Forfatter(e)
Semester
4. semester
Uddannelse
Udgivelsesår
2016
Afleveret
2016-05-30
Antal sider
70 pages
Abstract
I specialet redegøres for udviklingsteorier, der sandsynliggør muligheder for selvets udvikling, herunder selvværd. Derefter beskrives teorier, som understøtter en lærers mulighed for at skabe et udviklingsstøttende samspil med eleverne.
Kolofon: Denne side er en del af AAU Studenterprojekter — Aalborg Universitets studenterprojektportal. Her kan du finde og downloade offentligt tilgængelige kandidatspecialer og masterprojekter fra hele universitetet fra 2008 og frem. Studenterprojekter fra før 2008 kan findes i trykt form på Aalborg Universitetsbibliotek.
Har du spørgsmål til AAU Studenterprojekter eller Aalborg Universitets forskningsregistrering, formidling og analyse, er du altid velkommen til at kontakte VBN-teamet. Du kan også læse mere i AAU Studenterprojekter FAQ.