International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat

Kandidatuddannelse

Studiestruktur: Uddannelse

1. semester

Institut for Kultur og Globale Studier › Studienævn for International Virksomhedskommunikation › International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat

2. semester

Institut for Kultur og Globale Studier › Studienævn for International Virksomhedskommunikation › International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat

3. semester

Institut for Kultur og Globale Studier › Studienævn for International Virksomhedskommunikation › International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat

4. semester

Institut for Kultur og Globale Studier › Studienævn for International Virksomhedskommunikation › International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat

  1. 2017
  2. Advancing Together? En kritisk diskursanalyse af stakeholderdialog på Bayer-Monsanto-fusionens officielle hjemmeside advancingtogether.com/de

    Clara Sune Buch

    International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  3. Virksomheders kommunikative muligheder og begrænsninger på sociale medier

    Sabine Møller Simonsen

    International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  4. 2012
  5. Selvfremstilling på Facebook: En empirisk analyse af udvalgte kommunikationsbureauer i Danmark og Nordtyskland

    Ann-Sofie Gjørtz Andersen, Janni Korsbæk

    International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  6. 2008
  7. Tyskfagets image blandt 7. og 9. klasses elever

    Karina Thomsen, Kamilla Thomsen

    International Virksomhedskommunikation (Tysk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2008

    Studenteropgave: Speciale