Forfatter(e)
Semester
4. semester
Uddannelse
Udgivelsesår
2009
Afleveret
2009-06-01
Antal sider
0 pages
Abstract
Udgangspunktet for projektet, Playground 2.0, har været hvordan en nuværende lineær kommunikation kan transformeres om til en iterativ proces. Internettet i dag giver mulighed for tovejskommunikation, dette kaldes web 2.0, modsat tidligere hvor man med web 1.0 brugte internettet til at søgeoplysninger og fandt disse blandt få udbydere. Web 2.0 er i dette projekt benyttet til at udarbejde en virtuel platform for brugerinvolvering i designprocesser. På denne platform får brugere stillet forskellige redskaber til rådighed som de kan bruge til kreativ udvikling. Platformen er et sted brugerne kan komme og bruge redskaberne og derefter forladen platformen igen -ligesom børn bruger en legeplads, deraf navnet playground.
Kolofon: Denne side er en del af AAU Studenterprojekter — Aalborg Universitets studenterprojektportal. Her kan du finde og downloade offentligt tilgængelige kandidatspecialer og masterprojekter fra hele universitetet fra 2008 og frem. Studenterprojekter fra før 2008 kan findes i trykt form på Aalborg Universitetsbibliotek.
Har du spørgsmål til AAU Studenterprojekter eller Aalborg Universitets forskningsregistrering, formidling og analyse, er du altid velkommen til at kontakte VBN-teamet. Du kan også læse mere i AAU Studenterprojekter FAQ.