Forfatter(e)
Semester
4. semester
Udgivelsesår
2017
Afleveret
2017-06-06
Antal sider
148 pages
Abstract
The purpose of this Master's thesis is to investigate consumer ethnocentrism in an online context. 319 respondents are being analyzed in SPSS, whit the aim of clarifying some of the underlying factors of online consumer ethnocentrism in Denmark. Findings show the gender, age and level of education are affecting the degree or/impact of consumer ethnocentrism, while level of income is insignificant.
Emneord
Kolofon: Denne side er en del af AAU Studenterprojekter — Aalborg Universitets studenterprojektportal. Her kan du finde og downloade offentligt tilgængelige kandidatspecialer og masterprojekter fra hele universitetet fra 2008 og frem. Studenterprojekter fra før 2008 kan findes i trykt form på Aalborg Universitetsbibliotek.
Har du spørgsmål til AAU Studenterprojekter eller Aalborg Universitets forskningsregistrering, formidling og analyse, er du altid velkommen til at kontakte VBN-teamet. Du kan også læse mere i AAU Studenterprojekter FAQ.