1. semester
Institut for Sociologi og Socialt Arbejde › Studienævn for Socialt Arbejde › Master i Vidensbaseret Socialt Arbejde
2. semester
Institut for Sociologi og Socialt Arbejde › Studienævn for Socialt Arbejde › Master i Vidensbaseret Socialt Arbejde
3. semester
Institut for Sociologi og Socialt Arbejde › Studienævn for Socialt Arbejde › Master i Vidensbaseret Socialt Arbejde
4. semester
Institut for Sociologi og Socialt Arbejde › Studienævn for Socialt Arbejde › Master i Vidensbaseret Socialt Arbejde
- 2020
Masterafhandling Praksisundersøgelse om inddragelse af unge med autismespektrumforstyrrelser og ADHD: En kvalitativ undersøgelse, ”Myndighedspraksis i forhold til Inddragelse af unge med autisme og ADHD i sagsbehandlingen”
Sabina Duracak, Kirsten Rosenløv Eltong
Master i Vidensbaseret Socialt Arbejde, (Masteruddannelse) 4. semester, 2020
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2017
Bisiddere i fagbevægelsen og deres position i praksis: Hvilken position har bisidderne i fagbevægelsen og hvordan kan læring skabe en udvikling i positionen i forhold til medlemmernes kontakt til jobcentrene.
Ingrid Jensen
Master i Vidensbaseret Socialt Arbejde, (Masteruddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Overgang fra døgnbehandling til ambulante tilbud for misbrugere - en helhedsorienteret indsats
Marie Louise Lauridsen
Master i Vidensbaseret Socialt Arbejde, (Masteruddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Socialfaglige roller og samspil i et mentorforløb - udvikling af samarbejdet omkring mentorforløb for unge aktivitetsparate
Mette Strange Ørum
Master i Vidensbaseret Socialt Arbejde, (Masteruddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Sårbare unge i overgangen til uddannelse – om behovet for kvalitativ viden om baggrund, hverdagsliv og udfordringer i praksis.
Henrik Christiansen
Master i Vidensbaseret Socialt Arbejde, (Masteruddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Master afgangsprojekt