1. semester

Institut for Kommunikation og Psykologi › Studienævn for Kommunikation og Digitale Medier › Kommunikation, Kandidat

2. semester

Institut for Kommunikation og Psykologi › Studienævn for Kommunikation og Digitale Medier › Kommunikation, Kandidat

3. semester

Institut for Kommunikation og Psykologi › Studienævn for Kommunikation og Digitale Medier › Kommunikation, Kandidat

4. semester

Institut for Kommunikation og Psykologi › Studienævn for Kommunikation og Digitale Medier › Kommunikation, Kandidat

  1. 2023
  2. Adfærdsændrende kampagner: En undersøgelse af hvordan en humoristisk kampagne kan være med til at ændre holdninger og adfærd i en krisetid

    Robert Asfeldt, Maja Hall Pedersen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  3. Arbejds/liv i den post-pandemiske æra anno 2023

    Mette Vestergaard Fomsgaard, Maria Blach Rossen Bjerring

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  4. Blåt Blod. En visuel undersøgelse af menstruation.

    Rebecca Kirkeby Blach Rossen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  5. Building Bridges in Virtual Worlds: A Communication Perspective on Online Community Formation in MMORPGs

    Katrine Emdal Tscherning Nielsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  6. Bæredygtige forandringsprocesser i kulturbranchen

    Josefine Marie Bengtsen, Daniel Kaj Taylor

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  7. Bæredygtighed og branding - et multi-casestudie af kommunikationspraksis i danske tøjvirksomheder

    Eva Povlsgaard Nebeling

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  8. Der er stadig lys i rørene - en målgruppeanalyse af unge kvinders solariebrug

    Trine Leach Diamant, Emilie Videbæk Jørgensen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  9. En komparativ undersøgelse af kvinder og mænds færden og selvrepræsentation på datingappen, Tinder.

    Sofie Engmose Berning

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  10. En medieret diskursanalyse af unges nyhedsvaner

    Anne Kathrine Kaarsberg Hamborg, Kristine Lind-Nielsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  11. ET BÆREDYGTIGT OG VÆREDYGTIGT BLIK på Agri Nord som organisation og ESG som fænomen

    Anja Magnussen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  12. Floofers: tyngdebamser som et kulturelt symbol?

    Daniel Tveen Winther, Jonas Bak Pasfall

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  13. Frontløbere, fjender & andre feminister: En diskursiv undersøgelse af mediernes fremstilling af feminisme

    Frida Nørskov, Karina Nielsen, Emilie Hedegaard Jacobsen, Sandra Elisabeth Serritzlew

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  14. Generation X & Z og deres værdier i henhold til meningsdannelse om brands

    Julie Dalgaard-Jensen, Cathrine Damgaard Valencia, Maja Linnea Bjørnskov

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  15. Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  16. Hjælp til salg

    Mathilde Zimmer Schultz

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  17. Hvad handler fodbold egentlig om?

    Peter Pjengaard Pedersen, Nicklas Johannes Holk

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  18. Hvorfor diversitet?

    Cecilie Stubkjær Ottosen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  19. Klimavitenskap på dagsorden: En studie av hvordan klimavitenskap fra IPCC AR6 gjøres tilgjengelig, forståelig og aktuell i skandinaviske nyhetsmedier.

    Silje Reitan Fridén, Anna Maud Torsteinsdatter Hersvik

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  20. Kvinde kend dit brand: Et casestudie om den moderne kvindes selvfremstilling

    Rasmus Werge Karlsen, Dea Wallin

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  21. Lever man godt, hvis man lever stille? En undersøgelse af virksomheders navigering i et medialiseret landskab

    Laura Bøgelund Gravesen, Anders Viktor Broe

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  22. Markedsføring af computerspil

    Jean Paul Jasinski

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  23. Naturen i Mennesket - Et casestudie af historier om menneskets relation til naturen på en dansk nationalparks Facebook-side

    Katrine Bjørn Olsen, Mette Mathilde Eg Thorn

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  24. Onboarding i agile teams - en caseundersøgelse af onboardingprocessen i Neogrid Technologies

    Ditte Back Christensen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  25. Personorienteret kommunikaion, humor og polarisering: Dynamikken i den digitale politiske kommunikation

    Malene Møller Hall

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  26. Podcasts og Parasociale Relationer: En tematisk analyse af samtalepodcasts med mandlige og kvindelige værter

    Isabella Olivia Kjær Pedersen, Cecillia Chi Lan Hoang Nguyen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  27. Pol-Cast: Jagten på en nuanceret politisk debat - En analyse af Mette Frederiksens podcast 'Statsministeren spørger'

    Asta Alvilde Suneson Aaboer, Emma Rose Hansson

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  28. Politik er (ikke) underholdning: et diskursivt studie af Liberal Alliances digitale offentlighed blandt unge vælgere på TikTok

    Nadia Meisner Jensen, Trine Tapdrup, Caroline Amalie Posborg

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  29. PoliTikTok - Et casestudie af Liberal Alliances anvendelse af TikTok under Folketingsvalget 2022

    Laura Hammerich Bisgaard, Isabella Dewulff, Maria Dalby Kamper

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  30. Shaping New Tomorrows postionering gennem brandets oplevelsesdesign

    Freja Andresen, Marie Louise Saar, Michella Louise Christiansen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  31. TikTok Kongen: Et nyt kapitel for Liberal Alliance

    Karina Børsen Gaarde, Nanna Heidemann Jensen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  32. Trends, forbrug & identitet - hvad siger de trends, du følger om dig?

    Bolette Boesen Bønding, Mathilde Vestergaard Jensen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  33. Wokebølgen smadrer alt på sin vej - Et kritisk diskursstudie

    Malin Tran

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  34. Aalborg Karneval: Vi fester med kærlighed - og respekt

    Julie Bo Jonsson, Jeppe Højfeldt Jørgensen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2023

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  35. 2022
  36. Blik for organisationskultur og arbejdsmiljø: En caseundersøgelse af organisationskulturen og arbejdsmiljøet i Lindab A/S

    Andrea Majlund Christensen, Karoline Maj Andersen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2022

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  37. Casestudie af Nationalpark Thy: Thyboere og turisters tilknytning til områdets natur i relation til destinationsbranding

    Sissel Dahl Petersen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2022

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  38. Divaer, dronninger og andre derogative diskurser - En kritisk diskursanalyse af krænkelse i danske koncertanmeldelser

    Emilie Schjeldahl Hansen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2022

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  39. En forbrugerkulturel undersøgelse af SAS' kampagne "What is truly Scandinavian?"

    Mathias Papendick Hesselberg, Lærke Chemnitz Stræde

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2022

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  40. En multimodal analyse af Instagram Reels

    Mathilde Nørgaard, Stine Buus Kaasgaard

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2022

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  41. Fra cute teen til cool teen? Et casestudie af Vi Unge som et meningsfuldt valg for målgruppen

    Bianca Alexandra Buruiana, Caroline Cecilie Nordholt, Anna Odgaard

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2022

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  42. Journalistik på Instagram: En indholdsanalyse af den journalistiske nyhedshistorie om drabet på Mia Skadhauge Stevn

    Sally Ezzeddine

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2022

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  43. LGBT+ i en heteronormativ verden: En undersøgelse af sygeplejerskers erfaring med LGBT+ patienter

    Emilie Pfeiffer-Ross, Anders Emil Yttesen, Sidsel Hagen Rieder

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2022

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  44. Sammenhæng i Viborg Kommune: - en undersøgelse af den strategiske praksis med udgangspunkt i Sammenhængsmodellen

    Amanda Synnestvedt Olsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2022

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  45. Storytelling og mobiliseing - et speciale om rekruttering af frivillige til politisk forandring

    Amanda Ritz

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2022

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  46. Thisted Bryghus-krisen - En undersøgelse af Thisted Bryghus' krisekommunikation og den offentlige respons

    Louise Mølgaard Nielsen, Ida Kirk Boysen, Rasmus Villadsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2022

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  47. 2021
  48. #baredanmark - Et speciale om destination branding og visualitet som æstetisering af forbrugeradfærd under COVID-19

    Rebecca Karen Kohl Svegaard

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  49. Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  50. Byvandring eller begravelse?

    Astrid Skiby Andersen, Mads Bjerring Berger

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  51. COVID-19 vaccinen i et komplekst perspektiv: Træffer du dit eget vaccinevalg?

    Caroline Margrethe Pedersen, Ditte Marie Bro Pedersen, Klara Rytter Nissen, Cecilie Line Mikkelsen, Isabella Braagaard

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  52. Dansen med corona: Et forskningsprojekt om magt og risikoopfattelser i forbindelse med covid-19 krisen

    Amalie Frederikke Christiansen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  53. Den Danske Mediedækning af Black Lives Matter

    Sissel Gro Peltz Bloch

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  54. Den fri abort på tilbagetog: En indholdsanalyse af abortdebatten i irske, spanske og polske medier med fokus på mediesystemer og kønsteori

    Sofie Gøgsig Holmsberg, Ida Baunehøj Dyberg Christiansen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  55. DEN SVÆRE DANS MED COVID-19: En analyse af involverede aktørers risikokommunikation og -styring

    Louise Mie Dunk Hansen, Maria Brandenborg Andersen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  56. "Du må sige til hvis jeg kan hjælpe" - En multimodal interaktionsanalyse af kunders ankomst til salgsinteraktioner

    Dorthe Vinther Larsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  57. Emotionel respons på online reklamevideoer med og uden lyd

    Emil Otte Brok, Søren Mølgaard, Claus Martin Andersen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  58. Fra eskimo til inuit. Et forskningsprojekt om identitetspolitiske strømninger.

    Jon Vestergaard Feldborg Andersen, Mathias Skov Jepsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  59. Frihedskæmper eller sølvpapirshat? Mediefremstillingen af konspirationsteorier i en krisetid

    Maria Amanda Vegenfeldt, Rebekka Grage Rasmussen, Christina Torbensdottir Kirkeby

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  60. Hinsides diskurs, danskhed og dansk identitet

    Emilie Sørensen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 3. semester, 2021

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  61. Hvid mand søges til hovedrolle - et studie i mangfoldighed på film eller mangel på samme

    Fie Pedersen, Dorte Palmund, Stine Nørgaard Brauer

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  62. Hånden eller håndteringen? En kritisk diskursanalyse af politisk krisekommunikation i en #MeToo kontekst?

    Christina Lynggaard Madsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  63. I KRIG MED CORONA

    Rasmus Butzbach Andersen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  64. InSight - Digital hjælp for pårørende af deprimerede

    Michael Dahl Pasciak, Signe Borulf Pedersen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  65. Is Big Brother watching you? Et speciale i Kommunikation om overvågningsteknologier og digitalisering i en dansk kontekst anno 2021

    Jacobe Orry Rindom, Victoria Supangkasaen Carlsson

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  66. Jada: Mennesket bag brandet

    Johanne Marie Legarth Ryge Vig

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  67. Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  68. Menneskelige Mette Folkelige Frederiksen

    Nicolai Christian Petersen, Majd Ben Khaled Karmani, Sarah Louise Bøgelund Sørensen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  69. Mere en gruppe end et team: En specialeafhandling om en HR-afdelings oplevelse af deres rolle

    Caroline Plagborg Andersen, Marlene Harbo

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  70. Motiver unge medarbejdere på hjemmearbejdspladsen: - et casestudie i samarbejde med Danfoss

    Anne Kirstine Roed, Frederikke Egeberg Elkjær, Sututhi Perrananthasivam

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  71. Når virksomheder tager socialt ansvar - Kommunikation på Facebook under COVID-19

    Rasmus Bro Gaardsdal

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  72. Populisme på sociale medier. Diskursanalyse af venstre- og højrepopulisme på Facebook og Twitter

    Karina Frederiksen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  73. Sport & Spil - Et casestudie af spilreklamers design og diskurs i dansk tv: Et casestudie af spilreklamers design og diskurs i dansk tv

    Jonas Søhus Vogt Sørensen, Mark Haldager Mathiesen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  74. Ude godt hjemme bedst? Et kvalitativt casestudie af hjemmearbejde i Telenor

    Mathilde Juul Back Jensen, Ann Hansen Bredvig

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  75. Vi skal passe på hinanden: En diskursiv undersøgelse af regeringens og Sundhedsstyrelsens kommunikation under første bølge af Covid-19 i Danmark

    Anton Castro Bøjgaard, Nynne Selene Juel Munk

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  76. 2020
  77. Branding i den 3. sektor: Et speciale om branding og NGO'er

    Morten Høgh Nielsen, Steffen Lyng Ryom

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  78. Da Axelborg Brændte

    Maja Helene Larsen, Tina Buhl Pretzmann

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  79. Det emotionelle salgsargument

    Simone Meincke Kristensen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  80. "Det er så svært at sige, at man ikke er sikker" - Lederes håndtering af medarbejderes udfordringer, når ledere agerer hjælpere

    Mette Bang Lassesen, Anne Sofie Ramstad

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  81. Drømmefabrikken - tænk hvis du vandt. Et casestudie af danske sportsbetting reklamers diskursive påvirkning af unge mænd.

    Mikkel Jesper Rasmussen, Sebastian Sjøstrøm Veggerby

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  82. Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  83. Fremtidens samarbejde i nutidens rammer: En undersøgelse af studerendes fortællinger om tværfaglighedens praksis i megaprojekterne

    Patrick Münzberger, Jesper Andersen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  84. Glemte I noget? Et dialogisk perspektiv på møder

    Line Ida Abildgaard, Line Raun Nielsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  85. Jeg shopper, derfor er jeg: En eksplorativ undersøgelse af personlighedstypografi og beslutningstagning

    Frederik Nordmann van Nguyen, Maria Grøn Kyvsgaard Budolfsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  86. Klimasynd eller klimasund

    Sofie Wamberg Broch, Asta Justesen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  87. Nobody expects the Cybertruck - en medieret diskursnanalyse

    Barbara Wisbech Nissen, Michelle Winther

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  88. Pædagogers oplevelser af trusler mod værdighed

    Emilie Lundberg Bjarnskov

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  89. Sluk solariet, mand! En empirisk undersøgelse af, hvordan man kan få unge mænd til at ændre deres solarieadfærd

    Anna Hee Ustvedt, Nicoline Slosarich

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  90. Talen om seksualitet: En neksusanalytisk undersøgelse om dialogen mellem den mandlige patient og den sundhedsprofessionelle

    Mette Marie Dam Svensson, Julie Franck Enemark

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  91. TO SELL(MODSIGENDE BRANDING) OR NOT TO SELL(MODSIGENDE BRANDING)? - ET KVALITATIVT STUDIE OM SELVMODSIGENDE BRANDING - EN NY STRATEGI

    Signe Aarø Lindgaard, Maria Rishøj Petersen, Jonas Obel Knøsgaard

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  92. Truth and Trauma: A documentary investigation

    Kristoffer Uhrenholdt, Mathias Krøyer Vejrup

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  93. 2019
  94. 30 tryk, 2 pust: Et samtaleanalytisk studie af sundhedskommunikativ simulationspraksis

    Amalie Kristine Løhr Simonsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  95. Atypisk beskæftigelse i en kommunal kontekst: - Et casestudie i samarbejde med Hjørring Kommune

    Trine Jespersen, Anna Moos Jensen, Caroline Nyholm Johansen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  96. Big data: Brugbare Beslutningsindsigter eller Betydningsløse Bytes? - En kvalitativ undersøgelse af en kvantitativ markedsføringstendens

    Nadja Schrøder Qvist, Caroline Olesen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  97. Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  98. Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  99. Er grøn filmproduktion det nye sort? En undersøgelse af, hvordan bæredygtighed kan fremmes på danske filmproduktioner

    Laura Kornerup Jensen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  100. Et provokerende parti: En retorisk kritik af Veganerpartiets udøvelse af retorisk medborgerskab

    Johan Steen Thomassen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  101. Festival for eliten - En empirisk undersøgelse af Musik i Lejets brand, oplevelse og festivalens indflydelse pa# lokalsamfundet

    Ann-Sofie Puggaard Hansen, Aja Neel Rasmussen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  102. Gamification - Et teoretisk analytisk orienteret speciale

    Nahrain Younan

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

  103. Hvordan oplever følgere parasociale relationer til youtubere, og hvordan er dette relevant for influencer marketing?

    Nicoline Silke Strand Henriksen, Josefine Mølholm Larsen, Benedicte Helverskau Pedersen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Kandidatspeciale og HD afgangsprojekt

Forrige 1 2 3 4 5 Næste