1. semester

Institut for Planlægning › Studienævn for Teknoantropologi og Bæredygtigt Design › Master i Problembaseret Læring og Ingeniørvidenskab (Efter- og videreuddannelse)

2. semester

Institut for Planlægning › Studienævn for Teknoantropologi og Bæredygtigt Design › Master i Problembaseret Læring og Ingeniørvidenskab (Efter- og videreuddannelse)

3. semester

Institut for Planlægning › Studienævn for Teknoantropologi og Bæredygtigt Design › Master i Problembaseret Læring og Ingeniørvidenskab (Efter- og videreuddannelse)

4. semester

Institut for Planlægning › Studienævn for Teknoantropologi og Bæredygtigt Design › Master i Problembaseret Læring og Ingeniørvidenskab (Efter- og videreuddannelse)

  1. 2020
  2. Problem Based Learning in Economics Education

    Lilian Furquim de C. Andrade

    Master i Problembaseret Læring og Ingeniørvidenskab (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Master afgangsprojekt

  3. 2018
  4. Exploratory study about team-effectiveness of engineering students teams assigned by the instructor to have diversity of roles

    José Manuel Arroyo-Osorio

    Master i Problembaseret Læring og Ingeniørvidenskab (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Master afgangsprojekt

  5. 2016
  6. MPBL Masters Thesis

    Robert John Lawlor

    Master i Problembaseret Læring og Ingeniørvidenskab (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Master afgangsprojekt

  7. 2015
  8. Problem-Based Learning and Deep Learning Approach in relation to Self-Directed Learning

    Jesper Brøndum Kollerup

    Master i Problembaseret Læring og Ingeniørvidenskab (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Master afgangsprojekt