Interaktive Digitale Medier, Kandidat

Kandidatuddannelse

Studiestruktur: Uddannelse

1. semester

Skolen for Kommunikation, Æstetik og Oplevelsesteknologi › Studienævn for Kommunikation og Digitale Medier › Interaktive Digitale Medier, Kandidat

2. semester

Skolen for Kommunikation, Æstetik og Oplevelsesteknologi › Studienævn for Kommunikation og Digitale Medier › Interaktive Digitale Medier, Kandidat

3. semester

Skolen for Kommunikation, Æstetik og Oplevelsesteknologi › Studienævn for Kommunikation og Digitale Medier › Interaktive Digitale Medier, Kandidat

4. semester

Skolen for Kommunikation, Æstetik og Oplevelsesteknologi › Studienævn for Kommunikation og Digitale Medier › Interaktive Digitale Medier, Kandidat

  1. 2017
  2. En del af eliten

    Nikolaj Vestergaard Pedersen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  3. En Verden af Oplevelser: En Undersøgelse af Virtual Realitys Potentiale i den Danske Charterbranche

    Helle Tetzschner Larsen, Trine Pallesen Wiuff

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  4. Læreres rolle i participatoriske design workshops for og med egne elever: Læreres rolle i participatoriske design workshops for og med egne elever

    Rasmus Hoffensetz, Christoffer Carstensen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  5. Mobile Oplevelser tilknyttet Zoologiske Haver: - Framework for design og analyse af mobile tiltag udbudt af Zoo

    Christian Vestøl Lade

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  6. SOM AT SE EN BLINDEFILM - Framework for Auditive Virkemidler i en Interaktiv Lydbog til Blinde Børn

    Mikkel Wettergreen Mulvad Beyer, Jonas Bjerregaard Pedersen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  7. YourStory - En digital platform for ingeniører

    Geethendra Sugendra, Andreas Rosendal Bang Carlsen, Nicolai Vajhøj Karlsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  8. 2016
  9. Besat af besættelsen: Et speciale om mediernes formidling af Danmarks besættelsen fra 1940-1945

    Litten Lykholt Poulsen, Nanna Gravers Steffensen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  10. Den Fragmenterede fandom : En undersøgelse af digitale platform i forhold til fandom Interaktive Digitale Medier 10. Semester

    Daniel Malicay Olsson

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  11. Design Computerspil med Objekt Teater

    Nanna Thyra Fischer Topp

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  12. Designing a corridor for brain-damaged adolescents - Designkriterier dannet ud fra en participatorisk designtilgang

    Maja Kathrine Lundholm Larsen, Karen Nabe Nielsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  13. Et teknologi-baseret æstetisk oplevelses projekt

    Kenneth Korsgaard Gad, Danni Thorup Steffansen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  14. Exploring the difference between exploratory and task based remote asynchronous usability testing

    Stine Eklund

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  15. HCI, Game Design & Gamification - Et teoretisk funderet speciale

    Caspar Adam Tylak, Philip Kroer Færch

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  16. Implementeringen af Maker bevægelsen på danske folkebiblioteker: Konsekvenser og udfordringer

    Pia Rask Jacobsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  17. Narrating Netflix: An Examination of the Narrative Structure of House of Cards and Netflix’s Position Within the Post-Network Era

    Lina Thierry Pedersen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  18. NeedFinder - Et digtialt system til registrering af klienters behovsprofil en konsulentpraksis

    Christina Malmgren Mikkelsen, Philip Hundevad Nymann

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  19. Tabletop games from table to tablet

    Steffen Nygaard

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  20. The Glue of Narratives – Indirect Storytelling in a Digital World

    Kenni Kirkegaard Hornstrup, Peter Skov Klitgaard Madsen, Lars Kiesbye Bendixen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  21. Tværmedial nyhedskommunikation: Produktionsanalyse af Nordjyske Medier

    Jonas Borchers Jensen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  22. Vi er skam på sociale medier

    Joachim Lykke Østergaard Olesen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  23. Virksomheders troværdighed på sociale medier

    Laurits Rune Nielsen, Louise Baarstrøm Godsk

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 1. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  24. 2015
  25. Adaptive User Interface til World of Warcraft

    Thomas Albeck Pedersen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  26. Audio Visual storytelling in games: Konceptuelle designprincipper for spil uden tekst og tale

    Michael Lund

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  27. Bitcoin - et nyt medium

    Thor Larsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  28. Camp Ellis : Et studie i environmental storytelling

    Lasse Hjorth Rasmussen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  29. Designtænkning som vej mod innovation: Digital finansiel rådgivning af unge i et nyt perspektiv

    Joakim Møller Thomsen, Kristian Lynggaard Sønderup

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  30. Don't Trust: A Critical Look Into The Video Game Industry

    Martin Baagø Nejsum

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  31. En Konstant Kompagnon: Et konsistent brugergrænsefladedesign til flere platforme

    Michael Harlev Kristensen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  32. "Er du også ordblind?": Digitalt netværk til Nota.dk

    Morten Møller Beirholm, Julie Nygaard

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  33. Etisk sensibilitet på YouTube: En fænomenologisk undersøgelse af mediers effekt på vores bevidsthed

    Mark Gaardboe Danielsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  34. Et nyt redskab til konceptudvikling

    Nikita Janting Christensen, Anne-Marie Menendez

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  35. Formidling af interaktive digitale koncepter ved hjælp af animationsbaserede skitser

    Mette Hjorth Lausen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  36. Hvordan teknologi understøtter, motivere og vedligeholder vægttab.

    Pernille Elisabeth Lund

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  37. Inspirator - en ny vej til design af workshops

    Line Møller Eriksen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  38. Lead-User Innovation af et e-bogskoncept, med fokus på deling af tekstforståelse.

    Mustafa Mohamoud Ibrahim

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  39. Level up your gamedesign

    Jesper Sørensen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  40. Nørdkultur i popkulturel kontekst: En casestudy af diskursive og filmiske virkemidler i TV-reklamer for populære videospil

    Jens Korsgaard, Daniel Strøm Berg

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  41. Spiller-intentionsbelysende historiefortælling: Ludonarrativ udforskning af mellem-menneskelige problemstillinger

    Rune Albjerg Andersen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  42. Street'ens nye klæder: Et digitalt oplevelsesdesign

    Sine Lanng Gregersen, Mark Drastrup Olesen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  43. Udviklingen af et socialt medie: Aktørerne og konsekvenserne for brugeren

    Stine Larsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  44. Virale Videoer: Definition og Kategoriseringer

    Jonas Fibecker Christiansen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  45. V-LARPing: - Building Character Relations via Digital Communication

    Søren Dissing Andersen, Asger Krogh Kjær

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  46. icon.jpg

    Why interactive, digital museum exhibitions fail: A critical evaluation of interaction design in Danish museums

    Asger Kennedy Møller

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  47. 2014
  48. At slå rødder online: En branding strategi via sociale medier

    Martin Bylund Larsen, Johnni Gade

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  49. Content Potentials in Transmedia Storytelling

    Stine Schmieg Johansen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  50. Cross-TV: Design af fremtidens TV

    Thorbjørn Milton Larsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  51. Den Engagerende Northsider: Hyper-kommunikation, sociale medier og co-creation i en cyklus

    Ditte Olesen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  52. Studenteropgave: Speciale

  53. Digitalt værktøj til designprocesser : - Et konceptforslag

    Charlotte Lybech Thomsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  54. Emotionelt webshop design

    Belinda Andersen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  55. Formatets Betydning for Oplevelsen af Rollespil

    Bo Sebastian Wunderlich Jensen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  56. Game Design Business Model: The correlations between key design elements and revenue mechanics in free to play video games

    Kasper Hurwitz, Kristian Wulff, Nikolaj Frølund Jensen, Thomas Lykke Larsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  57. Genspilningsværdi: En strukturel tilgang til spillere og computerspil

    Lasse Weissenberg Thygesen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  58. Hyperkompleks Markedsføring: En teoretisk analyse af udfordringer ved markedsføring på sociale medier

    Marc Jørgensen, Helena Faurskov Nielsen, Anne Soo Yun Frost Christensen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  59. frontpage.png

    Integrated Marketing Communications : Engaging consumers in a digital era

    Mathias Just Sørensen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  60. Kvantificering af Kvalitativ User Experience Test : Ved brug af Datatriangulering

    Mike Thomsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  61. Replayability: A Structural Approach to Players and Computer Games

    Lasse Weissenberg Thygesen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  62. Second Screen i praksis - synergi på tværs af medier

    Anne-Mette Madsen, Ditte Seier Carstensen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  63. Teoretisk informeret design af interaktiv digital markedsføring til udvidelse af kritisk masse.

    Lasse Skovsmose Larsen, Jeppe Aslak Andreasen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  64. Virksomheder på sociale medier: Et komplekst medielandskab

    Julie Aaen Kjelgaard

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2014

    Studenteropgave: Speciale

  65. 2013
  66. Danske virksomheder på Twitter

    Trine Dalsgaard Rasmussen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  67. Fremtiden for Aalborg Universitetsforlag i den digitale verden

    Orsolya Kolonics

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  68. Hvorfor vi bliver ved med at spille computerspil: En teoretisk undersøgelse af menneskelig motivation, spillermotivation og sjov i computerspil

    Esben Lund-Pedersen, Steffen Titken Haferbier

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  69. Level design på basis af arkitektonisk miljøpsykologi

    Rasmus Storgaard Pedersen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  70. Ny design tilgang, nye designprincipper

    Ngoc Phong Bui

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  71. Projektledelse indenfor spiludvikling: Projektledelse set med motivationsteoretisk og adfærdspsykologisk optik

    Per Lac Cam Trinh

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  72. Social Interaction in Video Games - Entertainment Beyond the Screen

    Kristoffer Davis Foldbjerg

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  73. Transmedia Storytelling: - Et teoretisk begrebsoperationaliserende speciale om fortællinger på tværs af medier

    Matthias Aurelian

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  74. Visuelle og auditive cues i computerspil

    Christian Bæk Hansen, Thomas Møller Thomsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  75. 2012
  76. Creating a Transmedia Experience

    Ronni Nedergaard Nielsen, Vashanth Selvadurai

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  77. De digitale betalingsmidler: Teoretisk og analytisk redegørelse af de digitale betalingsmidlers omfang og udbredelse

    Louise Uhrenfeldt, Morten Keilov

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  78. Digital værdi

    Steffen Hygum Nielsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  79. En teoretisk tilgang til valg i spil, illusionen af frihed uden kontrol

    Mikkel Winther

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  80. Faktion - På sociale medier

    Jesper Knudsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  81. Flowability: Produktionen af en flow heuristik til spil

    Allan Schnoor

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  82. Fra klassisk til pervasive IA: En teoretisk redegørelse for klassisk og pervasive informationsarkitektur

    Anne Mette Beck

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  83. Fra penselstrøg til pixelkunst: En digital oplevelse

    Thomas Holt Krogh

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  84. Gamification: Et teoretisk orienteret speciale

    Danni Kirstine Skou

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  85. Hvad pårvirker en usabilitytest

    thomas toft knudsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  86. Kreativitet i Spiludvikling: Idégenerering, problemløsning og beslutningstagen

    Tobias Iskov Thomsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  87. UnityBanner_jpg.jpg

    Last Day at Work : En forskudt fortællerstemme og dens påvirkning på suspense

    Brian Nielsen, Kristoffer Johansen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  88. Nibe Festival Medhjælper-app: - Et empirisk speciale med fokus på design af app's

    Gitte Lyngholm Andersen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  89. Teknologi i det fri: En undersøgelse af brugeroplevelser via mobile augmented reality

    Tobias Madsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  90. The Neverending Storytelling

    Johnny Josefsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  91. Transformativ Gameplay

    Jonas Byrresen, Ole Risgaard Hansen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2012

    Studenteropgave: Speciale

  92. 2011
  93. Digitalisering og formidling på de lokalhistoriske arkiver

    Rasmus Brask Lauritsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2011

    Studenteropgave: Speciale

  94. HTML5 - Applikasjon

    Petter Stensig

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2011

    Studenteropgave: Speciale

  95. Hvor er jeres facebook?: - Et casestudie af danske folkebibliotekers anvendelse af facebook

    Tina Andersen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2011

    Studenteropgave: Speciale

  96. Iværksætteri i den danske spilbranche

    Ditte Rønhøj Frostholm

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2011

    Studenteropgave: Speciale

  97. Operationalisering af digitalt mediepotentiale

    Ulrik Boisen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2011

    Studenteropgave: Speciale

  98. Sociale Medier: En Politisk Slagmark

    Anders Zimmer Hansen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2011

    Studenteropgave: Speciale

  99. Socialt Medierede Systemer: En systemisk optik på sociale medier

    Martin Backlund Rasmussen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2011

    Studenteropgave: Speciale

  100. Spil versus historier: potentialet for historiefortælling i computerspil

    Michael Josefsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2011

    Studenteropgave: Speciale

  101. Strategisk Digital Designtænkning

    Peter Vistisen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2011

    Studenteropgave: Speciale

  102. The mobile future: A look through the keyhole

    Asbjørn Vad Larsen

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2011

    Studenteropgave: Speciale

  103. 2010
  104. Oplevelse i interaktive digitale medier

    Jacob Fjelsten

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2010

    Studenteropgave: Speciale

  105. 2005
  106. A Puzzle of Casual and Hardcore Proportions: En Analyse af Casual og Hardcore spils Indhold og Kombination

    Niels Haslund Grarup

    Interaktive Digitale Medier, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2005

    Studenteropgave: Speciale