Master i problembaseret læring i ingeniør- og naturvidenskab (Efter- og videreuddannelse)
Studiestruktur: Uddannelse
1. semester
Institut for Bæredygtighed og Planlægning › Studienævn for Teknoantropologi og Bæredygtigt Design › Master i problembaseret læring i ingeniør- og naturvidenskab (Efter- og videreuddannelse)
2. semester
Institut for Bæredygtighed og Planlægning › Studienævn for Teknoantropologi og Bæredygtigt Design › Master i problembaseret læring i ingeniør- og naturvidenskab (Efter- og videreuddannelse)
3. semester
Institut for Bæredygtighed og Planlægning › Studienævn for Teknoantropologi og Bæredygtigt Design › Master i problembaseret læring i ingeniør- og naturvidenskab (Efter- og videreuddannelse)
4. semester
Institut for Bæredygtighed og Planlægning › Studienævn for Teknoantropologi og Bæredygtigt Design › Master i problembaseret læring i ingeniør- og naturvidenskab (Efter- og videreuddannelse)
- 2021
Application of Problem-Based Learning in a non-face-to-face modality in crisis situations, based on the changes required to promote the associated learning process.
Hector Cifuentes Aya
Master i problembaseret læring i ingeniør- og naturvidenskab (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2021
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
The effect of problem-based learning supported on flipped classroom approach in the student´s learning of Economic Engineering course
Sandra Liliana Rojas Martinez
Master i problembaseret læring i ingeniør- og naturvidenskab (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2021
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2020
Problem Based Learning in Economics Education
Lilian Furquim de C. Andrade
Master i problembaseret læring i ingeniør- og naturvidenskab (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2020
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2018
Exploratory study about team-effectiveness of engineering students teams assigned by the instructor to have diversity of roles
José Manuel Arroyo-Osorio
Master i problembaseret læring i ingeniør- og naturvidenskab (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2018
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2016
MPBL Masters Thesis
Robert John Lawlor
Master i problembaseret læring i ingeniør- og naturvidenskab (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2016
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2015
Problem-Based Learning and Deep Learning Approach in relation to Self-Directed Learning
Jesper Brøndum Kollerup
Master i problembaseret læring i ingeniør- og naturvidenskab (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2015
Studenteropgave: Master afgangsprojekt