1. semester
Institut for Kultur og Læring › Studienævn for International Virksomhedskommunikation › International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat
2. semester
Institut for Kultur og Læring › Studienævn for International Virksomhedskommunikation › International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat
3. semester
Institut for Kultur og Læring › Studienævn for International Virksomhedskommunikation › International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat
4. semester
Institut for Kultur og Læring › Studienævn for International Virksomhedskommunikation › International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat
- 2021
Kontrol er godt, tillid er bedre: En undersøgelse af potentialet for autentisk kommunikation i tyske årsrapporter gennem investeringsbeslutninger. En undersøgelse af potentialet for autentisk kommunikation i tyske årsrapporter gennem investeringsbeslutninger.
Jon Roger Buchwald Pedersen
International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021
Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)
- 2020
Export nach Deutschland - Die Bedeutung von Deutschkenntnissen für kleine und mittelständische, dänische Unternehmen
Dominika Judyta Germandsen
International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020
Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)
- 2019
Digitalisierung, bitte? Et kvalitativt casestudie om tyske markedsmuligheder for danske digitaliseringsløsninger
Michelle Møller Bøllehuus Jeppesen, Marie Stibi
International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019
Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)
- 2017
Advancing Together? En kritisk diskursanalyse af stakeholderdialog på Bayer-Monsanto-fusionens officielle hjemmeside advancingtogether.com/de
Clara Sune Buch
International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)
Virksomheders kommunikative muligheder og begrænsninger på sociale medier
Sabine Møller Simonsen
International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017
Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)
- 2012
Selvfremstilling på Facebook: En empirisk analyse af udvalgte kommunikationsbureauer i Danmark og Nordtyskland
Ann-Sofie Gjørtz Andersen, Janni Korsbæk
International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012
Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)
- 2008
Tyskfagets image blandt 7. og 9. klasses elever
Karina Thomsen, Kamilla Thomsen
International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2008
Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)