Kommunikation, Kandidat

Kandidatuddannelse

Studiestruktur: Uddannelse

1. semester

MPACT Skolen (Skolen for Musik, Musikterapi, Psykologi, ArT & Technology og Kommunikation og Digitale Medier) › Studienævn for Kommunikation og Digitale Medier › Kommunikation, Kandidat

2. semester

MPACT Skolen (Skolen for Musik, Musikterapi, Psykologi, ArT & Technology og Kommunikation og Digitale Medier) › Studienævn for Kommunikation og Digitale Medier › Kommunikation, Kandidat

3. semester

MPACT Skolen (Skolen for Musik, Musikterapi, Psykologi, ArT & Technology og Kommunikation og Digitale Medier) › Studienævn for Kommunikation og Digitale Medier › Kommunikation, Kandidat

4. semester

MPACT Skolen (Skolen for Musik, Musikterapi, Psykologi, ArT & Technology og Kommunikation og Digitale Medier) › Studienævn for Kommunikation og Digitale Medier › Kommunikation, Kandidat

  1. 2018
  2. 2017
  3. Alternativets medvind og modvind i medierne

    Mette Aagaard Allen, Shirley Noraphanlop Nordenskiöld

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  4. Biografen og de unge - Udfordringer og muligheder i en medialiseret hverdag

    Alexander Harild Nielsen, Oliver Hunskjær Dyhrberg

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  5. CSR - a hva' for noget?! - Et diskursanalytisk casestudie af H&M som socialt ansvarlig virksomhed

    Matias Dong Yung Kirstein Petersen, Linnea Larsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  6. Der skal to til at interagere - En strategi til VisitAalborg med fokus på brugerinvolvering.: En strategi til VisitAalborg med fokus på brugerinvolvering

    Mikkel Agerskov Jørgensen, Bodil Stride Jensen, Maria Klingenberg Christiansen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  7. ”Det er jo det frivillige arbejde man er der for”

    Simone Nielsen, Emilie Grundtvig Skovgaard

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  8. Studenteropgave: Speciale

  9. En kontrolleret skræmmeklovn

    Michelle Malou Jørgensen, Else Kathrine Schultz-Hansen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  10. En undersøgelse af moderne forbrugspraksisser

    Nanna Sofie Hostrup Juul

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  11. Fjernsyn for dig, der er heteroseksuel: Heteronormativ mikrodiskrimination i dansk børne-tv

    Nick Hvidtfeldt

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  12. Forandring som Organisatorisk Livsstil - Et Systematisk Litteraturreview af Planlagte og Emergerende Forandringer.

    Diana Yaseen, Bibi Mørkhøj

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  13. Frivillighed i Klitmøller

    Meghana Kloster Mikkelsen, Mette Lutro Christensen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  14. Giver det mening? Teknik & Miljø i Verdensklasse

    Mette Larsen, Sofie Aarup Langballe Sørensen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  15. Hvorfor forelæsninger? - En undersøgelse af forelæsninger på en PBL-uddannelse

    Cecilia Høholt Nielsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  16. Hvorfor tager du ikke stilling? - Et kvalitativt casestudie af en succesfuld organdonationskampagne

    Henrik Brunsgaard Christensen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  17. Influencer Marketing på blogs

    Natalia Maksymiuk

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  18. KAN JEG FÅ MINISTERENS HOLDNIG?: Et casestudie om §20-spørgsmålenes repræsentation i de landsdækkende nyhedsmedier

    Steffen Kallehauge Wagener

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  19. Med kommunikationen på det rette sted

    Lenea Pedersen Lind, Nadia Iliasoff Hvolbøl, Jonas Lundahl

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  20. No fun intended - et dybt seriøst diskursstudie om køn i dansk stand-up

    Emil Styrbæk Møller, Søren Døssing Jensen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  21. Nudget til screening? - en undersøgelse af begrebet easy resistibility

    Sara Muff Pedersen, Rikke Karstoft Jeppesen, Mia Helsengren Jensen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  22. Nudget til screening? - en undersøgelse af begrebet easy resistibility

    Rikke Karstoft Jeppesen, Mia Helsengren Jensen, Sara Muff Pedersen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  23. Når Brands Bliver Politiske: En socialsemiotisk og diskursiv analyse af branding i en politisk sammenhæng

    Mikkel Højager Jacobsen, Aske Bisgaard Pedersen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  24. Når unge vælger efterskole

    Martin Refer Dalsgaard

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  25. "Offentlig interesse eller cool cash?" - Et casestudie om NORDJYSKE Mediers Facebook-praksis

    Louise Toft Andreasen, Jens Høstmark Utzon

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  26. Purpose branding sat på spidsen - En teoretisk analyse af purpose branding: En teoretiske analyse af purpose branding

    Camilla Ratzke Nielsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  27. Skab værdifulde relationer! Semiotiske refleksioner omkring Social Sellings kommunikative potentiale

    Marcus Lasse Vebert Birk, Casper Seeger Pedersen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  28. Slip Angsten - en receptionsundersøgelse af kampagnens effekt

    Sabrina Lykke Paaske

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  29. Studenteropgave: Speciale

  30. Unges nyhedsforbrug: bias, algoritmer og online dannelse

    Nicolai Kronborg Rytter, Kristoffer Grønning

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  31. 2016
  32. Algoritmers påvirkning af identitetsskabelse

    Mikkel Lykkegaard

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  33. BLOG'OS ind i sfæren - En undersøgelse af brugernes kommunikative praksis på blogs

    Pernille Tellefsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  34. Content Marketing - et kritisk magtperspektiv

    Mikkel Bang Mølbjerg Jørgensen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  35. Danmark i verdens øjne

    Julie Randrup Madsen, Marianne Jensen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  36. Danmark ud af EU! - Dansk Folkepartis og Enhedslistens fortællinger om EU

    Christina Overgaard Wetterberg

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  37. DR - I de unges tjeneste? (En undersøgelse af de 13-15-årige danskeres mediebrug): En undersøgelse af de 13-15-årige danskeres mediebrug

    Marie Neumann, Marie Emilie Falk Kvistbjerg

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  38. En mental tidsrejse: En empirisk undersøgelse af hukommelse og emotioner

    Rasmus Døj, Lasse Hansen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  39. Et udtryk for publikumsudvikling: - Et diskursanalytisk kommunikationsspeciale med udgangspunkt i fire danske teatre

    Carina Mellergaard Johannsen, Nanna Sofie Christiansen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  40. Hvad vælger du: Uddannelse som mål eller middel? - Unges tanker om uddannelsesvalget i en brydningstid

    Jeppe Hedevang Mikkelsen, Christian Guldberg Madsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  41. InstaBrand - En teoretisk undersøgelse af Instagram og branding

    Sarah Breckling

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  42. "Jeg skal sgu ikke have børn, imens jeg er studerende!" - En kritisk diskursanalyse af Københavns Kommunes fertilitetskampagne

    Ditte Winther Brunhøj, Signe Balling

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  43. Kostprincipper til diskussion: Et studie af kostaktørers kommunikation og forbrugeres afkodning

    Stine Aagaard Henriksen, Julie Marie Knudsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  44. Lingeri online. Et studie af webbaserede lingeributikkers visuelle indhold.: Lingeri online. Et studie af webbaserede lingeributikkers visuelle indhold.

    Anne-Kathrine Steen Larsen, Anna Catharina Sprogøe Nielsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  45. Mediernes framing af negative kampagner ved folkeafstemningen om retsforbeholdet

    Jeppe Schmidt

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  46. Med jeget i centrum - en retorisk kritik af selvfremstilling i Helle Thorning-Schmidts taler

    Lotte Sievers

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  47. Moderne, sociale medier og confirmation bias: Radikaliseres vores holdninger?: Et mediehistorisk og meta-analytisk perspektiv.

    Nicklas Leander Jensen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  48. Nostalgi som virkemiddel i markedsføring

    Signe Marie Rønnegaard Hansen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  49. Når annoncerne indtager dit newsfeed!: En undersøgelse af sponsorerede opslags potentiale for virksomheder på Instagram

    Lene Steen Wortmann, Ida Kvorning, Anne Sofie Juulsgaard Hansen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  50. Studenteropgave: Speciale

  51. Presserelationer i et fragmenteret medielandskab

    Camilla Frydenlund Jørgensen, Sofja Sivertsev

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  52. #seminbogsamling - skønlitteraturens smagsdommere på sociale medier

    Patricia Winkel-Pedersen, Katrine Tue Kahr Hansen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  53. SMK Friday: En oplevelse af kunst i uformelle og anderledes rammer.

    Jeppe Gjerløv Nørgaard

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  54. Vejen til de nyuddannede: Implikationer for mindre ingeniørvirksomheders employer branding til nyuddannede i ingeniørbranchen

    Cecilie Ingrid Forsberg Andersen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  55. Videnskabsmagasinet på DR3 - En receptionsanalyse

    Henriette Mørk Larsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  56. Studenteropgave: Speciale

  57. Værdiskabelse gennem viral marketing i et kulturel branding perspektiv

    Sabrina Tronbakken Næsborg

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  58. Årh nej, er du også blevet smittet med virussen? Et casestudie om den virale video "Real Beauty Sketches"

    Diana Gjerlund Langkilde-Lauesen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  59. 2015
  60. Studenteropgave: Speciale

  61. Den blinde plet i arbejdet med håndhygiejne: Et filosofisk hermeneutisk kommunikationsspeciale på Aalborg Universitetshospital

    Rie Grønbeck Bing, Malte Lebahn, Nicolaj Harbo Christiansen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  62. Den personlige boligblog: En undersøgelse, der har til formål at klarlægge karakteristikker og motivationsfaktorer

    Julie Wittrup Pladsbjerg, Maria Fynbo-Rasmussen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  63. Digital kommunikation på tværs af skærme: -en undersøgelse af Second screen og Social tv

    Nadia Kruse Gormsen, Cille Bjerring Larsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  64. Documentaries Change of Time: How The Cove and Blackfish Influence the Business of Marine Parks

    Thea Astrid Brunslev Pedersen, Henriette Maria Bolvig Stentebjerg, Zenia Ina Stavnshøj Torp

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  65. Documentaries Change of Time: How The Cove and Blackfish Influence the Business of Marine Parks

    Thea Astrid Brunslev Pedersen, Henriette Maria Bolvig Stentebjerg, Zenia Ina Stavnshøj Torp

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  66. Er der gået sport i den?: Et casestudie i content marketing

    Jonas Haldrup Nielsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  67. Et armbånd med værdi: Et casestudie af Aalborg Karneval

    Rene Kjær Pedersen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  68. Et humoristisk indspark - En undersøgelse af humorens virke i danske TV-reklamer og politisk kommunikation

    Kristian Winther Norup, Patrick Hoban

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  69. Fornemmelsen af et produkt: Et produktdesigns betydning for oplevelsen af produktet

    Puk Holm Hansen, Signe Louise Nyeman-Nielsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  70. Fra traditionel reklame til inspirerende indhold: En undersøgelse af samfundsteoriers betydning for marketing

    Søren Willemoes Poulsen, Mads Reventlov Husted Nielsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  71. Fælles beslutningstagning: et spørgsmål om ideal eller virkelighed: Et speciale i sundhedskommunikation om relationen mellem læge og patient

    Christine Hinrichsen Jørnung, Louise Bjerre Bojsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  72. Giv mig andet end reklamer: Karakteristik og afgrænsning af digital Content Marketing

    Mads Bach Futtrup, Daniel Seehausen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  73. Hvad har du på hjerte? : En undersøgelse af forudsætningerne for, at motivere til interaktion på Facebook

    Morten Ulltveit-Moe, Tobias Højslet Severinsen, Kasper Larsson

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  74. Hvor finder du information om din drømmeuddannelse? - Informationssøgning og strategisk kommunikation på Facebook fra et brugerperspektiv

    Cæcilie Kallehauge Nielsen, Stephanie Fuglsang Pedersen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  75. Studenteropgave: Speciale

  76. Konsulenterne kommer - Et speciale om brugen af eksterne konsulenter i forbindelse med en organisatorisk forandringsproces

    Trine Dyrholm Eriksen, Mia Ravn Bach

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  77. Kunst som strategisk middel til socialpolitiske mål: Kunstens dannelsespotentiale i det politiske felt

    Camilla Bech Kjeldahl

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  78. Medier, Offentlighed og Europaparlamentsvalg

    Niels Øst Skov, Ulrik Stenius

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  79. Nostalgisk forbrug: - et speciale om nostalgiens rolle i den moderne forbrugskultur

    Thomas Yde Søgaard

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  80. Nudging - det populære puf

    Pernille Wamberg Broch

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  81. Når mediestormen raser - et speciale om politisk krisekommunikation

    Camilla Dahl, Simon Bohlbro

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  82. Når verden ændres - Et speciale om interaktionen mellem politikere og journalister

    Pernille Jordansen Nielsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  83. Offline reklamers relevans: - set i et forbrugerperspektiv

    Katrine Rasmussen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  84. Omnichannel Marketing: Altid som aldrig før: - et speciale om Tivolis brug af omnichannel marketing

    Line Mathilde Horn Bomholt, Jeanette Høegh Hansen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  85. Proceskonsultation: - Brug af video i dialogisk coaching

    Sandie Møller Jensen, Mette Plougstrup, Tanja Nissen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  86. Rekruttering til dansk politi: Et aktionsforskningsprojekt med politiets koordinerende uddannelsesledere

    Marie Vejgaard, Camilla Klindt Hansen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  87. Relationsorienteret kommunikation på sociale medier

    Trine Jensen, Julie Kindberg

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  88. Røg i medierne: En kritisk diskursanalyse af rygning

    Gregers Johannessen Gatzwiller, Kristian Bonnén Henningsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  89. Terror: Når emnet tegner fortællingen: En kvantitativ og kvalitativ analyse af fem dagblades dækning af attentaterne i København 14.02.15

    Jesper Baagø Lange, Jannik Heino Hansen, Mikkel Allan Kongstad Hansen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  90. Tiltrækning af Generation Y på fremtidens arbejdsmarked

    Nynne Shamuni Ravnkjær

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  91. Turen går til Instagram: Et eksplorativt casestudie af Instagram som socialt medie i en rejsekontekst

    Trine Marie Kristensen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  92. Unge og medier : - en undersøgelse af unges konflikter og følelser online

    Marie Thyrsting Lorenzen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  93. 2014
  94. Studenteropgave: Speciale

  95. Borgerinddragelse - virkelighed eller fiktion?

    Nete Jepsen Janum, Sanne Lee Winding

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  96. Bornholms Regionskommune 3.0

    Jens Hansen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  97. Brand Loyalty: A Consumer Perspective

    Mia Darshana Hansen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  98. #bæredygtigjournalistik: Nyhedsmediernes bestræbelser på at skabe stabile forretningsmodeller i en digital tidsalder

    Atinuke Maria Omoagah Iyore, Stine Bruun Petersen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  99. Coffee, juice and much more!: En multimodal diskursanalyse af Joe & The Juice

    Naja Ravn-Jensen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  100. Cykelstiens opmærksomhed - Nudgings effekt på individet, fællesskabet og flowet

    Morten Kalum Jarlkov, Johan Christoffer Tüxen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  101. Debat i Kommunen: En analyse af debatten om Holbæk Arena

    Jeppe Nielsen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  102. De kriminelle masterminds: En analyse af mediernes italesættelse af en fødevaresag

    Rie Graversen, Shane André Sørensen

    Kommunikation, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

Forrige 1 2 3 4 Næste