard Feldborg Andersen, Mathias Skov Jepsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  12. Frihedskæmper eller sølvpapirshat? Mediefremstillingen af konspirationsteorier i en krisetid

    Maria Amanda Vegenfeldt, Rebekka Grage Rasmussen, Christina Torbensdottir Kirkeby

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  13. Hvid mand søges til hovedrolle - et studie i mangfoldighed på film eller mangel på samme

    Fie Pedersen, Dorte Palmund, Stine Nørgaard Brauer

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  14. Hånden eller håndteringen? En kritisk diskursanalyse af politisk krisekommunikation i en #MeToo kontekst?

    Christina Lynggaard Madsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  15. I KRIG MED CORONA

    Rasmus Butzbach Andersen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  16. InSight - Digital hjælp for pårørende af deprimerede

    Michael Dahl Pasciak, Signe Borulf Pedersen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  17. Is Big Brother watching you? Et speciale i Kommunikation om overvågningsteknologier og digitalisering i en dansk kontekst anno 2021

    Jacobe Orry Rindom, Victoria Supangkasaen Carlsson

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  18. Jada: Mennesket bag brandet

    Johanne Marie Legarth Ryge Vig

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  19. Menneskelige Mette Folkelige Frederiksen

    Nicolai Christian Petersen, Majd Ben Khaled Karmani, Sarah Louise Bøgelund Sørensen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  20. Mere en gruppe end et team: En specialeafhandling om en HR-afdelings oplevelse af deres rolle

    Caroline Plagborg Andersen, Marlene Harbo

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  21. Motiver unge medarbejdere på hjemmearbejdspladsen: - et casestudie i samarbejde med Danfoss

    Anne Kirstine Roed, Frederikke Egeberg Elkjær, Sututhi Perrananthasivam

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  22. Når virksomheder tager socialt ansvar - Kommunikation på Facebook under COVID-19

    Rasmus Bro Gaardsdal

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  23. Populisme på sociale medier. Diskursanalyse af venstre- og højrepopulisme på Facebook og Twitter

    Karina Frederiksen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Master afgangsprojekt

  24. Sport & Spil - Et casestudie af spilreklamers design og diskurs i dansk tv: Et casestudie af spilreklamers design og diskurs i dansk tv

    Jonas Søhus Vogt Sørensen, Mark Haldager Mathiesen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  25. Ude godt hjemme bedst? Et kvalitativt casestudie af hjemmearbejde i Telenor

    Mathilde Juul Back Jensen, Ann Hansen Bredvig

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  26. Vi skal passe på hinanden: En diskursiv undersøgelse af regeringens og Sundhedsstyrelsens kommunikation under første bølge af Covid-19 i Danmark

    Anton Castro Bøjgaard, Nynne Selene Juel Munk

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  27. 2020
  28. Branding i den 3. sektor: Et speciale om branding og NGO'er

    Morten Høgh Nielsen, Steffen Lyng Ryom

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  29. Da Axelborg Brændte

    Maja Helene Larsen, Tina Buhl Pretzmann

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  30. Det emotionelle salgsargument

    Simone Meincke Kristensen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  31. "Det er så svært at sige, at man ikke er sikker" - Lederes håndtering af medarbejderes udfordringer, når ledere agerer hjælpere

    Mette Bang Lassesen, Anne Sofie Ramstad

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  32. Drømmefabrikken - tænk hvis du vandt. Et casestudie af danske sportsbetting reklamers diskursive påvirkning af unge mænd.

    Mikkel Jesper Rasmussen, Sebastian Sjøstrøm Veggerby

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  33. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  34. Fremtidens samarbejde i nutidens rammer: En undersøgelse af studerendes fortællinger om tværfaglighedens praksis i megaprojekterne

    Patrick Münzberger, Jesper Andersen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  35. Glemte I noget? Et dialogisk perspektiv på møder

    Line Ida Abildgaard, Line Raun Nielsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  36. Jeg shopper, derfor er jeg: En eksplorativ undersøgelse af personlighedstypografi og beslutningstagning

    Frederik Nordmann van Nguyen, Maria Grøn Kyvsgaard Budolfsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  37. Klimasynd eller klimasund

    Sofie Wamberg Broch, Asta Justesen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  38. Nobody expects the Cybertruck - en medieret diskursnanalyse

    Barbara Wisbech Nissen, Michelle Winther

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  39. Pædagogers oplevelser af trusler mod værdighed

    Emilie Lundberg Bjarnskov

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  40. Sluk solariet, mand! En empirisk undersøgelse af, hvordan man kan få unge mænd til at ændre deres solarieadfærd

    Anna Hee Ustvedt, Nicoline Slosarich

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  41. Talen om seksualitet: En neksusanalytisk undersøgelse om dialogen mellem den mandlige patient og den sundhedsprofessionelle

    Mette Marie Dam Svensson, Julie Franck Enemark

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  42. TO SELL(MODSIGENDE BRANDING) OR NOT TO SELL(MODSIGENDE BRANDING)? - ET KVALITATIVT STUDIE OM SELVMODSIGENDE BRANDING - EN NY STRATEGI

    Signe Aarø Lindgaard, Maria Rishøj Petersen, Jonas Obel Knøsgaard

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  43. Truth and Trauma: A documentary investigation

    Kristoffer Uhrenholdt, Mathias Krøyer Vejrup

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  44. 2019
  45. 30 tryk, 2 pust: Et samtaleanalytisk studie af sundhedskommunikativ simulationspraksis

    Amalie Kristine Løhr Simonsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  46. Atypisk beskæftigelse i en kommunal kontekst: - Et casestudie i samarbejde med Hjørring Kommune

    Trine Jespersen, Anna Moos Jensen, Caroline Nyholm Johansen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  47. Big data: Brugbare Beslutningsindsigter eller Betydningsløse Bytes? - En kvalitativ undersøgelse af en kvantitativ markedsføringstendens

    Nadja Schrøder Qvist, Caroline Olesen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  48. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  49. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  50. Er grøn filmproduktion det nye sort? En undersøgelse af, hvordan bæredygtighed kan fremmes på danske filmproduktioner

    Laura Kornerup Jensen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  51. Et provokerende parti: En retorisk kritik af Veganerpartiets udøvelse af retorisk medborgerskab

    Johan Steen Thomassen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  52. Festival for eliten - En empirisk undersøgelse af Musik i Lejets brand, oplevelse og festivalens indflydelse pa# lokalsamfundet

    Ann-Sofie Puggaard Hansen, Aja Neel Rasmussen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  53. Gamification - Et teoretisk analytisk orienteret speciale

    Nahrain Younan

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  54. Hvordan oplever følgere parasociale relationer til youtubere, og hvordan er dette relevant for influencer marketing?

    Nicoline Silke Strand Henriksen, Josefine Mølholm Larsen, Benedicte Helverskau Pedersen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  55. I forandringernes magt: Et teoretisk og empirisk studie af organisatorisk forandring

    Mette Holst Hviid

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  56. "Ka' du opfat' det" - En receptionsanalyse af den kommunikative intentionalitet bag Aalborg City Gymnasiums medieprodukter

    Jette Krog Thornvig, Rikke Hald, Stine la Cour Andersen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  57. Klimaoprør eller systemopgør? Et spørgsmål om overlevelse

    Kathrine Rander Milner, Sarah Nielsen, Anne Haugbølle Thomsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  58. Krisekommunikation og organisatorisk transparens på sociale medier. Et casestudie af Nykredit

    Mads Sparre Mørk Sørensen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  59. Læringspotentiale i mentorsamtaler

    Louise Bak Søndergaard

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  60. Miss Danmark - et modsætningsfyldt ideal

    Josefine Løvig Rasmussen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  61. Mælk uden mælk - en retorisk og formidlingsetisk undersøgelse af en ironisk kampagne

    Klara Kristine Appel, Camilla Raahauge Nielsen, Nana Emilie Kjærgaard

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  62. Nordic branding i virksomheder

    Anna Neerup Jørgensen, Esraa Mahmoud

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  63. Når udvikling er indviklet - Et casestudie om danske NGO'ers udviklingsarbejde i afrikanske lande

    Josephine Brøndum Spangsberg, Lei Jürs

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  64. Paradigmeskiftets politiske kommunikation

    Frederik Halmark Thomsen, Mathias Stage

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  65. Podcast - et socialt medie i en digital verden: Et publikumsstudie af aktive podcastbrugere

    Freyja Sveinsdottir Anderberg, Astrid Nielsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  66. Ren storytelling - et casestudie af Miilds storytelling på Instagram og forskellige forbrugersegmenters oplevelser af denne

    Line Christensen, Emilie Veggerby Mærcher, Lise Berendt

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  67. Repræsentationer af race og kvinder: Et casestudie om skønhedsmagasinforsider

    Henriette Laura Astrup, Cecilie Lei Fønss

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  68. "Sagde du native advertising?" En diskursanalytisk undersøgelse ved brugen af natives og artikler

    Nina Redder Milthers, Cecilie Højrup Hansen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  69. Veganisme - Løsning til medialiserede risici

    Karina Sophia Bardrum Jespersen, Christina Melgaard

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  70. Velkommen til Slaraffenland - Et casestudie af Lalandia

    Cecilie Jacobi Hansen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  71. "Vi er egentlig lidt ligeglade, bare det fungerer" Kommunikation medarbejder og ledelse imellem

    Laura Mulbjerg Filsø

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  72. Vil du bygge en fremtid med os?

    Fie Reimer Hansen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  73. 2018
  74. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  75. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  76. CSR - Og hvad så!?

    Tobias Fangel Welin, Mathias Velløv Petersen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  77. De 17 hvad?

    Nicoline Bundgaard Klarskov, Ellen Grønborg Christiansen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  78. Det Etiske Råd og nyhedsbilledet: Fremstilling af psykisk sygdom

    Emil Petersen, Ditte Marie Drehn-Knudsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  79. Det ikoniske brand til fortidens, nutidens og fremtidens kvinde

    Mia Elisabeth Tvenge

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  80. Du er, hvad du siger, du spiser - Et speciale om opfattelser af "kød"

    Katrine Alberte Lehmkuhl Lynggaard, Christine Cecilie de Fønss, Emilie Wissing Elmeskov

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  81. En bevægelse mellem teori og praksis - Et aktionsforskningsforløb med en visitationsafdeling

    Morten Juel Okkerstrøm

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  82. En rappers dagbog: Et casestudie af sociale og politiske effekter i kulturelle kommunikationsprocesser

    Orhan Brackovic

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  83. Globaliseringen af den danske mediebranche i et metaperspektiv

    Simon Runge Mahler, Thomas Marbæk Nielsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  84. Globaliseringen af den danske mediebranche i et metaperspektiv

    Simon Runge Mahler, Thomas Marbæk Nielsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  85. Mangfoldige film eller ren fiktion? En longitudinal undersøgelse af kvinder, seksualitet og etnicitet i populære film

    Julie Ottosen, Sofie Amalie Edlev, Ann Kathrine Husted Østergaard

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  86. Mediernes terrorister - en kvantitativ indholdsanalyse af mediernes dækning af terrorisme og koblingen til islam

    Christina Kamper Nielsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  87. #MeToo - Fra beretning til forandring

    Matilde Brink Ladefoged, Mia Gelardi Christiansen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  88. #Metoo - om sociale mediers evne til at give stemme og forholdet mellem 'gamle' og 'nye' medier.

    Rie Kabling Kramme

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  89. Millennilas' Kamp for Anerkendelse i Det Moderne Samfund

    Natasha Kristine Tracey, Kirse Fisker

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  90. Monkifesto - En kampagne om selvstændiggørelse af kvinder. En kamp der er værd at tage?

    Maj Ulla Træde, Stine Elisabeth Dichow

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  91. Multikulturelle virksomheders udfordringer - en diskursanalyse

    Camilla Victoria Jepsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  92. Native Advertorials? En diskursanalytisk undersøgelse af Nordjyske Mediers brug af native advertising

    Julie Aviaja Baden Hansen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  93. "Naturen så´n agtig" En undersøgelse af folkeskoleelevers natursyn med en diskursanalytisk tilgang

    Nanna Rishøj Møller, Helle Ibsen, Maria Elizabeth Bredahl

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  94. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  95. Proceskonsulenten kommer - en undersøgelse af kombinationen mellem dialogisk procesfacilitering og undervisning

    Trine Bruun Svenstrup

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  96. Selvledelse - Kontrol eller kaos?

    Pia Mai Mortensen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  97. To forretningsben. Ét ATP. - Om employer brandings autokommunikative indvirken på organisationsidentitet

    Anders Wahlgreen Adelskov

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  98. Vil du donere dine stamceller? - En undersøgelse af adfærdskommunikations effekt på antallet af stamcelledonorer

    Ditte Mathilde Svensson, Sofie Fisker Nielsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  99. 2017
  100. Alternativets medvind og modvind i medierne

    Mette Aagaard Allen, Shirley Noraphanlop Nordenskiöld

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  101. Biografen og de unge - Udfordringer og muligheder i en medialiseret hverdag

    Alexander Harild Nielsen, Oliver Hunskjær Dyhrberg

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  102. CSR - a hva' for noget?! - Et diskursanalytisk casestudie af H&M som socialt ansvarlig virksomhed

    Matias Dong Yung Kirstein Petersen, Linnea Larsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

Forrige 1 2 3 4 Næste