1. semester
Institut for Kultur og Læring › Studienævn for Efteruddannelse i Læring og Filosofi › Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse)
2. semester
Institut for Kultur og Læring › Studienævn for Efteruddannelse i Læring og Filosofi › Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse)
3. semester
Institut for Kultur og Læring › Studienævn for Efteruddannelse i Læring og Filosofi › Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse)
4. semester
Institut for Kultur og Læring › Studienævn for Efteruddannelse i Læring og Filosofi › Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse)
- 2023
Det grænseløse arbejdsliv
Jeanne Funch Asmussen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2023
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
En grøn ide i aktør-netværk
Lars Stubkjær Barslev
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2023
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Faglig trivsel i gymnasiet gennem æstetiske aktiviteter
Kerstin Bak Aagaard
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2023
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Godt vi fik talt sammen: Om at løse opgaver i fællesskab
Tine Eeg, Malene Pedersen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2023
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Hjertestop undervisning til den erfarne anæstesisygeplejerske
Malene Pedersen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2023
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Ledelse i kompleksitet: Hvordan kan teorien om complex responsive processes bidrage til udvikling af navigationspunkter for ledere i en kompleks organisatorisk virkelighed, og hvilke navigationspunkter udspringer heraf?
Karen Mølbæk
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2023
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Mangfoldighed i Forsvaret: NIL
Sune Salicath
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2023
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Mangfoldighed i Forsvaret
Sune Salicath
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2023
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Organisatorisk læring i en sociokratisk styreform
Ole Drejer
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2023
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Psykologisk tryghed i et team med afsæt i en mindre god trivselsmåling med fokus på hvilke faktorer, der kan influere på organisatorisk læring.
Kathrina Kjærsgaard
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2023
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Psykologisk tryghed - samspillet mellem lederen og vidensmedarbejderne
Thorsten Høegsberg, Christian Everest-Møller
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2023
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Skolelederens linealer, plexiglas og vægtskåle - Om at være skoleleder i et eksistensfilosofisk, væredygtighedsperspektiv
Kirsten Osbæck Mogensen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2023
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Slip leg og kreativitet løs i undervisningen: Slip leg og kreativitet løs i undervisningen
Heidi Dich
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2023
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2022
Betydningen af autoteknolog-studerendes uddannelsesmæssige baggrund ift. motivationen gennem det praktiske element i undervisningen.
Svend Villadsen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2022
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Culture as practice, et sigte på kultur i praksis med et pragmatisk performativt perspektiv
John Nygaard Holst, Mia Djuraas
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2022
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Det 21. århundredes kompetencer
Lisa Pape
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2022
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
fra fravær til nærvær: fra fravær til nærvær
Charlotte Pingel Madsen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2022
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Hvordan underviser man i demens praksisnært? Hvordan skaber vi livskvalitet så demente bliver de lykkeligste de´mennesker?
Gerda Andersen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2022
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Kan professionel kompetence udvikles mellem uerfarne peers? - et kvalitativt studie af peer learnings betydning for professionsbachelorstuderendes udvikling af professionel kompetence i konteksten af klinisk praksis.
Mathilde Nefer
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2022
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Kvalitetsforståelser af undervisning på en Social og sundhedsskole.
Marlene Dedecam Sneftrup
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2022
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Læringsredskaber i uddannelse for bæredygtig udvikling
Asbjørn Bjerregaard Ried
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2022
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Multiple tilgange i museernes formidling
Mette Elimar Jensen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2022
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Perspektiver på et teams udvikling - om at forstå, hvad det er der påvirker et team i dets udvikling
Jakob Thaysen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2022
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Praktikvejledertraineeforløbet- et uddannelsesforløb
Betina Eskesen, Lonnie Hald Simonsen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2022
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Samskabelse i Fusioneret Uddannelsesinstitutioner
Kim Østergaard Petersen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2022
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Transfer i en samskabt udviklingsproces
Casper Viderup Eriksen, Michael Giroux-Drejer
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2022
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Udvikling af kompetencer i ledelse gennem aktionslæring på Nyt Aalborg Universitetshospital
Rikke von Benzon Hollesen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2022
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2021
"Creative Brain" for Strategic Renewal. An Exploration of Productive Dialogue as a Tool for Teachers to Connect to Progressive School Visions
Karen MacLean
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2021
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Det personlige ledelsesgrundlag - hvorfor skal vi have et personligt ledelsesgrundlag? hvorfor skal vi have et personligt ledelsesgrundlag?
Katrine Israelsen Linneboe, Henriette Kjærgaard Poulsen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2021
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Evaluation Capacity Building - vejen til "En styrket indsats for elever i læsevanskeligheder"?
Hanne Mette Pagh Kristensen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2021
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Folkeskolelæreres oplevelse af organisatoriske forandringsprocesser
Tobias Zimling Kristiansen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2021
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Hvordan giver faglige informationspakker anledning til refleksion hos praktiserende læger?
Karen Bernhard Pedersen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2021
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Innovationskompetencer hos sygeplejerskestuderende-en case om et online fremtidsværksted
Cecilie Dahl Rogge
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2021
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Læring og samarbejde
Michaela Lehmann
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2021
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Mentor / mentee funktionen i klinisk praksis: Faktorer der har betydning for oplæringen samt integrationen i arbejdsfællesskabet, således at mentor / mentee ordningen kan fungere optimalt?
Annette Tiedemann, Anita Rüsselbæk Sørensen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2021
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Niveaudeling i skolen - et casestudie om niveaudelingens betydning for elevers sociale identitet og motivation for faglig læring i engelsk
Rikke Benedikte Brandt
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2021
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Når ledere udvikler ledere: Et læringsteoretisk blik på et praksisnært ledertalentudviklingsforløb på Aarhus Universitetshospital
Helle Pedersen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2021
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Organisatorisk Autenticitet, en model for fremtidens organisationer
Sandra Bang-Schnack, Camilla Ottesen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2021
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Tværprofessionelt samarbejde i en akutmodtagelse
Lena Rai Andresen, Charlotte Hansen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2021
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Udvikling af socialfaglig praksis gennem refleksion i aktionsforskning
Elsebeth Helgesen, Anne Louise Slyngborg Kronborg
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2021
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
UDVIKLINGEN AF EN GENERISK PROGRAMTEORI FOR STYRKELSEN AF FEEDBACKKULTURER
Danni Liljekrans
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2021
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Værdier med medmenneskelig indsigt og forståelse
Charlotte Palm Mørch
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2021
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
When Capacity-Building Fails: the Case of the North Sea Region Programme
Isabella Marie Leong
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2021
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2020
Dannelse af det visuelle talent
Iben Lindebjerg
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2020
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Evaluering af sammenhæng mellem deltagelse i gruppe-co-produktion og recovery
Gitte Ejlskov Schrøder
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2020
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Kulturlig Sundhed
Anne Marie Kristensen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2020
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Ledelse af arbejdspladslæring i Beredskabsstyrelsen
Mads Blaabjerg Nielsen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2020
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Ledelse af teamlæringsniveau
Svend Bramer Sørensen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2020
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Ledelse af tværprofessionelt teamsamarbejde
Kirsten Thuesen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2020
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Magt, mulighed og massage af folkekirkens vilkårsrum for samskabelse
Annette Brounbjerg Bennedsgaard
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2020
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Meningsskabende kompetenceudvikling for lægesekretærer på Sygehus Lillebælt
Betina Clausen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2020
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
MUS - En undersøgelse af den meningsskabende samtale
Anne Christina Maroti Antunes
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2020
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Når jeg får en god hjælp, så går det godt! Et studie med fokus på elever og læreres oplevelse af støtteundervisning i udskolingen.
Lisbeth Holm
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2020
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Patienten fra data til co-designer
Ellen Jensen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2020
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Refleksionskultur - kultur for refleksion
Lene Raaby Andersen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2020
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Samskabelse på Tønder Kulturskole
Henrik Kattrup Dam
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2020
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Viden om praksisfaglighed i udskolingslærernes handlinger: Om at finde tegn på intuitiv viden, og hvordan den kan blive en bevidst del af den professionelle lærers handlekompetence
Charlotte Bjørck Fabricius
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2020
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2019
Det Organisatoriske Spil - Et kompleksitetsteoretisk blik på offentlig ledelse i Danmark
Thomas Albæk Jakobsen, Astrid Christensen Witt
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2019
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Hvordan oplever nyuddannede sygeplejersker læringsbetingelser og læring i et konkret introduktionsforløb på en hospitalsafdeling og hvordan kan det bidrage til udvikling af deres fagidentitet? Hvordan oplever nyuddannede sygeplejersker læringsbetingelser og læring i et konkret introduktionsforløb på en hospitalsafdeling og hvordan kan det bidrage til udvikling af deres fagidentitet?
Tove Dahl Pedersen, Tanja Holm
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2019
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Kommunikation efterlyses
Vibeke Vestergaard
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2019
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Kreative Læreprocesser på Social- og Sundhedsskolen
Mette Bommersholdt
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2019
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Kvalitetsperspektiver på praktikken i radiografuddannelsen: En hermeneutisk undersøgelse af hvad praktikkens bidrag er til kvalitet i radiografuddannelsen og hvad kvaliteten i praktikken betyder for studerendes læring.
Lisa Bech Myhre Birkmose
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2019
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Lærerens fornemmelse for undervisning: En undersøgelse af pædagogisk gehør
Henrik Bjørnemose Andersen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2019
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Læringsdialoger: Læringsrefleksioner mellem undervisere, studerende og organisationer på Akademiuddannelser.
Flemming Ulrich Østergaard
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2019
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Læringssamtaler med det inkluderende læringsfællesskab: Ledelse og læring med læringssamtaler på Vadum skole
Derek Ian Damgaard
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2019
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Relationers betydning i SOSU- kontekst
Tenna Lykke Lapertis
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2019
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2018
Den nyuddannede sygeplejerskes læring i praksis og professionsidentitetens betydning for læring
Malene Bruun Jensen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2018
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Den professionelle lærer
Kirsten Bitsch Sørensen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2018
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Evaluering af et ledertalentudviklingsforløb i en dansk kommune: ditto
Herdis Povlsgaard, Jette Mai Aggerbeck
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2018
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Flipped learning i samspil med problembaseret læring
Per Hammerlev Lysgaard
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2018
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Forstyrrelser i det fagprofessionelle rum
René Baltzer Guldbrandsen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2018
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Fra politisk vision til operationel handling - et casestudie i implementering af Tidlig Opsporing - Trivselsskema i Københavns Kommune
Karina Fried
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2018
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
masterprojekt i Læreprocesser med specialisering i Ledelse og Organisationspsykologi
Ane Bender Justesen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2018
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Min egen behandling - Om inddragelse af socialt udsatte unge i deres egen behandling
Kræn Ahrensbach
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2018
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Progressionsforståelser på Bygholm Landbrugsskole
Lotte Bidstrup Ipsen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2018
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Tredje generation af medarbejderudviklingssamtalen: En aktionsforskningsinspireret undersøgelse af bevægelsen fra en 2. generation til en 3. generation af MUS – Medarbejder Udviklings Samtaler.
Lone Skibsted Frejo
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2018
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2017
Brugerstyret behandling - en professions- og læringsmæssig udfordring.
Lise Christensen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Dans og bevægelse i idræt: Dans og bevægelse i idræt
Kirstine Boel Lillelund
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
"Det her er en læringsseance for alle". Den kliniske vejleders uddannelsesopgave i den primære sundhedssektor
Anja Toft Ingwersen, Joan Olesen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Evalueringspraksis og evalueringsanvendelse: Undersøgelse af en kommunes evalueringspraksis på området for børns sproglige færdigheder
Mette Sejbjerg Andersen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Frihedens faglighed
Jens Aalund Therkildsen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Implementering af politiske tiltag med fokus på samskabelse og lokale forhold
Mikkel Vest Stephansen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Innovation i praksis - på UC SYD
Britt Malkiel Nielsen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Leg via farmakologi-spil øger sygeplejestuderendes reflektion
Kirsten Nørup Gabriel
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)
Læringsmiljø på erhvervsskolen
Susanne Hjelmberg Larsen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Overgangsproblemer? - En undersøgelse af naturfagsundervisningens eksperimentelle del i grundskolen og på gymnasiet
Ole Fristed Kunnerup
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Professionel med hjertet - Kunsten at være ramt og berørt
Susanne Aas Pedersen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Transferoptimering i forbindelse med kursusaktivitet under speciallægeuddannelsen
Anja Kirstein
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Vejledning og ledelse - to alen af et stykke, ledelsesontologi som organisatorisk læring
Gitte Scheuer Andersen, Tine Simone Olesen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2016
Datainformeret læringsledelse af et alment gymnasium
Martin Hove Jensen, Bo Hove
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2016
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Data, meningsskabelse og lærerprofessionalitet
Dorthe Aabjerg Munk, Helle Nørgaard Pedersen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2016
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Distriktsskolelederen som læringsleder
Peter Haldor Hansen, Dorthe Baun
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2016
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Hvordan lykkes lederne kommunikativt med at skabe grobund for organisatorisk målopnåelse i en hverdag med mange modsatrettede krav?
Linda Sæderup, Mette Mønster Westergaard
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2016
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Kunsten at skrælle en æblesin: Et speciale om at overskride dualiteter og håndtere et mer-for-mindre paradoks
Mette Karmark Venderby, Lise Knud Jensen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2016
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Kunst og kontant : kunstneriske kreative processer, kapitalforvaltning og ledelsesmæssige perspektiver
Niels Christian Bjørn Jensen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2016
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Ledelse gennem pædagogiske vejledere i skolen
Bjørn Visborg, Linda Visborg
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2016
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Med psykologen bag rettet og professionen som GPS - på psykiatriens motorvej: Et teoretisk og empirisk baseret masterprojekt om psykologfaglige ledelseskompetencer - i relation til fagspecialisters indre motivation i en ydre styret psykiatri
Trine Strands
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2016
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Meningsforhandling om kvalitet
Charlotte Laubek
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2016
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Noget at have det i - om at kaste anker
Helle Larsen
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2016
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Samarbejde mellem uddannelsesinstitutionen og klinikken i sygeplejeuddannelsen: En undersøgelse med fokus på forestillinger om læreprocesser og hvilke faktorer, der har betydning for samarbejdet mellem uddannelsesinstitutionen og klinikken i sygeplejeuddannelsen.
Jannie Aarslev Glanz
Master i Læreprocesser (MLP) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2016
Studenteropgave: Master afgangsprojekt