Forfatter(e)
Semester
4. semester
Uddannelse
Udgivelsesår
2007
Afleveret
2007-07-29
Antal sider
69 pages
Abstract
For at undersøge hvordan man kan inddrage brugeren i ens interface har jeg set på Nintendos Wii spillekonsol og hvordan dens brug af bevægelser fungerer. Gennem analyse med kognition, usability og læring finder jeg bevægelsesinterfacets styrker og svagheder.
To examine how to include the user in ones interface I have examined Nintendo's Wii game console and how its use of movement interface works. Through analysis using cognition, usabilitym and learning I find the strengths and weaknesses of a movement interface.
Emneord
Kolofon: Denne side er en del af AAU Studenterprojekter — Aalborg Universitets studenterprojektportal. Her kan du finde og downloade offentligt tilgængelige kandidatspecialer og masterprojekter fra hele universitetet fra 2008 og frem. Studenterprojekter fra før 2008 kan findes i trykt form på Aalborg Universitetsbibliotek.
Har du spørgsmål til AAU Studenterprojekter eller Aalborg Universitets forskningsregistrering, formidling og analyse, er du altid velkommen til at kontakte VBN-teamet. Du kan også læse mere i AAU Studenterprojekter FAQ.