Medialogi, Kandidat

Kandidatuddannelse

Studiestruktur: Uddannelse

1. semester

Institut for Arkitektur og Medieteknologi › Studienævn for Medieteknologi › Medialogi, Kandidat

2. semester

Institut for Arkitektur og Medieteknologi › Studienævn for Medieteknologi › Medialogi, Kandidat

3. semester

Institut for Arkitektur og Medieteknologi › Studienævn for Medieteknologi › Medialogi, Kandidat

4. semester

Institut for Arkitektur og Medieteknologi › Studienævn for Medieteknologi › Medialogi, Kandidat

  1. 2019
  2. Affect-Based Trust Estimation in Human-Robot Collaboration: Establishing a correlation between physiological response and human trust in robots.

    Jesper Wædeled Henriksen, Anders Skaarup Johansen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  3. An exploration in using passive haptics and perceptual illusions for realistic virtual tool simulation

    Oana Andreea Dogaru, Patrick Lindholt Strandholt

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  4. An exploratory investigation into Knowledge Representation Creativity and Relational Reasoning

    Andreas Kjøng Sjöblom, Nikolaj Marimo Støvring

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  5. "But Wait, There's More!" - A Deeper Look into Gestures on Touch Interfaces

    Liv Arleth, Emilie Lind Damkjær

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  6. Comparison of Player Agency in Scripted and Meaningful Interactions in Virtual Reality

    Stefan Hvarregaard Tanderup

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  7. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  8. Deep Neural Network Analysis of Face Expressions Linked To Emotions and Continuation Desire

    Dines Rae Selvig

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  9. Drone Nærmer Mig: Ved Hvilken Vertikal Vinkel Bør En Drone Nærme Sig Mennesker Til Personlig Pakkeleverancer I Offentlige Rum.

    Sebastian Refshauge Sommer, Peter Kejser Jensen, Michael Utne Kærholm Svendsen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  10. Embodiment of a Raindrop: How sense of embodiment is affected in Virtual Reality

    Peter Weilgaard Brasen, Mathias Christoffersen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  11. ApplicationFrameHost_2019_05_31_12_04_18.png

    Emergent Behaviour of Therapists in Virtual Reality Rehabilitation for Acquired Brain Injury

    Hans Pauli Arnoldson, Alexandru Diaconu, Flaviu Vreme, Henrik Sæderup

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  12. Evaluating an Urban Installation - User Engagement, Shared Encounters and Spatial Influence

    Bo Jacobsen, Rune Lundegaard Uggerhøj, Adam Kjær Søgaard

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  13. Expanding Wave Function Collapse with Growing Grids for Procedural Content Generation

    Tobias Nordvig Møller, Jonas Aksel Billeskov

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  14. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  15. Guiding Attention to Out-of-View Targets in Locate and Assembly Tasks Through Visual Cues in Virtual Reality

    Alex Bo Mikkelsen, Daniel Agerholm Johansen, Allan Schjørring

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  16. Hvor skal jeg hen? Undersøgelse af Guiding Metoders Indflydelse i en Interaktiv Virtuel Oplevelse: Undersøgelse af Guiding Metoders Indflydelse i en Interaktiv Virtuel Oplevelse

    Lasse Lodberg Aafeldt, Johan Winther Kristensen, Rebecca Pipaluk Kappelgaard Toft

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  17. HydraNet: A Network For Singing Voice Separation

    Esbern Torgard Kaspersen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  18. Masters Thesis: Environmental Storytelling in Storyworlds

    Nikolaj Hollænder Andersen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  19. Motion Matching with Proximal Optimization Policy

    Yousif Ali Hassan Najim

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  20. PathVR - User Experience in Virtual Reality: Analysing user experience in a virtual environment

    Esben Mørch Nygaard, Ilinca-Daria Ostaci, Stefan Secara, Thomas Møller

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  21. Per Kirkebys Aars: en app til udforskning af Vesthimmerland museums arkitektur

    Kaspar Pawlak, Giovanni Lombardo

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  22. Pressure as indirect feedback in an affective game

    Mads Mathiesen, Ea Ehrnberg Ustrup, Joakim Have Poulsen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  23. Reintroducing Time in Games: Defining Urgency as a Motivator for Action

    Bjørn Anker Gjøl, Niels Valentin Jørgensen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  24. Spiller mig, spiller ham: Embodying en spiller karakter og dets virkning på beslutningstagning i videospil

    Emilie Ørtoft Høllede Pedersen, Niels Anders Beckmann Stok

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  25. Substitutional Reality and its effect on Game Experience in a Virtual Reality Shooter Game

    Emil Jonathan Wittendorff, Mads Krøll Didriksen, Mathias Månsen Clemmensen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  26. Sync, Hug, Moclap, Action! An exploratory study of budgetmotion capture

    Mathias Ramsø Thomsen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  27. The Effect of Virtual Environments on Stress Levels

    Patrick Bang Løyche Lausen, Michelle Hagemann, Jette Møller Jensen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  28. Undersøgelse af Game Experience og Engagement in Augmented Reality

    Steffen Hedegaard Sørensen, Cecilie Kamp

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  29. Using Genetic Algoritms in parametric building facade design to create different atmospheres

    Niclas Nerup Rant

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  30. Virtual Pipetting: A Comparison of Learning Transfer in VLEs Using Handheld and Hand-Worn Controllers

    Raminta Stanulionyte, Mikkel Sarajut Kuna Mogensen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  31. 2018
  32. Atmospheres for Virtual Architectural Works: A Framework for Creating Believable & Realistic Atmospheres in Real-time Virtual Reality

    Rossen Dobromirov Terziev, Karina Kragh Ebbesen, Mircea- Marian Pop

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  33. Danger recognition and visual aid for the monitoring of wayfinding robots in obstacle avoidance scenarios

    Viktor Schmuck, Sonny Glasius Polack

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  34. DDoS simulering gennem spil mekanismer.

    Claes Nielsen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  35. Dynamic Difficulty Adjustment In Games Using Physiology

    Casper Gade Kranker Vollmers

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  36. Effekten af designet dramatisk interaktion på mobil virtual reality brugervenlighed

    Jon Byrdal Larsen, Mads Luther Nørlem

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  37. En indledende udforskning af sammenhæng mellem cybersickness og syns retning i VR

    Jonatan Salling Hvass, Theis Berthelsen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  38. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  39. Exam Hand in Explanation

    Raminta Stanulionyte

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 3. semester, 2018

    Studenteropgave: Master afgangsprojekt

  40. Experimenter omfattende konstruktion af en tabular q-agent i et kontinuerligt miljø

    Jannik Vilhelm Reffstrup

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  41. Exploring Female Preferences Within Game Design

    Kathrine Midtgaard Stone

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  42. Exploring gradual learning rates for transfer learning in an image classification setting

    Esben Winther Knudsen, Sebastian Siem Bach-Nielsen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  43. HeartBee: A Player Experience Evaluation of a Mobile HRV Biofeedback Game

    Rasmus Kongsmar Brejl

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  44. "I only want to play if I get better" - Designing Visualized Game Performance For Stroke Patient Trust & Motivation

    Bastian Ilsø Hougaard

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  45. Measuring Presence in Augmented Reality

    Mathias Fornitz Eriksen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  46. Navigating in a Simulated Environment with Curriculum-based Reinforcement Learning

    Jevgenij Martinkevic

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  47. OPIL - Et forslag til en model for Evaluering og Design for produktivt interaktion i digitale medier

    Steffen Hansen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  48. OPIL - Et forslag til en model for evaluering og design for produktivt interaktion i digitale medier.

    Anders Damkjær Nielsen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  49. Procedural generated trees - How distribution and growth factors affect perceived realism

    Peter Hørdum Jæger

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  50. RECOMMENDATION SYSTEM AND USER INTERFACE DESIGN FOR EXPERIMENTAL FILM STREAMING SERVICE

    Krisjanis Urcs

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  51. Recommendation system and user interface design for experimental streaming service

    Sevastiyan Miloslavski Tsvetkov

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  52. Simplifying analogue sensing and actuation in education

    Apostolos Kourtogiannis

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  53. Teach Me Drums: Learning Rhythms through the Embodiment of a Drumming Teacher in Virtual Reality

    Mie Moth-Poulsen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  54. The Effect of Eye Tracking on an Object-Based Task in a Shared Virtual Environment

    Jonathan Bernstorff Nielsen, Dennis Hultberg Klyver, Kristian Rokholm Jensen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  55. The effects of VR Driving Simulation on Novice Driver Performance

    Szilárd Jakab

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  56. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  57. Transferring Deep Reinforcement Learning from a Game Engine Simulation for Robots

    Christoffer Bredo Lillelund

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  58. Virtual Reality Graded Exposure Therapy for Chronic Low Back Pain: A Pilot Study

    Anders Viborg Nielsen, Christian Fæster

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  59. Volume Rendering af Medicinske Skanninger i Virtual Reality

    Mads Bang Hoffensetz

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  60. VR Water Consumption Awareness: Comparing a VR experience with traditional material, in terms of spreading awareness regarding water consumption

    Rasmus Albin Rolfsen, Kiril Yuliyanov Kolev, Thorsten Bausbek Nielsen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  61. ZenVR: A biofeedback virtual reality experience for assisting meditation

    Rikke Katrine Petersen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  62. ZenVR: A biofeedback virtual reality experience for assisting meditation

    Malte Lindholm Hølledig

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  63. 2017
  64. Adaptive Tutorials for Complex Mechanics in Video Games

    Mathias Hjørne Fynbo, Frederik Schmidt Knudsen, Bo Sejer la Cour

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  65. A semi-automated system for capturing and displaying 360 degrees stereoscopic scenery with motion parallax

    Laszlo Szabo

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  66. Automating Board Games

    Lasse Kiilerich

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  67. Block Planet - Increasing user engagement in personal finances, using gamification in a mobile banking application

    Anders Nørgaard, Mathias Utne Kærholm Svendsen, Ulrik Kroge Sloth

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  68. Budget Attack: Gamifying the Budget Planning Experience

    Andreas Heldbjerg Bork, Lasse Schøne Rosenlund, Christoffer Bech

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  69. Categorising Non-Player Character Companions and the Influence they have on the Player

    Christian Reinhardt Hansen, Yasmin Tida Iversen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  70. Comparison of Movements in Virtual Reality Mirror Box Therapy for Treatment of Lower Limb Phantom Pain

    Bartal Henriksen, Ronni Nedergaard Nielsen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  71. Continuation Desire and Player Types: A Framework for Testing Continuation Desire in Games Based on Player Types

    Lisbeth Lyngbye Rasmussen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  72. Cooperative Play - The effect(s) of Cooperation in a Digital Game-Based Learning Environment

    Ryan John Anderson, Christian Schütt Hansen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  73. Cultural Persuasion Team Performance Strategies in Serious Roleplaying Video Game for Children

    Nicolai Melgaard Jørgensen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  74. Fantastical Narrative Structures, and How to Evaluate Them: Evaluating Continuation Desire in Interactive Narratives

    Frederik Ditlev Frøling Nielsen, Patrick Øllegaard Chieu

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  75. From Realism to Cartoons: the Feeling of Desire to Continue

    Daniel Chramcenko

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  76. How Knowledge of the Player Character's Alignment Affect Decision Making in a Game

    Daniel Svejstrup Christensen, Mette Jakobsen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  77. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  78. INVESTIGATING THE USE OF EMG BIOFEEDBACK ON EXERCISE SELECTION AND MUSCLE ACTIVATION FOR MOBILE STRENGTH TRAINING APPLICATION

    Nicolai Bo Kliver Jensen, Laurentiu-Octavian Toader

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  79. Juiciness – A Study of Visual Effects in Games

    Jiri Korinek, Sandra Louise Fagerli

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  80. Perceived Realism in Art Directed Fluid Animation

    Matias Brandt Møller

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  81. Plato's Apparent Democracy: Building Interactive Narratives Through Apparent Behaviour

    Kasper Ingdahl Andkjær

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  82. Playing Seriously Together - A Study of Serious Games and Cooperation: A Study of Serious Games and Cooperation

    Fie Marie Friberg

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  83. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  84. Randomness in Games

    Camilla Grønbjerg Jakobsen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  85. See me, See me - An exploration in when and how drones should acknowledge a nearby person

    Simon Hansen, Brian Walther Skovgaard Jensen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  86. Self-Overlapping Maze and Map Design for Asymmetric Collaboration in Room-Scale Virtual Reality for Public Spaces

    Denisa Skantarova, Nicolaj Evers, Sule Serubugo

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  87. Synthesizing Images to Recognize Natural Images with Transfer Learning in Convolutional Neural Networks

    Ernest Bofill Ylla

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  88. The Inter Stimuli- and Visually-Dependent Effects of Vibrotactile Stimuli on Saltation in Virtual Reality

    Stine Linea Rosted Lind, Mie Charlotte Skovboe Egeberg

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  89. The Narrative Quality of Games and Play

    Bjarke Alexander Larsen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  90. Transfer Nearly Completed - A VR shopping skills simulator for children with autism

    Luca Mangano, Emil Rosenlund Høeg

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  91. Understanding the effect of anchors on narrative print ads using eye-tracking and text-analysis

    Kevin Vignola Ruder

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  92. 2016
  93. Agency and Virtual Body Ownership of a Virtual Bat´s Avatar in VR

    Anastassia Andreasen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  94. Agency og virtual krop ejerskab af flagermusens avatar i VR

    Anastassia Andreasen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  95. An Investigation of Graphical Style : - using Continuation Desire as an Evaluation

    Daniel Thormod Staal

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  96. A Virtual Reality Implementation of the Trier Social Stress Test Using Head-Mounted Displays

    Jens Stokholm Høngaard, Andreas Møller Thomsen, Patrick Mark Houmann Christensen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  97. Bean: A tool for Music Therapists: An Assistive Musical Technology for use in Music Therapy

    Nicholas John Kirwan

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  98. Children’s engagement in an interactive storytelling tool

    Arturas Kulsinskas, Povilas Konopackas

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  99. Dadiu - Level Design by Sandra Louise Fagerli

    Sandra Louise Fagerli

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 3. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  100. Deictic pointing and mobile device interaction techniques in 360-degree videos

    Teemu Miikka Luhtapuro

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  101. Design af et kommunikationsværktøj for børn med afsides forældre

    Mikkel Lykke Kyed, Alexander Storm Jensen, Andreea Juganaru

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  102. Design and Development of a Multi-Zone Audio System

    Simon Dibbern, Catalin Balan

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  103. Designing an advanced educational platform using co-creation and gamification. The use case of creating an user friendly tool for educators

    Frederik Steen Vanggaard Bærentsen

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  104. Designing for Reflection in Telehealth: Chronic Obstructive Pulmonary Disease Patients as Self-trackers

    Peder Walz Pedersen, Stephanie Githa Nadarajah

    Medialogi, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

Forrige 1 2 3 Næste