International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat

Kandidatuddannelse

Studiestruktur: Uddannelse

1. semester

Institut for Kultur og Læring › Studienævn for International Virksomhedskommunikation › International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat

2. semester

Institut for Kultur og Læring › Studienævn for International Virksomhedskommunikation › International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat

3. semester

Institut for Kultur og Læring › Studienævn for International Virksomhedskommunikation › International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat

4. semester

Institut for Kultur og Læring › Studienævn for International Virksomhedskommunikation › International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat

  1. Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)
  2. Aerolíneas Argentinas Un ejercicio sobre la influencia del nuevo Gobierno argentino como marca país y la nueva imagen de la aerolínea a partir de diciembre de 2015

    Rosana Margarita Scorpaniti, Cecilie Lundquist

    International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  3. BASKERLANDET – FRA KONFLIKTOMRÅDE TIL TURISTMAGNET: En undersøgelse af hvorfor det baskiske image og identitet har ændret sig i det 21. århundrede

    Mathilde Andrup

    International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  4. Corporate Social Responsibility: En komparativ analyse af Dong Energy's og Endesas samlede CSR-aktiviteter

    Alex Søgaard Moreno

    International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2010

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  5. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  6. El Sistema de Depósito, Devolución y Retorno: En undersøgelse af hvordan et nyt genanvendelsessystem kan implementeres i Spanien

    Line Lützow Rask Christensen, Anders Thy Christensen

    International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  7. En grøn undersøgelse af Zaras bæredygtige tiltag Join Life

    Mathilde Borup Frantsen, Helle Mølbak Eskildsen

    International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2020

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  8. En kvalitativ analyse af det danske nation brand

    Maria Thomsen

    International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2010

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  9. En undersøgelse af danskernes vinforbrug og country-of-origins indflydelse på beslutningsprocessen: Et akademisk bidrag til ICEXs internationaliseringskampagne i et dansk forbrugermarked

    Kasper Nymann Vorm, Anita Stougaard Skaanning

    International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  10. Interkulturel Kompetence - en århushistorie?

    Karin Raavig

    International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2008

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  11. Kulturforskelle og etisk handel. En kvalitativ undersøgelse af Fairtrade i Spanien og Mexico.

    Jeanne Wislund Hansen

    International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  12. La RSC de Iberia y su comunicación externa

    Nicolai Jon Thorsen

    International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2022

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  13. Markedsundersøgelse for La Casa Latina - Detail Butikken gennem brugen af en medieplanlægning: Estudio de mercado para La Casa Latina a través de un plan de medios

    Natalys Gabriela Rivero

    International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2021

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  14. Media planning for Neutral´s products on the Spanish market: Medieplanlægning af Neutrals produkter på det spanske marked

    Sabina Petersen Grøn

    International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  15. Nationaliseringen af datter selskabet Repsol YPF : en kvalitativ analyse af Repsols krisekommunikation

    Stine Bundgaard Jensen

    International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  16. Strategisk markedsføring på de sociale medier: et casestudie af den spanske modevirksomhed MANGO

    Line Bihlet Danielsen, Tinna Bohn Holmager

    International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  17. Turisme i Costa Rica - en undersøgesle af turismen og dens kosekvenser

    Julie Marie Hansen

    International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 3. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  18. Virksomhedskultur - En undersøgelse om motivation og arbejdsglæde i Danmark og Spanien

    Esben Vestergaard

    International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2011

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)