Lingeri online. Et studie af webbaserede lingeributikkers visuelle indhold.: Lingeri online. Et studie af webbaserede lingeributikkers visuelle indhold.
Oversat titel
Lingerie online. A study of visuel content on webbased lingerie stores.: Lingerie online. A study of visuel content on webbased lingerie stores.
Semester
4. semester
Uddannelse
Udgivelsesår
2016
Afleveret
2016-08-01
Antal sider
94
Abstract
Med et semiotisk tekstanalytisk perspektiv søger specialet at forklare, hvordan webbaserede lingeributikkers visuelle indhold kan karakteriseres og forstås som et udtryk for butikkernes brands i betragtning af de begrænsende faktorer, der gør sig gældende for webshops ved salg af beklædning, i samspil med de særlige egenskaber lingeri som produkt har for kvinder, ønsker vi at undersøge følgende
With a semiotic text analytical perspective the thesis is looking to explain how the visual content on web-based lingerie stores can be characterized as an expression of branding consideration the limiting factors that apply for online shops and the special features lingerie has as a product for women.
