Forfatter(e)
Semester
4. semester
Udgivelsesår
2010
Afleveret
2010-06-01
Antal sider
52 pages
Abstract
I dette masterprojekt har jeg ved hjælp af empiriske undersøgelser, iagttagelser, litteraturstudier og analyser af undervisningsforløb belyst undervisningsteknologien LEGO Mindstorms undervisningspotentiale i naturfagene og de pædagogiske fag på Læreruddannelsen i Silkeborg. Det er belyst, at LEGO Mindstorms kan synliggøre fagenes teoretiske elementer, så det er muligt at undervise i teorielementer med tydelige indhold af praksis.
Kolofon: Denne side er en del af AAU Studenterprojekter — Aalborg Universitets studenterprojektportal. Her kan du finde og downloade offentligt tilgængelige kandidatspecialer og masterprojekter fra hele universitetet fra 2008 og frem. Studenterprojekter fra før 2008 kan findes i trykt form på Aalborg Universitetsbibliotek.
Har du spørgsmål til AAU Studenterprojekter eller Aalborg Universitets forskningsregistrering, formidling og analyse, er du altid velkommen til at kontakte VBN-teamet. Du kan også læse mere i AAU Studenterprojekter FAQ.