1. semester

Institut for Planlægning › Studienævn for Teknoantropologi og Bæredygtigt Design › Master i Problembaseret Læring og Ingeniørvidenskab (Efter- og videreuddannelse)

2. semester

Institut for Planlægning › Studienævn for Teknoantropologi og Bæredygtigt Design › Master i Problembaseret Læring og Ingeniørvidenskab (Efter- og videreuddannelse)

3. semester

Institut for Planlægning › Studienævn for Teknoantropologi og Bæredygtigt Design › Master i Problembaseret Læring og Ingeniørvidenskab (Efter- og videreuddannelse)

4. semester

Institut for Planlægning › Studienævn for Teknoantropologi og Bæredygtigt Design › Master i Problembaseret Læring og Ingeniørvidenskab (Efter- og videreuddannelse)

  1. 2021
  2. The effect of problem-based learning supported on flipped classroom approach in the student´s learning of Economic Engineering course

    Sandra Liliana Rojas Martinez

    Master i Problembaseret Læring og Ingeniørvidenskab (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Master afgangsprojekt

  3. 2020
  4. Problem Based Learning in Economics Education

    Lilian Furquim de C. Andrade

    Master i Problembaseret Læring og Ingeniørvidenskab (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Master afgangsprojekt

  5. 2018
  6. Exploratory study about team-effectiveness of engineering students teams assigned by the instructor to have diversity of roles

    José Manuel Arroyo-Osorio

    Master i Problembaseret Læring og Ingeniørvidenskab (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Master afgangsprojekt

  7. 2016
  8. MPBL Masters Thesis

    Robert John Lawlor

    Master i Problembaseret Læring og Ingeniørvidenskab (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Master afgangsprojekt

  9. 2015
  10. Problem-Based Learning and Deep Learning Approach in relation to Self-Directed Learning

    Jesper Brøndum Kollerup

    Master i Problembaseret Læring og Ingeniørvidenskab (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Master afgangsprojekt