1. semester
Institut for Kultur og Læring › Studienævn for Efteruddannelse i Læring og Filosofi › Master i Organisatorisk Coaching og Læring (MOC)
2. semester
Institut for Kultur og Læring › Studienævn for Efteruddannelse i Læring og Filosofi › Master i Organisatorisk Coaching og Læring (MOC)
3. semester
Institut for Kultur og Læring › Studienævn for Efteruddannelse i Læring og Filosofi › Master i Organisatorisk Coaching og Læring (MOC)
4. semester
Institut for Kultur og Læring › Studienævn for Efteruddannelse i Læring og Filosofi › Master i Organisatorisk Coaching og Læring (MOC)
- 2022
Brandmandens lov eller fagbrillen op i panden
Helle Bergliot Lyster
Master i Organisatorisk Coaching og Læring (MOC), (Masteruddannelse) 4. semester, 2022
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Dialog og nysgerrighed som vejen til frugtbare samskabelsesprocesser i sundhedsvæsenet
Marianne Sjølin Frederiksen
Master i Organisatorisk Coaching og Læring (MOC), (Masteruddannelse) 4. semester, 2022
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Hverdagen og livet i glimt: Et afgangsprojekt om at skabe og facilitere kulturforandringer – overgangen fra organisation til organisme
Camilla Bolette Rask
Master i Organisatorisk Coaching og Læring (MOC), (Masteruddannelse) 4. semester, 2022
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Masterspeciale ved HF og VUC Thy-Mors
Carsten Emil Feldtmann
Master i Organisatorisk Coaching og Læring (MOC), (Masteruddannelse) 4. semester, 2022
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Med mine andres ord - en montage
Ove Christensen
Master i Organisatorisk Coaching og Læring (MOC), (Masteruddannelse) 4. semester, 2022
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2019
Duocoaching - ledelsesbaseret teamcoaching i et andet perspektiv
Tine Willum, Michael Stenkvist
Master i Organisatorisk Coaching og Læring (MOC), (Masteruddannelse) 4. semester, 2019
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Samspil mellem medlemmer: Hvordan viden og positioner skabes i et udviklingsforløb i Det Kriminalpræventive Råd
Henriette Nobili Christiansen
Master i Organisatorisk Coaching og Læring (MOC), (Masteruddannelse) 4. semester, 2019
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2018
Dialogisk vejledning: Et forsøg på at ny-skabe den organisatoriske coachings metode, så det bliver muligt at skabe overskridende ny værdi i lederes lederskab, sådan som det politisk dikterede skift i styringsparadigme kræver
Kirstine Dahl
Master i Organisatorisk Coaching og Læring (MOC), (Masteruddannelse) 4. semester, 2018
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Et masterprojekt om tre gruppecoachingsessioner med organisatoriske sporgspil, regelfølge og spændinger
Anette Kaagaard Kristensen
Master i Organisatorisk Coaching og Læring (MOC), (Masteruddannelse) 4. semester, 2018
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2017
53: Aktionsforskning som ledelsesstrategi
Lene Holm
Master i Organisatorisk Coaching og Læring (MOC), (Masteruddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2016
Implementering af samskabelse: Hvordan kan samskabelse medvirke til implementering af samskabelse?
Margit Vest Thomsen
Master i Organisatorisk Coaching og Læring (MOC), (Masteruddannelse) 4. semester, 2016
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Teamcoaching i lærerteam i en gymnasial kontekst
Flemming Lindquist Hansen
Master i Organisatorisk Coaching og Læring (MOC), (Masteruddannelse) 4. semester, 2016
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2015
Coaching og læring af sikkerhed
Ane Katrine Holm Christensen
Master i Organisatorisk Coaching og Læring (MOC), (Masteruddannelse) 4. semester, 2015
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Konsulenten og kompetenceudviklingen - men hvem passer børnene imens?
Frank Demolade Spring
Master i Organisatorisk Coaching og Læring (MOC), (Masteruddannelse) 4. semester, 2015
Studenteropgave: Master afgangsprojekt