International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat

Kandidatuddannelse

Studiestruktur: Uddannelse

1. semester

Institut for Kultur og Læring › Studienævn for International Virksomhedskommunikation › International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat

2. semester

Institut for Kultur og Læring › Studienævn for International Virksomhedskommunikation › International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat

3. semester

Institut for Kultur og Læring › Studienævn for International Virksomhedskommunikation › International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat

4. semester

Institut for Kultur og Læring › Studienævn for International Virksomhedskommunikation › International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat

  1. 2021
  2. 2020
  3. Export nach Deutschland - Die Bedeutung von Deutschkenntnissen für kleine und mittelständische, dänische Unternehmen

    Dominika Judyta Germandsen

    International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  4. 2019
  5. Digitalisierung, bitte? Et kvalitativt casestudie om tyske markedsmuligheder for danske digitaliseringsløsninger

    Michelle Møller Bøllehuus Jeppesen, Marie Stibi

    International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  6. 2017
  7. Advancing Together? En kritisk diskursanalyse af stakeholderdialog på Bayer-Monsanto-fusionens officielle hjemmeside advancingtogether.com/de

    Clara Sune Buch

    International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  8. Virksomheders kommunikative muligheder og begrænsninger på sociale medier

    Sabine Møller Simonsen

    International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  9. 2012
  10. Selvfremstilling på Facebook: En empirisk analyse af udvalgte kommunikationsbureauer i Danmark og Nordtyskland

    Ann-Sofie Gjørtz Andersen, Janni Korsbæk

    International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  11. 2008
  12. Tyskfagets image blandt 7. og 9. klasses elever

    Karina Thomsen, Kamilla Thomsen

    International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2008

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)