International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat

Kandidatuddannelse

Studiestruktur: Uddannelse

1. semester

Institut for Kultur og Globale Studier › Studienævn for International Virksomhedskommunikation › International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat

2. semester

Institut for Kultur og Globale Studier › Studienævn for International Virksomhedskommunikation › International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat

3. semester

Institut for Kultur og Globale Studier › Studienævn for International Virksomhedskommunikation › International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat

4. semester

Institut for Kultur og Globale Studier › Studienævn for International Virksomhedskommunikation › International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat

  1. 2017
  2. BASKERLANDET – FRA KONFLIKTOMRÅDE TIL TURISTMAGNET: En undersøgelse af hvorfor det baskiske image og identitet har ændret sig i det 21. århundrede

    Mathilde Andrup

    International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  3. Kulturforskelle og etisk handel. En kvalitativ undersøgelse af Fairtrade i Spanien og Mexico.

    Jeanne Wislund Hansen

    International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  4. Media planning for Neutral´s products on the Spanish market: Medieplanlægning af Neutrals produkter på det spanske marked

    Sabina Petersen Grøn

    International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  5. 2016
  6. Aerolíneas Argentinas Un ejercicio sobre la influencia del nuevo Gobierno argentino como marca país y la nueva imagen de la aerolínea a partir de diciembre de 2015

    Rosana Margarita Scorpaniti, Cecilie Lundquist

    International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  7. Strategisk markedsføring på de sociale medier: et casestudie af den spanske modevirksomhed MANGO

    Line Bihlet Danielsen, Tinna Bohn Holmager

    International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  8. 2013
  9. Nationaliseringen af datter selskabet Repsol YPF : en kvalitativ analyse af Repsols krisekommunikation

    Stine Bundgaard Jensen

    International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  10. 2011
  11. Virksomhedskultur - En undersøgelse om motivation og arbejdsglæde i Danmark og Spanien

    Esben Vestergaard

    International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2011

    Studenteropgave: Speciale

  12. 2010
  13. Corporate Social Responsibility: En komparativ analyse af Dong Energy's og Endesas samlede CSR-aktiviteter

    Alex Søgaard Moreno

    International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2010

    Studenteropgave: Speciale

  14. En kvalitativ analyse af det danske nation brand

    Maria Thomsen

    International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2010

    Studenteropgave: Speciale

  15. 2008
  16. Interkulturel Kompetence - en århushistorie?

    Karin Raavig

    International Virksomhedskommunikation (Spansk), Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2008

    Studenteropgave: Speciale