1. semester

Skolen for Erkendelses- og Forandringsprocesser › Studienævn for Uddannelse, Læring og Forandring › Master i Organisatorisk Coaching og Læring

2. semester

Skolen for Erkendelses- og Forandringsprocesser › Studienævn for Uddannelse, Læring og Forandring › Master i Organisatorisk Coaching og Læring

3. semester

Skolen for Erkendelses- og Forandringsprocesser › Studienævn for Uddannelse, Læring og Forandring › Master i Organisatorisk Coaching og Læring

4. semester

Skolen for Erkendelses- og Forandringsprocesser › Studienævn for Uddannelse, Læring og Forandring › Master i Organisatorisk Coaching og Læring

  1. 2018
  2. 2017
  3. 53: Aktionsforskning som ledelsesstrategi

    Lene Holm

    Master i Organisatorisk Coaching og Læring, (Masteruddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Master afgangsprojekt

  4. 2016
  5. Implementering af samskabelse: Hvordan kan samskabelse medvirke til implementering af samskabelse?

    Margit Vest Thomsen

    Master i Organisatorisk Coaching og Læring, (Masteruddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Master afgangsprojekt

  6. Teamcoaching i lærerteam i en gymnasial kontekst

    Flemming Lindquist Hansen

    Master i Organisatorisk Coaching og Læring, (Masteruddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Master afgangsprojekt

  7. 2015
  8. Coaching og læring af sikkerhed

    Ane Katrine Holm Christensen

    Master i Organisatorisk Coaching og Læring, (Masteruddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Master afgangsprojekt

  9. Konsulenten og kompetenceudviklingen - men hvem passer børnene imens?

    Frank Demolade Spring

    Master i Organisatorisk Coaching og Læring, (Masteruddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Master afgangsprojekt