Interaktive Digitale Medier, Kandidat

Kandidatuddannelse

Studiestruktur: Uddannelse

1. semester

MPACT Skolen (Skolen for Musik, Musikterapi, Psykologi, ArT & Technology og Kommunikation og Digitale Medier) › Studienævn for Kommunikation og Digitale Medier › Interaktive Digitale Medier, Kandidat

2. semester

MPACT Skolen (Skolen for Musik, Musikterapi, Psykologi, ArT & Technology og Kommunikation og Digitale Medier) › Studienævn for Kommunikation og Digitale Medier › Interaktive Digitale Medier, Kandidat

3. semester

MPACT Skolen (Skolen for Musik, Musikterapi, Psykologi, ArT & Technology og Kommunikation og Digitale Medier) › Studienævn for Kommunikation og Digitale Medier › Interaktive Digitale Medier, Kandidat

4. semester

MPACT Skolen (Skolen for Musik, Musikterapi, Psykologi, ArT & Technology og Kommunikation og Digitale Medier) › Studienævn for Kommunikation og Digitale Medier › Interaktive Digitale Medier, Kandidat

  1. 2017
  2. En del af eliten

    Nikolaj Vestergaard Pedersen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  3. En Verden af Oplevelser: En Undersøgelse af Virtual Realitys Potentiale i den Danske Charterbranche

    Helle Tetzschner Larsen, Trine Pallesen Wiuff

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  4. Læreres rolle i participatoriske design workshops for og med egne elever: Læreres rolle i participatoriske design workshops for og med egne elever

    Rasmus Hoffensetz, Christoffer Carstensen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  5. Mobile Oplevelser tilknyttet Zoologiske Haver: - Framework for design og analyse af mobile tiltag udbudt af Zoo

    Christian Vestøl Lade

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  6. Oplev potentialet i Virtual Reality

    Kasper Christian Nielsen, Brian Pedersen, Ricki Skov Vestergaard Nielsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  7. SOM AT SE EN BLINDEFILM - Framework for Auditive Virkemidler i en Interaktiv Lydbog til Blinde Børn

    Mikkel Wettergreen Mulvad Beyer, Jonas Bjerregaard Pedersen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  8. Spil og empati: Afstigmatisering af psykiske lidelser gennem et spildesign

    Anja Elisasen Lumholtz Nielsen, Nickie Hundevadt, Josefine Alma Bandsholm

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  9. The distribution of usability problems in strategy games revisited

    Jens Beyer Østergaard

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  10. YourStory - En digital platform for ingeniører

    Geethendra Sugendra, Andreas Rosendal Bang Carlsen, Nicolai Vajhøj Karlsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  11. 2016
  12. Besat af besættelsen: Et speciale om mediernes formidling af Danmarks besættelsen fra 1940-1945

    Litten Lykholt Poulsen, Nanna Gravers Steffensen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  13. Den Fragmenterede fandom : En undersøgelse af digitale platform i forhold til fandom Interaktive Digitale Medier 10. Semester

    Daniel Malicay Olsson

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  14. Design Computerspil med Objekt Teater

    Nanna Thyra Fischer Topp

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  15. Designing a corridor for brain-damaged adolescents - Designkriterier dannet ud fra en participatorisk designtilgang

    Maja Kathrine Lundholm Larsen, Karen Nabe Nielsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  16. Et teknologi-baseret æstetisk oplevelses projekt

    Kenneth Korsgaard Gad, Danni Thorup Steffansen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  17. Exploring the difference between exploratory and task based remote asynchronous usability testing

    Stine Eklund

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  18. HCI, Game Design & Gamification - Et teoretisk funderet speciale

    Caspar Adam Tylak, Philip Kroer Færch

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  19. Implementeringen af Maker bevægelsen på danske folkebiblioteker: Konsekvenser og udfordringer

    Pia Rask Jacobsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  20. Narrating Netflix: An Examination of the Narrative Structure of House of Cards and Netflix’s Position Within the Post-Network Era

    Lina Thierry Pedersen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  21. NeedFinder - Et digtialt system til registrering af klienters behovsprofil en konsulentpraksis

    Christina Malmgren Mikkelsen, Philip Hundevad Nymann

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  22. Tabletop games from table to tablet

    Steffen Nygaard

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  23. The Glue of Narratives – Indirect Storytelling in a Digital World

    Kenni Kirkegaard Hornstrup, Peter Skov Klitgaard Madsen, Lars Kiesbye Bendixen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  24. Tværmedial nyhedskommunikation: Produktionsanalyse af Nordjyske Medier

    Jonas Borchers Jensen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  25. Vi er skam på sociale medier

    Joachim Lykke Østergaard Olesen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  26. 2015
  27. Adaptive User Interface til World of Warcraft

    Thomas Albeck Pedersen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  28. Audio Visual storytelling in games: Konceptuelle designprincipper for spil uden tekst og tale

    Michael Lund

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  29. Bitcoin - et nyt medium

    Thor Larsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  30. Camp Ellis : Et studie i environmental storytelling

    Lasse Hjorth Rasmussen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  31. Designtænkning som vej mod innovation: Digital finansiel rådgivning af unge i et nyt perspektiv

    Joakim Møller Thomsen, Kristian Lynggaard Sønderup

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  32. Don't Trust: A Critical Look Into The Video Game Industry

    Martin Baagø Nejsum

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  33. En Konstant Kompagnon: Et konsistent brugergrænsefladedesign til flere platforme

    Michael Harlev Kristensen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  34. "Er du også ordblind?": Digitalt netværk til Nota.dk

    Morten Møller Beirholm, Julie Nygaard

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  35. Etisk sensibilitet på YouTube: En fænomenologisk undersøgelse af mediers effekt på vores bevidsthed

    Mark Gaardboe Danielsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  36. Et nyt redskab til konceptudvikling

    Nikita Janting Christensen, Anne-Marie Menendez

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  37. Formidling af interaktive digitale koncepter ved hjælp af animationsbaserede skitser

    Mette Hjorth Lausen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  38. Hvordan teknologi understøtter, motivere og vedligeholder vægttab.

    Pernille Elisabeth Lund

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  39. Inspirator - en ny vej til design af workshops

    Line Møller Eriksen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  40. Lead-User Innovation af et e-bogskoncept, med fokus på deling af tekstforståelse.

    Mustafa Mohamoud Ibrahim

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  41. Level up your gamedesign

    Jesper Sørensen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  42. Nørdkultur i popkulturel kontekst: En casestudy af diskursive og filmiske virkemidler i TV-reklamer for populære videospil

    Jens Korsgaard, Daniel Strøm Berg

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  43. Spiller-intentionsbelysende historiefortælling: Ludonarrativ udforskning af mellem-menneskelige problemstillinger

    Rune Albjerg Andersen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  44. Street'ens nye klæder: Et digitalt oplevelsesdesign

    Sine Lanng Gregersen, Mark Drastrup Olesen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  45. Udviklingen af et socialt medie: Aktørerne og konsekvenserne for brugeren

    Stine Larsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  46. Virale Videoer: Definition og Kategoriseringer

    Jonas Fibecker Christiansen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  47. V-LARPing: - Building Character Relations via Digital Communication

    Søren Dissing Andersen, Asger Krogh Kjær

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  48. icon.jpg

    Why interactive, digital museum exhibitions fail: A critical evaluation of interaction design in Danish museums

    Asger Kennedy Møller

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  49. 2014
  50. At slå rødder online: En branding strategi via sociale medier

    Martin Bylund Larsen, Johnni Gade

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  51. Content Potentials in Transmedia Storytelling

    Stine Schmieg Johansen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  52. Cross-TV: Design af fremtidens TV

    Thorbjørn Milton Larsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  53. Den Engagerende Northsider: Hyper-kommunikation, sociale medier og co-creation i en cyklus

    Ditte Olesen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  54. Studenteropgave: Speciale

  55. Digitalt værktøj til designprocesser : - Et konceptforslag

    Charlotte Lybech Thomsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  56. Emotionelt webshop design

    Belinda Andersen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  57. Formatets Betydning for Oplevelsen af Rollespil

    Bo Sebastian Wunderlich Jensen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  58. Game Design Business Model: The correlations between key design elements and revenue mechanics in free to play video games

    Kasper Hurwitz, Kristian Wulff, Nikolaj Frølund Jensen, Thomas Lykke Larsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  59. Genspilningsværdi: En strukturel tilgang til spillere og computerspil

    Lasse Weissenberg Thygesen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  60. Hyperkompleks Markedsføring: En teoretisk analyse af udfordringer ved markedsføring på sociale medier

    Marc Jørgensen, Helena Faurskov Nielsen, Anne Soo Yun Frost Christensen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  61. frontpage.png

    Integrated Marketing Communications : Engaging consumers in a digital era

    Mathias Just Sørensen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  62. Kvantificering af Kvalitativ User Experience Test : Ved brug af Datatriangulering

    Mike Thomsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  63. Replayability: A Structural Approach to Players and Computer Games

    Lasse Weissenberg Thygesen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  64. Second Screen i praksis - synergi på tværs af medier

    Anne-Mette Madsen, Ditte Seier Carstensen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  65. Teoretisk informeret design af interaktiv digital markedsføring til udvidelse af kritisk masse.

    Lasse Skovsmose Larsen, Jeppe Aslak Andreasen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  66. Virksomheder på sociale medier: Et komplekst medielandskab

    Julie Aaen Kjelgaard

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  67. 2013
  68. Danske virksomheder på Twitter

    Trine Dalsgaard Rasmussen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  69. Fremtiden for Aalborg Universitetsforlag i den digitale verden

    Orsolya Kolonics

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  70. Hvorfor vi bliver ved med at spille computerspil: En teoretisk undersøgelse af menneskelig motivation, spillermotivation og sjov i computerspil

    Esben Lund-Pedersen, Steffen Titken Haferbier

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  71. Level design på basis af arkitektonisk miljøpsykologi

    Rasmus Storgaard Pedersen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  72. Ny design tilgang, nye designprincipper

    Ngoc Phong Bui

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  73. Projektledelse indenfor spiludvikling: Projektledelse set med motivationsteoretisk og adfærdspsykologisk optik

    Per Lac Cam Trinh

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  74. Social Interaction in Video Games - Entertainment Beyond the Screen

    Kristoffer Davis Foldbjerg

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  75. Transmedia Storytelling: - Et teoretisk begrebsoperationaliserende speciale om fortællinger på tværs af medier

    Matthias Aurelian

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  76. Visuelle og auditive cues i computerspil

    Christian Bæk Hansen, Thomas Møller Thomsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  77. 2012
  78. Creating a Transmedia Experience

    Ronni Nedergaard Nielsen, Vashanth Selvadurai

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  79. De digitale betalingsmidler: Teoretisk og analytisk redegørelse af de digitale betalingsmidlers omfang og udbredelse

    Louise Uhrenfeldt, Morten Keilov

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  80. Digital værdi

    Steffen Hygum Nielsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  81. En teoretisk tilgang til valg i spil, illusionen af frihed uden kontrol

    Mikkel Winther

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  82. Faktion - På sociale medier

    Jesper Knudsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  83. Flowability: Produktionen af en flow heuristik til spil

    Allan Schnoor

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  84. Fra klassisk til pervasive IA: En teoretisk redegørelse for klassisk og pervasive informationsarkitektur

    Anne Mette Beck

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  85. Fra penselstrøg til pixelkunst: En digital oplevelse

    Thomas Holt Krogh

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  86. Gamification: Et teoretisk orienteret speciale

    Danni Kirstine Skou

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  87. Hvad pårvirker en usabilitytest

    thomas toft knudsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  88. Kreativitet i Spiludvikling: Idégenerering, problemløsning og beslutningstagen

    Tobias Iskov Thomsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  89. UnityBanner_jpg.jpg

    Last Day at Work : En forskudt fortællerstemme og dens påvirkning på suspense

    Brian Nielsen, Kristoffer Johansen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  90. Nibe Festival Medhjælper-app: - Et empirisk speciale med fokus på design af app's

    Gitte Lyngholm Andersen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  91. Teknologi i det fri: En undersøgelse af brugeroplevelser via mobile augmented reality

    Tobias Madsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  92. The Neverending Storytelling

    Johnny Josefsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  93. Transformativ Gameplay

    Jonas Byrresen, Ole Risgaard Hansen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  94. 2011
  95. Digitalisering og formidling på de lokalhistoriske arkiver

    Rasmus Brask Lauritsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2011

    Studenteropgave: Speciale

  96. HTML5 - Applikasjon

    Petter Stensig

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2011

    Studenteropgave: Speciale

  97. Hvor er jeres facebook?: - Et casestudie af danske folkebibliotekers anvendelse af facebook

    Tina Andersen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2011

    Studenteropgave: Speciale

  98. Iværksætteri i den danske spilbranche

    Ditte Rønhøj Frostholm

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2011

    Studenteropgave: Speciale

  99. Operationalisering af digitalt mediepotentiale

    Ulrik Boisen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2011

    Studenteropgave: Speciale

  100. Sociale Medier: En Politisk Slagmark

    Anders Zimmer Hansen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2011

    Studenteropgave: Speciale

  101. Socialt Medierede Systemer: En systemisk optik på sociale medier

    Martin Backlund Rasmussen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2011

    Studenteropgave: Speciale

  102. Spil versus historier: potentialet for historiefortælling i computerspil

    Michael Josefsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2011

    Studenteropgave: Speciale

  103. Strategisk Digital Designtænkning

    Peter Vistisen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2011

    Studenteropgave: Speciale

  104. The mobile future: A look through the keyhole

    Asbjørn Vad Larsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2011

    Studenteropgave: Speciale

  105. 2010
  106. Oplevelse i interaktive digitale medier

    Jacob Fjelsten

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2010

    Studenteropgave: Speciale

Forrige 1 2 Næste