1. semester
Institut for Kommunikation og Psykologi › Studienævn for master i IKT og Læring › Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse)
2. semester
Institut for Kommunikation og Psykologi › Studienævn for master i IKT og Læring › Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse)
3. semester
Institut for Kommunikation og Psykologi › Studienævn for master i IKT og Læring › Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse)
4. semester
Institut for Kommunikation og Psykologi › Studienævn for master i IKT og Læring › Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse)
- 2023
Den svære mundtlighed - En undersøgelse af dialogue-based CALLs potentialer og begrænsninger ved udvikling af mundtlige kommunikative færdigheder på engelsk som fremmedsprog
Stine Ewers
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2023
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Design for kultivering af dialogisk undervisning i online læringsrum
Sofie Weikop, Mikkel Thorlund Haahr
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2023
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Digitale Læringscirkler. Kompetenceudvikling af bygdelærere i Grønland
Bo Meier, Mikkel Raarup-Petersen, Kit Sonja Stryhn
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2023
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Læsning og læring i danske gymnasier med fokus på understøttelse af forskellige læsestrategier og arbejdsformer gennem teknologier i digitale læremidler
Michael Juul Nielsen, Lasse Bo Jensen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2023
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Multimodalitet og refleksion - en visuel bro mellem praksis og uddannelse
Mette Hougaard Claudi Bondesen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2023
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2022
Grundskoleelevers motivation og oplevelse af Virtual Reality i undervisningen
Lone Olesen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2022
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
På vej mod en ordblindevenlig erhversuddannelse
Jesper Hvenegaard Bak, Mette Fogtmann Johannson
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2022
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2021
20163172 Henrik Ulsøe - Masterprojekt Extended Realty - Træning og undervisning Juni 2021
Henrik Ulsøe
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2021
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Akademisk socialisering og aktiv videobaseret læring: Tradition og fornyelse, Innovation og læring på et humanistisk fag - fra Humboldske traditioner til innovativ og videnskonstruerende læring på Klassiske Studier, Aarhus Universitet med udgangspunkt i aktiv videobaseret læring
Jacob Kruse, Helene Blinkenberg Hastrup, Kasper Egel Andersen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2021
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Er der leg på Mars? Når pædagogstuderende designer for leg med teknologi.
Martin Helt Brunsgaard
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2021
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Lad os tale om mundtlighed... - Lydfortællinger i danskundervisningen
Casper Aagaard Nielsen, Jakob Lyng Rahbek Bremholm Steensig, Lars Levin
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2021
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
VR-teknologien som læringsressource i de merkantile uddannelser
Mette Kronborg Laursen, Jette Baand Christensen, Helgi Rafn Hallsson-Elhauge
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2021
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2020
Didaktiske designprincipper til hybride professionelle læringsfælleskaber - Når digitale teknologier udvider lærernes teamsamarbejde
Erik Dahl Thinggaard Leschly, Thomas Bork Kjelgaard, Anne Veiergang
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2020
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Elevers digitale myndiggørelse gennem kvalificeret interaktion med en søgemaskine: I et praksisfællesskab
Mette Bechmann Hansen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2020
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Kreativitet og innovation i makerspace - Digitale fabrikationsteknologier i billedkunst og håndværk og design
Tom Stub Christiansen, Helle Damgaard Melin
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2020
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Motivation i online læring
Morten Sørensen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2020
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Skill-baseret didaktisk design - undersøgelse af motiverende online undervisning i programmering
Peter Lind
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2020
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Spil som katalysator for faglig læseforståelse: Gennemførelse og analyse af et didaktisk design
Marianne Borup
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2020
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2019
Anvendelse af data om praksis i praksis
Peter Tom Eybye Nordestgaard, Lars Nellemann
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2019
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Empowerment af undervisere til fremtidens undervisningsrum
Camilla Lundbye Castle, Teresa Pia Andersen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2019
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Helikopter uddannelse i Forsvaret, som Simulationsspil
Frank Wilhard Rosengaard
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2019
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
IKT-teknologi som kompetenceværktøj til praksisundervisning.
Jesper Meincke Hansen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2019
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Lærernes forståelse af egne digitale kompetencer
Morten Samsø Schmidt
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2019
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
More than just a good story: Self-narratives through 360° photos in Virtual Reality headsets: A research project focusing on rehabilitation of people with an acquired brain injury
Mads Peter Ankjær
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2019
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Teknologiforståelse og fagprofessionelle - spændingsfeltet mellem formelle krav og praksis
Morten Larsen, Rune Dziadecki Gråbæk, Natasja Simone Jakobsen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2019
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Teknologiforståelse og fagprofessionelle - spændingsfeltet mellem formelle krav og praksis
Morten Larsen, Rune Dziadecki Gråbæk, Natasja Simone Jakobsen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2019
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Teknologiforståelse og fagprofessionelle - spændingsfeltet mellem formelle krav og praksis
Morten Larsen, Rune Dziadecki Gråbæk, Natasja Simone Jakobsen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2019
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2018
Afprøvning af didaktisk design
Camilla Lundbye Castle, Teresa Pia Andersen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2018
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
En stemme i digital lyrik. På vej mod multimodale perspektiver i faget dansk på stx
Sara Maria Brygger
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2018
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Learning Analytics på den studerendes præmisser: Om studerendes holdninger til hvordan data kan understøtte deres faglige ambitioner
Maria Schmelling Minard
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2018
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Lærerstuderende producerer digital didaktik til folkeskoler i Grønland: Didaktisk design
Ivaaq Leo Hans Kriegel
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2018
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
MAKING QUANTITATIVE EVALUATION DATA MORE USEFUL TO TEACHERS: A CASE STUDY AT THE TECHNICAL FACULTY AT LUND UNIVERSITY
Line Palle Andersen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2018
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
PLC og det 21. århundredes kompetencer
Rikke Lübæch Christensen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2018
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Udvikling af designprincipper for læringskoncepter der understøtter lægers information literacy
Louise Stenholt
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2018
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2017
CAS som Merværdi for Læring
Jesper Estrup Larsen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Det flerstemmige IT-værktøj - et studie af skriftlig flerstemmighed i Microsoft OneNote klassenotesbog: et studie af skriftlig flerstemmighed i Microsoft OneNote klassenotesbog
Simon Østermark Andreasen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Ejerskab og læringsstrategier med visuel programmering som tredje sprog
Ture Reimer-Mattesen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
eSport som læringsarena: En undersøgelse af eSport og det 21. århundredes kompetencer
Karen Wemmelund Helledi, Claus Villumsen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Et didaktisk design til styrkelse af digitale kompetencer hos de lærerstuderende på læreruddannelsen
Steen Juhl Møller, Troels Gannerup Christensen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Et fremTIDSperspektiv på den digitale elevplan
Jesper Thesbjerg Homann, Steen Cnops Rasmussen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Hvorfor skal eleverne programmere i folkeskolen?
Anita Lykke Clemmensen, Anja Emilie Madsen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Skolen ta´r Skraldet goes digital
Susanne Skavn, Lance Anthony Luscombe
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Sygeplejersken som bruger af webbaseret patientinformation. - Et casestudie af sygeplejerskernes bevæggrunde for ikke at bruge webbaseret information til indlagte ortopædkirurgiske patienter.
Henriette Djurhuus Appelt
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Uformel samtale på fremmedsprog i et ikt-didaktisk design
Brigitte Tonn, Anne Fonnesbech, Marianne Nygaard Kolding
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2016
Digitalt stilladseret refleksiv praksislæring
Anders Bindslev Rask, Mette Kondrup
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2016
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
En didaktik til brugen af iPads i vuggestuer
Jesper Hansen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2016
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Et lektionsstudie med fokus på dansklæreres udvikling af multimodale design
Birgitte Greve Madsen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2016
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
INNOVATIONSKOMPETENCER I UNDERVISNINGEN - Digital multimodal produktion: Digital multimodal produktion
Henrik Møller Mogensen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2016
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Kursistaktivitet i fjernundervisningen
Sidsel Ørskov Pedersen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2016
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Kursistaktivitet i fjernundervisningen
Sidsel Ørskov Pedersen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2016
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Ledelsesudfordringer ved indførelsen af digitalt understøttet undervisning og uddannelse: Analyse fra et distribueret perspektiv af ledelsesudfordringer forbundet med indførelsen af digitalt understøttet undervisning og uddannelse på Institut for Ledelse og Forvaltning, Metropol
Anders Sandborg Nielsen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2016
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Multiliteracy som mål og middel for EUD-elever med svage læse- og skrivekompetencer
Mads Vesterager Madsen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2016
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Potentialer i web 2.0 - et udviklingsprojekt
Allan Jensen, Lonni Larsen, Annegrete Skovbjerg
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2016
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Potentialer i web 2.0 - et udviklingsprojekt
Allan Jensen, Lonni Larsen, Annegrete Skovbjerg
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2016
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Smartphone-medieret sprogundervisning af nyankomne flygtninge i praktik
Gudrun Elke Knoke, Karen Rask Mortensen, Marianne Lucht
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2016
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Smartphone-medieret sprogundervisning af nyankomne flygtninge i praktik
Gudrun Elke Knoke, Karen Rask Mortensen, Marianne Lucht
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2016
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Økt bruk av IKT blant underviseren på Fagskolen i Vestfold
Vidar Luth-Hansen, Lis Lak Risager
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2016
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2015
Den Didaktiske Koblingsmodel: Kollaborativ operationalisering af basisfærdigheder som kompetencer i praksisnære problemstillinger
Christian Østerballe, Lasse Kristian Suhr, Jacob Karim Klæstrup Andersen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2015
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Interaktionsdesign i en rehabiliteringskontekst
Pia Skouboe Høgh, Pernille Missel
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2015
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Kreativ vidensanvendelse og innovation i udviklingsprocesser: Refleksion, videndeling og faglig udvikling i faggrupper i gymnasiet
Eva Sjælland, Sune Christian Weile
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2015
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
License2Learn
Anne-Christine Rasmussen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2015
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Sammenspil: Et mikrosociologisk studie af deltagelsesmulighed gennem spilbaseret læring
Jeppe Gordon Knudsen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2015
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2014
Antologi om konstruktioner og samarbejde i mødet mellem mennesker og teknologi
Esben Hedegaard Thomsen, Annette Berg Borup, Lene Juhl Friedrichsen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2014
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Hvad er meningen?
Anders Klitgaard Mølbæk, Inge Marie Bayer, Bente Kjærgaard Stisen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2014
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Hvordan kan det danske og norske Forsvar forbedre organisationens evne til at opsamle, integrere og dele den viden, som genereres af personellet
Steffen Møller, Lars Sander Kristiansen, Geir Isaksen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2014
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
INNOVATOR – En konceptuel model til innovation
Jeppe Michael Egendal, Heidi Kølle Andersen, Carsten Jørgensen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2014
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Mål og indhold for BIM: De studerendes forståelse af BIM på bygningskonstruktøruddannelsen
John Vesterdal Carlsson
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2014
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Sociale medier og demokratisk dannelse i skolen
Kristian Brønd, Jørgen Juel Kristiansen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2014
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2013
Den lærende som didaktisk designer
Hans Henrik Johansen, Anni Pilgaard Christiansen, Jens Stig Olsen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2013
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Didaktisk design til videokonferencen: En prototype til en ny måde at tilrettelægge undervisning og læring på i Politiet udviklet gennem Design-Based Research og Blended Learning
Per-Martin Petersen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2013
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
En Digital Læringsarkitektur (DLA): Giv motivationen tilbage til de læse- og stavesvage
Even Falk Magnussen, Anders Henrik Bendsen, Jens Høyrup
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2013
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
iBogen og eleven: Afsætning på hhx - Undersøgelser af en iBogs indflydelse på elevernes læreprocesser
Hanne Flach
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2013
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Interaktive Læringsrum
Gitte Dirkov Molbæk
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2013
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Kemi 2.0. It-baseret og almendannende kemi på stx
Anne Boie Johannesson
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2013
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Virtuelt valgfag i entreprenørskab: - Et aktionseksperiment
Karen Meldgaard Fritzbøger
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2013
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2012
A flash foresight into the future: ICT integrated organizational learning and knowledge sharing
Jacob Theilgaard, Annette Dalsgaard Vilain
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2012
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Ciquax: - et virtuelt læringsmiljø
steffen krøyer
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2012
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Det bogløse gymansium: Didaktisk design af et gymnasium uden bøger og papir
Björn Munkberg
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2012
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Historie 2.0
Lars Arnov, Steen Schjødt Christensen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2012
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Identitet, relation og læring for 16-18 årige på ungdomsuddannelserne: -
Anna-Christa Bjerg
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2012
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Identitet, relation og læring for 16-18 årige på ungdomsuddannelserne
Anna-Christa Bjerg
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2012
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Implementering af en pædagogisk fælles praksis i folkeskolen
Christina Alaelua, Stig Elttør
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2012
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Læring- og videndelingsportal
Helena Lynggaard
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2012
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Lærings- og videndelingsportal
Helena Lynggaard
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2012
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Mobil læring - anvendelsen af iPad i specialundervisningen
Christian Møller Nielsen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2012
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Remediering af AMU-kursus til afvikling i åbent værksted: Et e-kursus som multimodalt didaktisk design til e-læring
Jørgen K. Munk
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2012
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Social- og sundhedselevers digitale dannelse og it-krav fra praksis
Hanne Borring
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2012
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Vejen mod bedre undervisning via videokonference
Per Hjul Mouritzen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2012
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2011
An ICT-facilitated didactic concept for inclusion of children with ADHD in primary and secondary education
Henrik Grum, Hanne Andersen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2011
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Finding the balance between too little and too much: How can internetbased social media such as Facebook contribute to increase student commitment in the learning process
Anders Breinholt Sørensen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2011
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Hjerte-lungeredning i IKT støttet læringsrum
lars hansen, jørn fryd, Vibeke Flytkjær
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2011
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Implementering af Computer Supported Collaborative Learning - i et multiprofessionelt uddannelsesforløb
Maja Hansen, Vibe A. Jelsbak, Kristian Johnsen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2011
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Integration of ICT in primary school: Knowledge sharing i learning organisations
Henrik Søren Hansen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2011
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Med Skolen I Skyen
Susanne Hvidtfeldt, Jacob Elholm, Mads-Peter Galtt
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2011
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Se din viden
Jan Sosniecki, Christian Vedel Andersen, Thomas Claus Christensen
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2011
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Sharing Local Knowledge with Social Media: Exploring the potential for sharing Greenlandic Local Knowledge on Facebook
Chris Paton
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2011
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
- 2010
Absalon som Medie i Undervisningen på TPU - Hvordan
Jørn Døi
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2010
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Billedæstetiske elementer i didaktisk design
Charlotte Dale
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2010
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Blikkets måde at være blik på: Et strategisk koncept for en undervisningsapplikation.
Lisbet Soya Nørgård
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2010
Studenteropgave: Master afgangsprojekt
Didaktisk design af et pervasive learning game
Anders Bredahl Frank, Joakim Oldenskov, Jens Westergren
Master i IKT og Læring (MIL) (Efter- og videreuddannelse), (Masteruddannelse) 4. semester, 2010
Studenteropgave: Master afgangsprojekt