Interaktive Digitale Medier, Kandidat

Kandidatuddannelse

Studiestruktur: Uddannelse

1. semester

Institut for Kommunikation og Psykologi › Studienævn for Kommunikation og Digitale Medier › Interaktive Digitale Medier, Kandidat

2. semester

Institut for Kommunikation og Psykologi › Studienævn for Kommunikation og Digitale Medier › Interaktive Digitale Medier, Kandidat

3. semester

Institut for Kommunikation og Psykologi › Studienævn for Kommunikation og Digitale Medier › Interaktive Digitale Medier, Kandidat

4. semester

Institut for Kommunikation og Psykologi › Studienævn for Kommunikation og Digitale Medier › Interaktive Digitale Medier, Kandidat

  1. Interaktive Digitale Medier, Kandidat
  2. Augmented Reality & Internet of Things i Folkeskolen: Hvordan Augmented Reality & Internet of Things kan facilitere bevægelse i undervisningen.

    Kim Andersen, Mads Hørlyk Jensen, Daniel Kranker

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  3. Augmented reality i samspil med læring

    Jonas Handberg Højgaard

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  4. BoConcept's Bæredygtige Implementering

    Rasmus Norge Jensen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  5. Brugerinddragelse i en designproces - et digitalt redskab til afholdelse af workshops

    Rebecca Schou Kvejborg, Camilla Steen Ipsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  6. E-SPORT SOM FÆNOMEN: Speciale i Interaktive Digitale Medier

    Thor Vest Tidemand

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  7. Studenteropgave: Master afgangsprojekt

  8. Har du lavet den der HAY? - En diskursanalyse af betydningsdannelser om app'en How Are You? i psykologsamtaler

    Line Frost Tvorup Larsen, Hannah Hørgreen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  9. Interaktivitet og indlevelse i verbalt rollespil

    Casper Schacht Christiansen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  10. Manglende håndtering af misforståelser i spiludvikling: Misforståelser fører altid komplikationer med sig, så hvordan er det muligt at mindske dem?

    Mikkel Damgaard Vindum, Rebekka Andreasen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  11. Når musik og sværhedsgrad mødes: Hvordan musik påvirker perception af et videospils sværhedsgrad

    Robin Wølk Bjerring, Mads Hemdrup

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  12. Synliggørelsen af abstrakt viden: et AR læringsværktøj til fysioterapeutstuderende

    Frederik Engelhardt Stryhn, Silas Andersen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  13. Towards a Better Understanding of Toxicity in Competitive Multiplayer Games.

    Malthe Roed Jensen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2019

    Studenteropgave: Master afgangsprojekt

  14. Agil projektledelse i den digitale medieindustri - et casestudie af virksomheden Combine

    Thomas Wirth Aggerholm

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  15. A Tutorial in Play - Gaining an understanding of tutorial design in Action-Adventure and Action-RPG games.

    Nanna Kurtzmann Eldrup

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  16. Den fordybende lyd: en undersøgelse af lydeffekters påvirkning på immersion i computerspil

    Thomas Nielsen Thimm

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  17. Den Virtulle Præsentation: Brugen af teorier om immersion og level design til at guide til fremtidige 3D VR præsentationer

    Steffen Bjerregaard

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  18. Design Fiction som pragmatisk redskab

    Laurits Rune Nielsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  19. Digital arv og hva' så? Et eksplorativt studie af danske borgeres manglende håndtering af digital arv

    Lea Louise Nielsen, Line Toft Nielsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  20. Early Access and the importance of usability in bugtrackers

    Sune Hansen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  21. Gamification: Kemien bag et præstationsfremmende middel

    Mikkel Lund

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  22. Lyd, Frygt og Spænding i Horrorspil

    Nicklas Bo Nielsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  23. Moesgaard Museum: Gæsteoplevelse og interaktivt udstillingsdesign

    Mads Nikolaj Lauritsen, Tue Saltofte Lund

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  24. Spejd i en digital tidsalder

    Troels Dalgård Danielsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  25. Stemmen fra den digitale bankoplevelse: En undersøgelse af stemmeassistenters potentiale i en bankkontekst

    Dennis Pedersen, Ditte Dollerup Vandborg Larsen, Sofie Meldgård Hoffmann

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  26. Virtual Reality head mounted display-systemerne og mulighederne for at opnå flow, presence og immersion.

    Christian Dahl Mathiesen, Ana Mayra Gonzalez Camejo, Trygvi Hansen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  27. En del af eliten

    Nikolaj Vestergaard Pedersen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  28. En Verden af Oplevelser: En Undersøgelse af Virtual Realitys Potentiale i den Danske Charterbranche

    Helle Tetzschner Larsen, Trine Pallesen Wiuff

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  29. Læreres rolle i participatoriske design workshops for og med egne elever: Læreres rolle i participatoriske design workshops for og med egne elever

    Rasmus Hoffensetz, Christoffer Carstensen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  30. Mobile Oplevelser tilknyttet Zoologiske Haver: - Framework for design og analyse af mobile tiltag udbudt af Zoo

    Christian Vestøl Lade

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  31. Oplev potentialet i Virtual Reality

    Kasper Christian Nielsen, Brian Pedersen, Ricki Skov Vestergaard Nielsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  32. SOM AT SE EN BLINDEFILM - Framework for Auditive Virkemidler i en Interaktiv Lydbog til Blinde Børn

    Mikkel Wettergreen Mulvad Beyer, Jonas Bjerregaard Pedersen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  33. Spil og empati: Afstigmatisering af psykiske lidelser gennem et spildesign

    Anja Elisasen Lumholtz Nielsen, Nickie Hundevadt, Josefine Alma Bandsholm

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  34. The distribution of usability problems in strategy games revisited

    Jens Beyer Østergaard

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  35. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  36. YourStory - En digital platform for ingeniører

    Geethendra Sugendra, Andreas Rosendal Bang Carlsen, Nicolai Vajhøj Karlsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  37. Besat af besættelsen: Et speciale om mediernes formidling af Danmarks besættelsen fra 1940-1945

    Litten Lykholt Poulsen, Nanna Gravers Steffensen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  38. Den Fragmenterede fandom : En undersøgelse af digitale platform i forhold til fandom Interaktive Digitale Medier 10. Semester

    Daniel Malicay Olsson

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  39. Design Computerspil med Objekt Teater

    Nanna Thyra Fischer Topp

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  40. Designing a corridor for brain-damaged adolescents - Designkriterier dannet ud fra en participatorisk designtilgang

    Maja Kathrine Lundholm Larsen, Karen Nabe Nielsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  41. Et teknologi-baseret æstetisk oplevelses projekt

    Kenneth Korsgaard Gad, Danni Thorup Steffansen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  42. Exploring the difference between exploratory and task based remote asynchronous usability testing

    Stine Eklund

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  43. HCI, Game Design & Gamification - Et teoretisk funderet speciale

    Caspar Adam Tylak, Philip Kroer Færch

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  44. Implementeringen af Maker bevægelsen på danske folkebiblioteker: Konsekvenser og udfordringer

    Pia Rask Jacobsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  45. Narrating Netflix: An Examination of the Narrative Structure of House of Cards and Netflix’s Position Within the Post-Network Era

    Lina Thierry Pedersen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  46. NeedFinder - Et digtialt system til registrering af klienters behovsprofil en konsulentpraksis

    Christina Malmgren Mikkelsen, Philip Hundevad Nymann

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  47. Tabletop games from table to tablet

    Steffen Nygaard

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  48. The Glue of Narratives – Indirect Storytelling in a Digital World

    Kenni Kirkegaard Hornstrup, Peter Skov Klitgaard Madsen, Lars Kiesbye Bendixen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  49. Tværmedial nyhedskommunikation: Produktionsanalyse af Nordjyske Medier

    Jonas Borchers Jensen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  50. Vi er skam på sociale medier

    Joachim Lykke Østergaard Olesen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  51. Adaptive User Interface til World of Warcraft

    Thomas Albeck Pedersen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  52. Audio Visual storytelling in games: Konceptuelle designprincipper for spil uden tekst og tale

    Michael Lund

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  53. Bitcoin - et nyt medium

    Thor Larsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  54. Camp Ellis : Et studie i environmental storytelling

    Lasse Hjorth Rasmussen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  55. Designtænkning som vej mod innovation: Digital finansiel rådgivning af unge i et nyt perspektiv

    Joakim Møller Thomsen, Kristian Lynggaard Sønderup

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  56. Don't Trust: A Critical Look Into The Video Game Industry

    Martin Baagø Nejsum

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  57. En Konstant Kompagnon: Et konsistent brugergrænsefladedesign til flere platforme

    Michael Harlev Kristensen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  58. "Er du også ordblind?": Digitalt netværk til Nota.dk

    Morten Møller Beirholm, Julie Nygaard

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  59. Etisk sensibilitet på YouTube: En fænomenologisk undersøgelse af mediers effekt på vores bevidsthed

    Mark Gaardboe Danielsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  60. Et nyt redskab til konceptudvikling

    Nikita Janting Christensen, Anne-Marie Menendez

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  61. Formidling af interaktive digitale koncepter ved hjælp af animationsbaserede skitser

    Mette Hjorth Lausen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  62. Hvordan teknologi understøtter, motivere og vedligeholder vægttab.

    Pernille Elisabeth Lund

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  63. Inspirator - en ny vej til design af workshops

    Line Møller Eriksen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  64. Lead-User Innovation af et e-bogskoncept, med fokus på deling af tekstforståelse.

    Mustafa Mohamoud Ibrahim

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  65. Level up your gamedesign

    Jesper Sørensen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  66. Nørdkultur i popkulturel kontekst: En casestudy af diskursive og filmiske virkemidler i TV-reklamer for populære videospil

    Jens Korsgaard, Daniel Strøm Berg

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  67. Spiller-intentionsbelysende historiefortælling: Ludonarrativ udforskning af mellem-menneskelige problemstillinger

    Rune Albjerg Andersen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  68. Street'ens nye klæder: Et digitalt oplevelsesdesign

    Sine Lanng Gregersen, Mark Drastrup Olesen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  69. Udviklingen af et socialt medie: Aktørerne og konsekvenserne for brugeren

    Stine Larsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  70. Virale Videoer: Definition og Kategoriseringer

    Jonas Fibecker Christiansen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  71. V-LARPing: - Building Character Relations via Digital Communication

    Søren Dissing Andersen, Asger Krogh Kjær

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  72. icon.jpg

    Why interactive, digital museum exhibitions fail: A critical evaluation of interaction design in Danish museums

    Asger Kennedy Møller

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  73. At slå rødder online: En branding strategi via sociale medier

    Martin Bylund Larsen, Johnni Gade

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  74. Content Potentials in Transmedia Storytelling

    Stine Schmieg Johansen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  75. Cross-TV: Design af fremtidens TV

    Thorbjørn Milton Larsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  76. Den Engagerende Northsider: Hyper-kommunikation, sociale medier og co-creation i en cyklus

    Ditte Olesen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  77. Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  78. Digitalt værktøj til designprocesser : - Et konceptforslag

    Charlotte Lybech Thomsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  79. Emotionelt webshop design

    Belinda Andersen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  80. Formatets Betydning for Oplevelsen af Rollespil

    Bo Sebastian Wunderlich Jensen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  81. Game Design Business Model: The correlations between key design elements and revenue mechanics in free to play video games

    Kasper Hurwitz, Kristian Wulff, Nikolaj Frølund Jensen, Thomas Lykke Larsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  82. Genspilningsværdi: En strukturel tilgang til spillere og computerspil

    Lasse Weissenberg Thygesen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  83. Hyperkompleks Markedsføring: En teoretisk analyse af udfordringer ved markedsføring på sociale medier

    Marc Jørgensen, Helena Faurskov Nielsen, Anne Soo Yun Frost Christensen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  84. frontpage.png

    Integrated Marketing Communications : Engaging consumers in a digital era

    Mathias Just Sørensen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  85. Kvantificering af Kvalitativ User Experience Test : Ved brug af Datatriangulering

    Mike Thomsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  86. Replayability: A Structural Approach to Players and Computer Games

    Lasse Weissenberg Thygesen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  87. Second Screen i praksis - synergi på tværs af medier

    Anne-Mette Madsen, Ditte Seier Carstensen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  88. Teoretisk informeret design af interaktiv digital markedsføring til udvidelse af kritisk masse.

    Lasse Skovsmose Larsen, Jeppe Aslak Andreasen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  89. Virksomheder på sociale medier: Et komplekst medielandskab

    Julie Aaen Kjelgaard

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  90. Danske virksomheder på Twitter

    Trine Dalsgaard Rasmussen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  91. Fremtiden for Aalborg Universitetsforlag i den digitale verden

    Orsolya Kolonics

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  92. Hvorfor vi bliver ved med at spille computerspil: En teoretisk undersøgelse af menneskelig motivation, spillermotivation og sjov i computerspil

    Esben Lund-Pedersen, Steffen Titken Haferbier

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  93. Level design på basis af arkitektonisk miljøpsykologi

    Rasmus Storgaard Pedersen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  94. Ny design tilgang, nye designprincipper

    Ngoc Phong Bui

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  95. Projektledelse indenfor spiludvikling: Projektledelse set med motivationsteoretisk og adfærdspsykologisk optik

    Per Lac Cam Trinh

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  96. Social Interaction in Video Games - Entertainment Beyond the Screen

    Kristoffer Davis Foldbjerg

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  97. Transmedia Storytelling: - Et teoretisk begrebsoperationaliserende speciale om fortællinger på tværs af medier

    Matthias Aurelian

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  98. Visuelle og auditive cues i computerspil

    Christian Bæk Hansen, Thomas Møller Thomsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  99. Creating a Transmedia Experience

    Ronni Nedergaard Nielsen, Vashanth Selvadurai

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  100. De digitale betalingsmidler: Teoretisk og analytisk redegørelse af de digitale betalingsmidlers omfang og udbredelse

    Louise Uhrenfeldt, Morten Keilov

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

  101. Digital værdi

    Steffen Hygum Nielsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale (inkl. HD afgangsprojekt)

Forrige 1 2 Næste