Forfatter(e)
Semester
4. semester
Udgivelsesår
2017
Afleveret
2017-04-10
Antal sider
80 pages
Abstract
Specialet undersøger hvordan brugen af Minecraft i matematikundervisningen, påvirker 5. klasses elevers matematiske identitet. Det konstituere et empirisk studie i krydsfeltet mellem matematikdidaktisk forskning og spil baseret læring.
This thesis investigates how playing Minecraft as part of 5th grade mathematics, affect students’ mathematical identities. It constitutes an empirically founded study at the intersection of the fields of mathematic didactics and game based learning.
Emneord
Kolofon: Denne side er en del af AAU Studenterprojekter — Aalborg Universitets studenterprojektportal. Her kan du finde og downloade offentligt tilgængelige kandidatspecialer og masterprojekter fra hele universitetet fra 2008 og frem. Studenterprojekter fra før 2008 kan findes i trykt form på Aalborg Universitetsbibliotek.
Har du spørgsmål til AAU Studenterprojekter eller Aalborg Universitets forskningsregistrering, formidling og analyse, er du altid velkommen til at kontakte VBN-teamet. Du kan også læse mere i AAU Studenterprojekter FAQ.