1. semester

Skolen for Erkendelses- og Forandringsprocesser › Studienævn for Uddannelse, Læring og Forandring › Læring og Forandringsprocesser, Kandidat

2. semester

Skolen for Erkendelses- og Forandringsprocesser › Studienævn for Uddannelse, Læring og Forandring › Læring og Forandringsprocesser, Kandidat

3. semester

Skolen for Erkendelses- og Forandringsprocesser › Studienævn for Uddannelse, Læring og Forandring › Læring og Forandringsprocesser, Kandidat

4. semester

Skolen for Erkendelses- og Forandringsprocesser › Studienævn for Uddannelse, Læring og Forandring › Læring og Forandringsprocesser, Kandidat

  1. 2018
  2. Når virkeligheden venter: en undersøgelse af 3.g-elevers positioner og strategier før studentereksamen på Det Kristne Gymnasium

    Christine Plesner

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2018

    Studenteropgave: Speciale

  3. Studenteropgave: Speciale

  4. 2017
  5. Alkoholforebyggende undervisning på handelsskoler - et specialeprojekt om betingelserne for læringspotentialet

    Sofie Stubkier Husted

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  6. Anerkendelse - vejen til uddannelse?

    Dennis Hjuler

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  7. Autodidakt i praksisfællesskabet - De komplekse læringsprocesser på et professionelt e-sportshold

    Klaus Ingvordsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  8. Camp Fanøs aftryk på familierne: Læring på Camp Fanø

    Katrine Gunner

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  9. Den kulturelle rygsæk og forbindelser

    Kristian Ørsøe Juul

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  10. Den skrøbelige seksualitet: Folkeskolens seksualundervisning som et forberedende og beskyttende læringsrum

    Mette Neergård Pedersen, Sofie Louise Skaaning Kongsgaard

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  11. Digitale medier i fællesskab - de fagprofessionelles rolle i børns brug af digitale medier

    Sanne Tarp Wind, Kathrine Høj Bastrup

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  12. Studenteropgave: Speciale

  13. Dokumentation i dagtilbud - kompetencer til inddragelse af børneperspektiver i evaluering af læreplaner

    Lise My Engrob Adamsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  14. En undersøgelse af hvilke perspektiver Bourdieus begrebsapparat kan bidrage med til MUS i praksis

    Sidsel Brinch Christensen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  15. Et samtidigt paradoks - Parforhold og kærlighed

    Cecilie Floros Eskelund Pedersen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  16. Evaluering af innovative og æstetiske læreprocesser i folkeskolen

    Janni Dorf Kristensen, Anne Natalie Westergaard Jensen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  17. Fokus på sikkerhed - Et casestudie om vaner og kultur

    Tobias Dam Christensen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  18. Forståelser af Kompetencer i Rekrutteringsprocessen

    Lotte Nørgaard Larsen, Ditte Marie Hansen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  19. Fra sans til samling: Kroppen i situationen

    Bolette Borg

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  20. Genese af vægttabspraktikker - De officielle retningslinjer, kure eller sundhedstrends

    Randi Holden Aaholm

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  21. Godmorgen, og så griner vi!

    Helene Bylov Tanderup

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  22. Haver til Maver - Formidlernes didaktiske virkemidler

    Kristian Rødhus

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  23. "Her taler vi ikke politik" - et mønster i Venligbohusets ubevidste bevidste logikker og praktikker i det sociale rum

    Karmveer Kaur Dhaliwal, Sussie Nordskov Johansen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  24. Hvad sker der i ledelsesrummet - En diskursanalyse af skolelederens ledelsesrum i samarbejdet med skolechefen 4 år efter folkeskolereformen

    Kasper Kyed Jensen, Michael Grarup Møller, Kasper Dahl Christensen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  25. Hvor skal vi hen nu? En konstruktion af unges valg efter gymnasiet

    Josefine Waldorff Østergaard

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  26. Ledelse gennem praksisser. Et studie om ledelsesmæssige forandringer i et praksisteoretisk perspektiv

    Britta Lolk Vestergaard

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  27. Læring gennem feedback: Vejen til en optimeret pædagoguddannelse

    Sandy Nureddin Al-Jaff, Asker Højlund Pedersen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  28. Mulighed for anvendelse af ny viden - Hvordan kan vi styrke kursisters oplevede udbytte af en efteruddannelse

    Line Elmstrøm Poulsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  29. Naturlig Refleksion, Om facilitering af refleksionsøvelser i adventure friluftsliv

    Christian Frydkjær-Olsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  30. Når for-forståelse bliver virkelighedens praksis

    Lone Jensen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  31. "Når matchning giver mening"

    Sigrid Juhl Ovedal, Mads Rune Holdgaard Halvorsen, Karoline Mortensen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  32. Paradokser i beslutningstagning der gør en forskel

    Gitte Blytt

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  33. Perspektiver på fremtidens universitetspraksis

    Lea Møller Strandgaard-Mortensen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  34. Professionelle hemmeligheder og supervision

    Nette Solskov Dè Hòra

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Master afgangsprojekt

  35. Professionsbachelorer i søgen efter deres profession – et casestudie om professionsbachelorer i ernæring og sundheds søgen efter deres profession

    Sara Kirkeby, Pernille Kirstine Knaack

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  36. Samskabelse som læreproces mellem offentlige og civile aktører. Udvikling af 'design for læring i samskabelse' i kommuner

    Britta Møller, Tinna Knudsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  37. Skolen for den Tredje Alder - skolen for ældre

    Ekaterina Jurjevna Guseva

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  38. Socialitetens betydning i dannelsen af det hele idrætsmenneske: Kandidatspeciale i læring og forandringsprocesser

    Christian Olsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  39. Studievlgvejledning til de unges uddannelsesvalg

    Anja Arnsdorf Andersen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  40. Trivselsfremme på den kommunale arbejdsplads

    Anne Kirsten Libach Justesen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  41. Uformel læring på arbejdspladsen: Et læringsteoretisk studie af IT-konsulenters historier om deres uformelle læringsmiljø og tavs viden

    Anna Dollerup Lind Larsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  42. Unges barrierer for demokratisk deltagelse - at undervise med tillid og tro

    Ida de Magos Olsen, Mariella Louiza Smidt, Tobias Aske Kristensen, Mette Maria Hein Christiansen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2017

    Studenteropgave: Speciale

  43. 2016
  44. Akutfunktioner i hjemmesygeplejen - Et socio-kulturelt perspektiv på indførelse af akutfunktioner i den kommunale hjemmesygepleje

    Marie Morley

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  45. Anbragte unge i spændingsfeltet mellem ungdom, voksenliv og uddannelse

    Tina Rathleff Jensen, Kitt Tvile

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  46. Brand Ambassadøren: Den værdiskabende medarbejder

    Niklas Knokgård

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  47. Bæltefrit Center - At bringe erfaringer i spil gennem et fremtidsværksted

    Mette Fahl Zschau

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  48. Bæredygtighed som identitet- UBU imellem samfund og omverden: - UBU imellem samfund og omverden

    David Rangan

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  49. Børn i Madkamp - en dispositiv analyse

    Catrine Rosenmeier, Pernille Hauerslev Jensen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  50. Den smukke risiko ved det skønne ubeskrivelige andet

    Maria Louise Larsen Hedegaard, Rasmus Jon Nielsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  51. Det hele menneske - i måder at tænke læring i forbindelse med sprogundervisning af traumeramte flygtninge

    Sahra Arezoomand, Tuula Marita Elisabeth Niemi Poulsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  52. "Det skal ikke være folkeskoleagtigt" - et casestudie om læringssprogets indtagelse af det offentlige rum

    Rianne Larsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  53. Diskussionsbaseret undervisning - et andet læringsrum i den reformerede folkeskole

    Louise Lyngholm, Katja Anne Feilberg, Signe Paulsen Wilken

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  54. En dispositivanalyse af den kognitive kapitalisme i en dansk konsulentvirksomhed.

    Niklas Tønder Jessing, Anders Michael Holm-Pedersen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  55. En ny åben bane for medarbejdere at spille på - Et casestudie af en omfattende omstillingsproces i Socialforvaltningen i Københavns Kommune

    Karen Moe Rasmussen, Nikita Thiesen Volqvartzen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  56. En undersøgelse om medinddragelse af medarbejdere i et udviklingsperspektiv

    Simon Holm Christensen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  57. Er der en idé i LEGEN - Et praksisteoretisk studie af voksnes leg

    Mads Christensen, Marie Vinding Gøttler

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  58. Erhvervsuddannelseslærernes professionellen identitetsudvikling i et praksisfællesskab

    Nina Toft

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  59. Et godt sted at være - er et godt sted at lære: Et studie af lærer- og pædagogpraksisser i indskolingen efter folkeskolereformen fra 2014

    Camilla Bendtsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  60. Fortællinger om kriminalitet og uddannelse

    Anne-Sofie Damsbo Jensen, Marna Ingeborg Hentze

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  61. Hvem sagde sorg?

    Christine Bendix, Sofie Bak Wraae, Pernille Horn

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  62. Hvor kommer du fra? En diskursanalytisk undersøgelse af koreanskfødte adopteredes positionering som ikke-Hvide etniskdanskere

    Pernille Isabella Gersager Nissen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  63. Idrættens muligheder - En socialkonstruktivistisk undersøgelse af et tværvidenskabeligt forskningsprojekt

    Jeppe Behrendt Petersen, Kristian Sune Svendsen Vincents

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  64. Implementering af bevægelse i undervisningstiden - En samarbejdsdrevet innovation mellem elever og lærere

    Jannie Kanstrup Thaisen, Jannie Lynge Johansen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  65. Individets læring i praksisfællesskabet

    Signe Andrea Lentz Christensen, Mahfuza Begum

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  66. Studenteropgave: Speciale

  67. Inklusion af tosprogede elever - en kvalitativ undersøgelse af praksis

    Birgitte Windelborg Holmgaard

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  68. INKLUSION - I ET DISKURSIVT PERSPEKTIV

    Katarina Kristensen, Tabita Mosbæk Hvid Amstrup

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  69. Innovation På Tværs

    Karina Irene Svendsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  70. Innovativt tværfagligt samarbejde: Et design til organisationsudvikling i den offentlige sektor

    Natasja Cecilie Schebye, Louise Staal Kolind

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  71. Innovativt tværfagligt samarbejde: Et design til organisationsudvikling i den offentlige sektor

    Louise Staal Kolind, Natasja Cecilie Schebye

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  72. Investering i egen sundhed når diagnosen trykker eller træningsskoen klemmer

    Marie Louise Hagemann

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  73. "Jeg er frivillig, fordi..." - en undersøgelse af unges engagement og fastholdelse i frivilligt foreningsliv

    Nanna Lundsby Hald

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  74. LEARNING TRANSFER: The Transfer of Danish Didactics into a Danish Company in Vietnam

    Marie-Helene Lucette Labrosse Pedersen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  75. Lærerstuderendes studiepraksis

    Marlene Finderup Birkelund, Drós Djurhuus

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  76. Læring på kontrakt - om gensidig forpligtelse som vej fra individuel læring til organisatorisk læring i forbindelse med efter/videreuddannelse

    Sandie Malene Ravn Nielsen, Pernille Bonderup Christensen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  77. Læringspotentialer i Refleksivt Gruppesamarbejde: Learning Potentials in Reflective Group Study

    Helle Ankerstjerne Mikkelsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  78. Med fokus på deltagelse - en undersøgelse af studerendes forståelse af læring

    Iben Harder Namensen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  79. MOOCs til unge flygtninge?

    Anouschka Ismene Andersen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  80. Mødet i klinisk praksis mellem studerende og kliniske vejledere

    Heidi Lyngholm Nielsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  81. Ny luft til udeskolen? - En kritisk feltanalytisk undersøgelse af udeskolepraksis i folkeskolen

    Anne Donaldson

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  82. Når distinktion bliver et strategisk træk - en undersøgelse af ghettoriseringens betydning for beboernes selvforståelse

    Anna Marie Bøgballe Larsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  83. Studenteropgave: Speciale

  84. Praktikkens muligheder for læring

    Anne Kjeldsen Ladefoged

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  85. Staten styrer for vildt!? - Udflytning af statslige arbejdspladser i et medarbejderperspektiv

    Trine Haastrup, Tina Agger

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  86. Staten styrer for vildt!? - Udflytning af statslige arbejdspladser i et medarbejderperspektiv

    Trine Haastrup, Tina Agger

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  87. Teori og praksis i pædagoguddannelsen

    Nadia Hvirgeltoft

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  88. Udvikling eller kontrol? - En Bourdieu analyse af måleredskabers betydning for de frivillige i det frivillige felt.

    Tilde Østbjerg Jørgensen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  89. "Æv, bæv, du må bare ikke være med": - om lærerens muligheder for at skabe rum for elevernes udvikling af et robust selvværd

    Hilda Rohde

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  90. 2015
  91. Anerkendelse af individer med psykiske diagnoser

    Camilla Thomsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  92. At se på sig selv som underviser: Videooptagelse som medie for refleksion i adjunktpraksis

    Gitte Kingo Andersen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  93. At være eller ikke at være sælger: Om at finde mening i rollen som sælger af Hus Forbi

    Ulla Mortensen, Pernille Märcher Dalgas

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  94. Den digitale folkeskole : En kritisk diskursanalyse af de fællesoffentlige digitaliseringsstrategier for skoleområdet

    Sofie Vagnø Dahl

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  95. Den nye skolereforms betydning for pædagogernes arbejde i praksis

    Laura Anne Jacobsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  96. "Det er ikke dig, der er noget galt med" : en kandidatafhandling om de nye arbejdstidsreglers indvirkning på 'den gode lærer'

    Trine Stampe

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  97. "Det lugter af en scene": - en undersøgelse om de sociomaterielle forhold i et konkret studierum

    Marie Louise Bjørn, Pernille Clausen Nymand

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  98. Det vigtigste er, at få folk til at opdage vejen de selv kan gå

    Peter Matzen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

Forrige 1 2 Næste