Forfatter(e)
Semester
4. semester
Udgivelsesår
2010
Afleveret
2010-05-31
Antal sider
57 pages
Abstract
Indeværende Masterprojekt omhandler en teoretisk redegørelse for udvikling af en curriculum model. På baggrund af modellen udvikles og udvælges 8 Second Life scenarier til understøtning af PBL online forløb på den internationale linje på bygningskonstruktøruddannelsen i Horsens i et kommende samarbejde med Sichuan Universíty i Chengdu – Kina.
This thesis deals with a theoretical explanation of the development of a curriculum model. Based on the model 8 Second Life scenarios are developed and selected for support of PBL online course on the international line on the Constructing Architect course in Horsens in a future collaboration with Sichuan University in Chengdu - China.
Kolofon: Denne side er en del af AAU Studenterprojekter — Aalborg Universitets studenterprojektportal. Her kan du finde og downloade offentligt tilgængelige kandidatspecialer og masterprojekter fra hele universitetet fra 2008 og frem. Studenterprojekter fra før 2008 kan findes i trykt form på Aalborg Universitetsbibliotek.
Har du spørgsmål til AAU Studenterprojekter eller Aalborg Universitets forskningsregistrering, formidling og analyse, er du altid velkommen til at kontakte VBN-teamet. Du kan også læse mere i AAU Studenterprojekter FAQ.