Turisme, Kandidat

Kandidatuddannelse

Studiestruktur: Uddannelse

1. semester

Institut for Kultur og Globale Studier › Studienævn for Tværkulturelle Studier › Turisme, Kandidat

2. semester

Institut for Kultur og Globale Studier › Studienævn for Tværkulturelle Studier › Turisme, Kandidat

3. semester

Institut for Kultur og Globale Studier › Studienævn for Tværkulturelle Studier › Turisme, Kandidat

4. semester

Institut for Kultur og Globale Studier › Studienævn for Tværkulturelle Studier › Turisme, Kandidat

  1. Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)
  2. A Case study of the Destination Image of Nicaragua: Exploring the perceptions of the Danish Travel Agents

    Marianela Tellez Caballero

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  3. Accessible Tourism - a study of the role of accessibility information in tourists' decision-making process

    Signe Nors Hansen

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  4. A Cluster's Development and its Potential Influence on Tourism

    Gitte Neerup

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  5. ACTIVE THY: A study of concealed active outdoor identity in the destination branding of Thy, Denmark

    Michaela Pavlikova

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  6. Adaptation Responses to Water Crises of the Hospitality Industry in Cape Town, South Africa

    Michaela Srámková

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  7. Adventure Tourism: Adventure turisme

    Rannvá Samuelsen

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  8. An Emerging Arctic Destination in the Worldmaking - The Journey of a Tour Guide in Greenland

    Anna Burdenski

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  9. An emotional response at a memorial site. The case of the tourism attraction: The Memorial of the victims of communism and of the resistance

    Raluca-Anca Jandonschi, Alina-Mihaela Fluturas

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  10. A NETWORK ANALYSIS OF KNOWLEDGE DYNAMICS IN A LOCAL TOURISM COMMUNITY: HELSINGØR CITY CENTRUM

    Maureen Nabuuma Kakooza

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  11. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  12. An explorative research on User-generated contents' influences towards the image of destination Nepal

    Sundar Bhusal

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  13. An exploratory research on co-creation in a festival’s virtual community

    Szilvia Csiszar

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  14. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  15. An Exploratory Study of: Peer-to-Peer Accommodation Rentals in Copenhagen. A Resident Perspective

    Josefine Lorange, Nelli Tuulikki Oksanen

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  16. An investigation into the implications of popular tourist attractions

    Mathias Qvist Christensen

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  17. A research on the perception of destination Bulgaria by Danes: towards building new image and brand association

    Lyubomir Svetoslavov Lyubomirov

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  18. Authenticity in Tourism

    Susanne Rous, Anne-Sofie Thorn

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2008

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  19. Behind the walls of the Boutique Hotel Concept in Spain

    Kristina Potocakova

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  20. Bleisure Tourism Impacts on Employees Motivation and Quality of Life

    Zaki Frederiksen Sardest, Vytautas Osvaldas Ivanauskas

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  21. Blinding Golden Pavilion: A research on the perceptions of authenticity regarding Japan

    Gergana Dimitrova Dimitrova

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  22. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  23. Branding Amsterdam: The Roles of Residents in City Branding

    Birgitte Wraae

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  24. branding industrial city of Ostrava: branding industrial city of Ostrava

    Dana Vachrlonová

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  25. Branding Liège: An Analysis of Four Presentations of A City

    Anneli Remme

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  26. BRAND PAIRING OF EVENT AND DESTINATION : AN OPPORTUNITY FOR IMAGE CHANGE THROUGH IMAGE TRANSFER

    Katja Kjørnæs

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  27. Business Relationships with Supplier in Abbey Ireland

    Andrea Muchlová

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  28. Case study: DMO role

    Gerda Valentaite

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  29. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  30. Catering to the Dragon: Is the Danish Tourism Sector "China ready"?

    Matias Thuen Jørgensen

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  31. Challenging the Destination Marketing System applicability for the Estonian National Tourism Association

    Mihkel Sildmaa

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  32. Challenging the Metaphor: A critical assessment of tourist traps in Iceland

    Vordís Rut Valsdóttir

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  33. Chinese reactions to disruptive forces in tourism: A study of the impact of the Chinese government

    Wenjun Zhao

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  34. City Branding i og af Aalborg: i en oplevelsesøkonomisk- og netværkstoptik

    Torben kirk

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2010

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  35. Co-creating the tourist experience with the digital tourists - a case study of VisitSydsjælland-Møn

    Mia Sørensen

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  36. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  37. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  38. Communicating the UNESCO World Heritage Site of the Par Force Hunting Landscape in Jægersborg Dyrehave

    Sune Kohl Bomholt Rasmussen

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  39. Communications Strategy for the Concept 'Sjovt, Sundt Sommerhus'

    Marie Laursen, Stine Møller Kjær

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2011

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  40. Contemporary Cultural Tourism in Greenland: The Role of the Cultural Centre

    Elizabeth Ann Cooper

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  41. Controlled Experiences and Controllable Consumers

    Iustina Alban, Valentina Baltoi

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  42. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  43. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  44. Corporate Social Responsibility in Tourism and Poverty Reduction

    Hanh Duc Dao

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2011

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  45. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  46. Couch surfing and the Tourist Experience Value of its members

    Moldoveanu Bogdan

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  47. CRS and excursion operators’ role: Bali, Indonesia

    Anne Jespersen

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  48. Culture’s role in homeland imaginaries and travels – The case of the Polish Diaspora in Chicago

    Martin Wladyslaw Rybka

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  49. Customer Service Experience in the Eyes of Tourists and Locals Content Analysis of Online Reviews

    Marie Richterová

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  50. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  51. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  52. De Danske Udenlandsvolontører - En Homogen Masse?

    Anne Sofie Urup-Madsen

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2011

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  53. DENTAL TOURISM: Motives and barriers to travel abroad for dental treatments. The perspective of Danes.

    Ilze Kibalcica

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  54. Destination brand equity for European City Destinations: From a customer perspective

    Andreea Bordea

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  55. DESTINATION BRANDING, GHANA AS A CASE STUDY

    AWOLU IBRAHIM

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2011

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  56. Destination Development in an Island State: A case study about the Faroe Islands

    Nicoline Hoelgaard Jensen

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  57. Destination image of Denmark and its effects on the Russian outbound travel

    Natalia Saenko

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2010

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  58. Developing a Global Ecotourism Network Through a Framework Expansion

    Maria Helene Pedersen

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  59. Developing a market-oriented strategy for a Bulgarian rural tourism enterprise

    Atanas Plachkov, Stoyan Ivanov

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  60. Diaspora tourism and the issue of belonging - The case of second-generation Pakistanis in Denmark

    Salik Rehman

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  61. Differences between pre- and post-visit perception among Danish tourists towards destination Bulgaria

    Madalina-Nicoleta Andrei, Desislava Dimitrova Ninova

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  62. Disaster Recovery in Tourism: Study on disaster caused by earthquake in Nepal

    Aasha Bhattarai

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  63. Distribution Channels in the Small Hotel Sector: ‘I want to be the boss of my rooms’

    Victor Dipoli

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  64. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  65. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  66. Ekstraordinære oplevelser i restaurationsbranchen: en kvalitativ undersøgelse af oplevelsesfænomenet

    Jona Højland Petersen

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2009

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  67. Embodied spaces of Ras Beirut and the inherence of tourism : A case study of mental mapping and photographic narratives

    Marie Brøndgaard Jensen

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  68. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  69. Escaping Reality into Flow: Flow within Four Realms of Web-based Virtual Experiences

    Karolina Gruodis, Kseniya Pedersen

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2010

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  70. Esports Events in Denmark - Opportunities and Challenges

    Asbjørn Dissing Bargsteen

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  71. Et indblik i fitnessturismens verden - En analyse af fitnessturisters oplevelser og identitetsdannelse

    Tina Jørgensen

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  72. Expanding the tourist season in the Heraklion region of Crete

    Ainaz Agha-Seyed-Hashem-Kadkhoda, Ioan Alexandru Jelev

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  73. Experience offers and Experience demands: A case study of Thy National Park

    Kirsten Sekkelund Thomsen

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2009

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  74. Experiences and Sustainability in Valle Las Trancas

    Mia Lærke Lundberg Christiansen, Stephanie Knoth Hamilton

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  75. Experiential Marketing and Cultural Routes: The Case Study of the Routes of the Olive Tree

    Eugenio Conti, Ioanna Pechlivanidou

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  76. Explorations in Slum Tourism: A New Perspective to the Contemporary Understanding

    Stephanie Blakeman

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  77. EXPLORING DIASPORA RESOURCES AND SOCIAL ENTREPRENEURSHIP IN TOURISM- A case of Kenyans in Scandinavia

    Dominic Kiptanui Limo

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  78. Exploring Participatory Approaches in Euroregion Fehmarnbelt

    Nina Juul Pedersen

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  79. Exploring Satisfaction and Loyalty Within Volunteer Tourism: A Case Study of Projects Abroad

    Karen Pedersen

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  80. Exploring the multiple roles of a national airline in destination development

    Enna Kristiina Hämáläinen

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  81. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  82. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  83. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  84. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  85. Free Walking Tours: Analysis of tour concept, freelance tour guides and tourist behavior at these tours

    Sandra Gedvilaite

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  86. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  87. Generation Y Tourists' Foodways: Food Behavior and Preferences at Home and on Holiday

    Diana Sokurova

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  88. Get Stoked, Mate! A Study of Surf Schools' Influence on Overcrowding in Australia

    Karen Kirstine Baad Michelsen

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  89. Ghandruk a case study on Locals' perspective on development via CBT and the impact of CBT on locals

    Gaurav Giri

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  90. GLAMPING – Nature served on silver platter

    Katarina Leci Sakacova

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  91. Global warming and tourism: An explorative study into destination choice and tourism behaviour

    Yuri Nascimento Simões Silva

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  92. Governance and its effect on visitor experiences in Nationalpark Skjoldungernes Land

    Katrine Skov Petersen

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  93. Here Comes the Sun : -A case study of seasonality inducing discourses

    Poul Aksel Andersen, Jeppe Thue Skjødt Axelgaard

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  94. Holiday Decision Making Process in Rainbow Families

    Lukas Kucera

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  95. House Swapping: With the mindset of the sharing economy towards conscious tourism?

    Nora Höflitz

    Turisme, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  96. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  97. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

Forrige 1 2 3 Næste