1. semester

Skolen for Erkendelses- og Forandringsprocesser › Studienævn for Uddannelse, Læring og Forandring › Læring og Forandringsprocesser, Kandidat

2. semester

Skolen for Erkendelses- og Forandringsprocesser › Studienævn for Uddannelse, Læring og Forandring › Læring og Forandringsprocesser, Kandidat

3. semester

Skolen for Erkendelses- og Forandringsprocesser › Studienævn for Uddannelse, Læring og Forandring › Læring og Forandringsprocesser, Kandidat

4. semester

Skolen for Erkendelses- og Forandringsprocesser › Studienævn for Uddannelse, Læring og Forandring › Læring og Forandringsprocesser, Kandidat

  1. 2016
  2. Akutfunktioner i hjemmesygeplejen - Et socio-kulturelt perspektiv på indførelse af akutfunktioner i den kommunale hjemmesygepleje

    Marie Morley

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  3. Anbragte unge i spændingsfeltet mellem ungdom, voksenliv og uddannelse

    Tina Rathleff Jensen, Kitt Tvile

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  4. Brand Ambassadøren: Den værdiskabende medarbejder

    Niklas Knokgård

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  5. Bæltefrit Center - At bringe erfaringer i spil gennem et fremtidsværksted

    Mette Fahl Zschau

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  6. Bæredygtighed som identitet- UBU imellem samfund og omverden: - UBU imellem samfund og omverden

    David Rangan

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  7. Børn i Madkamp - en dispositiv analyse

    Catrine Rosenmeier, Pernille Hauerslev Jensen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  8. Den smukke risiko ved det skønne ubeskrivelige andet

    Maria Louise Larsen Hedegaard, Rasmus Jon Nielsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  9. Det hele menneske - i måder at tænke læring i forbindelse med sprogundervisning af traumeramte flygtninge

    Sahra Arezoomand, Tuula Marita Elisabeth Niemi Poulsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  10. "Det skal ikke være folkeskoleagtigt" - et casestudie om læringssprogets indtagelse af det offentlige rum

    Rianne Larsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  11. Diskussionsbaseret undervisning - et andet læringsrum i den reformerede folkeskole

    Louise Lyngholm, Katja Anne Feilberg, Signe Paulsen Wilken

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  12. En dispositivanalyse af den kognitive kapitalisme i en dansk konsulentvirksomhed.

    Niklas Tønder Jessing, Anders Michael Holm-Pedersen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  13. En ny åben bane for medarbejdere at spille på - Et casestudie af en omfattende omstillingsproces i Socialforvaltningen i Københavns Kommune

    Karen Moe Rasmussen, Nikita Thiesen Volqvartzen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  14. En undersøgelse om medinddragelse af medarbejdere i et udviklingsperspektiv

    Simon Holm Christensen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  15. Er der en idé i LEGEN - Et praksisteoretisk studie af voksnes leg

    Mads Christensen, Marie Vinding Gøttler

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  16. Et godt sted at være - er et godt sted at lære: Et studie af lærer- og pædagogpraksisser i indskolingen efter folkeskolereformen fra 2014

    Camilla Bendtsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  17. Fortællinger om kriminalitet og uddannelse

    Anne-Sofie Damsbo Jensen, Marna Ingeborg Hentze

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  18. Hvem sagde sorg?

    Christine Bendix, Sofie Bak Wraae, Pernille Horn

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  19. Hvor kommer du fra? En diskursanalytisk undersøgelse af koreanskfødte adopteredes positionering som ikke-Hvide etniskdanskere

    Pernille Isabella Gersager Nissen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  20. Idrættens muligheder - En socialkonstruktivistisk undersøgelse af et tværvidenskabeligt forskningsprojekt

    Jeppe Behrendt Petersen, Kristian Sune Svendsen Vincents

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  21. Implementering af bevægelse i undervisningstiden - En samarbejdsdrevet innovation mellem elever og lærere

    Jannie Kanstrup Thaisen, Jannie Lynge Johansen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  22. Individets læring i praksisfællesskabet

    Signe Andrea Lentz Christensen, Mahfuza Begum

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  23. Studenteropgave: Speciale

  24. Inklusion af tosprogede elever - en kvalitativ undersøgelse af praksis

    Birgitte Windelborg Holmgaard

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  25. INKLUSION - I ET DISKURSIVT PERSPEKTIV

    Katarina Kristensen, Tabita Mosbæk Hvid Amstrup

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  26. Innovation På Tværs

    Karina Irene Svendsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  27. Innovativt tværfagligt samarbejde: Et design til organisationsudvikling i den offentlige sektor

    Natasja Cecilie Schebye, Louise Staal Kolind

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  28. Innovativt tværfagligt samarbejde: Et design til organisationsudvikling i den offentlige sektor

    Louise Staal Kolind, Natasja Cecilie Schebye

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  29. Investering i egen sundhed når diagnosen trykker eller træningsskoen klemmer

    Marie Louise Hagemann

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  30. "Jeg er frivillig, fordi..." - en undersøgelse af unges engagement og fastholdelse i frivilligt foreningsliv

    Nanna Lundsby Hald

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  31. LEARNING TRANSFER: The Transfer of Danish Didactics into a Danish Company in Vietnam

    Marie-Helene Lucette Labrosse Pedersen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  32. Lærerstuderendes studiepraksis

    Marlene Finderup Birkelund, Drós Djurhuus

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  33. Læring på kontrakt - om gensidig forpligtelse som vej fra individuel læring til organisatorisk læring i forbindelse med efter/videreuddannelse

    Sandie Malene Ravn Nielsen, Pernille Bonderup Christensen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  34. Læringspotentialer i Refleksivt Gruppesamarbejde: Learning Potentials in Reflective Group Study

    Helle Ankerstjerne Mikkelsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  35. Med fokus på deltagelse - en undersøgelse af studerendes forståelse af læring

    Iben Harder Namensen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  36. MOOCs til unge flygtninge?

    Anouschka Ismene Andersen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  37. Mødet i klinisk praksis mellem studerende og kliniske vejledere

    Heidi Lyngholm Nielsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  38. Ny luft til udeskolen? - En kritisk feltanalytisk undersøgelse af udeskolepraksis i folkeskolen

    Anne Donaldson

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  39. Når distinktion bliver et strategisk træk - en undersøgelse af ghettoriseringens betydning for beboernes selvforståelse

    Anna Marie Bøgballe Larsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  40. Studenteropgave: Speciale

  41. Praktikkens muligheder for læring

    Anne Kjeldsen Ladefoged

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  42. Staten styrer for vildt!? - Udflytning af statslige arbejdspladser i et medarbejderperspektiv

    Trine Haastrup, Tina Agger

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  43. Staten styrer for vildt!? - Udflytning af statslige arbejdspladser i et medarbejderperspektiv

    Trine Haastrup, Tina Agger

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  44. Teori og praksis i pædagoguddannelsen

    Nadia Hvirgeltoft

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  45. Udvikling eller kontrol? - En Bourdieu analyse af måleredskabers betydning for de frivillige i det frivillige felt.

    Tilde Østbjerg Jørgensen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  46. "Æv, bæv, du må bare ikke være med": - om lærerens muligheder for at skabe rum for elevernes udvikling af et robust selvværd

    Hilda Rohde

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2016

    Studenteropgave: Speciale

  47. 2015
  48. Anerkendelse af individer med psykiske diagnoser

    Camilla Thomsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  49. At se på sig selv som underviser: Videooptagelse som medie for refleksion i adjunktpraksis

    Gitte Kingo Andersen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  50. At være eller ikke at være sælger: Om at finde mening i rollen som sælger af Hus Forbi

    Ulla Mortensen, Pernille Märcher Dalgas

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  51. Den digitale folkeskole : En kritisk diskursanalyse af de fællesoffentlige digitaliseringsstrategier for skoleområdet

    Sofie Vagnø Dahl

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  52. Den nye skolereforms betydning for pædagogernes arbejde i praksis

    Laura Anne Jacobsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  53. "Det er ikke dig, der er noget galt med" : en kandidatafhandling om de nye arbejdstidsreglers indvirkning på 'den gode lærer'

    Trine Stampe

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  54. "Det lugter af en scene": - en undersøgelse om de sociomaterielle forhold i et konkret studierum

    Marie Louise Bjørn, Pernille Clausen Nymand

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  55. Det vigtigste er, at få folk til at opdage vejen de selv kan gå

    Peter Matzen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  56. Empowerment som redskab - Læring og forandring i udviklingsarbejde

    Caroline Cecilie Berg Poulin

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  57. Et figurationssociologisk blik på samarbejder mellem skoler og idrætsforeninger

    Astrid Haar Jakobsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  58. Et visuelt netværk

    Tanja Lykke Jensen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  59. Folkeskolen i forandring: - i et lærerperspektiv

    Mette Kragh Nielsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  60. From High School Dropout to an Urban Academy Drop-in: an explorative case study on how to retain high school students at risk of dropping out

    Camilla Friis Christensen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Master afgangsprojekt

  61. Studenteropgave: Speciale

  62. Hvad er alternativet?: Et kritisk-utopisk aktionsforskningsprojekt om den gode (ud)dannelsesdagsorden

    Louise Steenholt Larsen, Maja Louise Sørensen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  63. Hvervning af voksne mænd til mentorprojekter

    Kamilla Høtoft

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  64. Indians working in Denmark: A study of practices and diversity

    Frederik Høgh Sørensen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  65. Innovation på social- og sundhedsskolerne i et kritisk perspektiv

    Troels Simonsen, Nanna Agger Knudsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  66. Kompetenceudvikling af folkeskolelærere: Et casestudie om praksisnær kompetenceudvikling gennem videoanalyse og kollegial observation

    Jesper Thorsen Stamp

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  67. Kreativitet for alle : Kreativitetsfremmende læringsmiljøer for drenge med faglige og sociale udfordringer

    Sara Frølund, Maria Jørgensen Appel Bangshøj

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  68. Læring i Projektarbejde: -Om relationel tilblivelse og tværfaglighed i projektgrupper

    Katrine Falck

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  69. MADlejr: En dannelsesø i kompetencehavet

    Jonathan Hansen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  70. Med Mikhail Bakhtin ind i kostvejledningsrummet

    Jan Ohrt Nissen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  71. Mening i Modvind: Oplevelser med NGO professionalisering

    Nicoline Hirtsholm Pedersen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  72. Mobilisering af det kreative vækstlag i Hjørring Kommune

    Christoffer Mariegaard Olesen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  73. Perspektiver på skolepraktikken som læringsmiljø: Skolepraktikkens muligheder og udfordringer i erhvervsuddannelserne

    Sonja Marie Staffeldt

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  74. Pædagogens møde med den nye folkeskolereform

    Niklas Kelk

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  75. pædagoger i skolen: En kvalitativ undersøgelse af pædagogers professionsidentitet

    Anna Spaanheden

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  76. Relationelt lederskab i kultursektoren og kulturinstitutionernes rolle som katalysator for urban udvikling og social inklusion

    Karin Seisbøll Vedel

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  77. Skoleledelse i en reformtid

    Niels Joachim Grevelund

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  78. Social kapital blandt eleverne på HF Cold Hawaii

    Christian Poul Petersen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  79. Sundhedens herredømme: - en undersøgelse af hvilken betydning investeringen i sundhed har for magtstrukturerne blandt tre udvalgte sociale grupper

    Sarah Henriette Biehl Wibrand, Thilde Løndahl Johansen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  80. Sundhedsfortællinger: En undersøgelse af overvægtige børn og unges sundhedskonstruktioner og investering i sundhed

    Sofie Bloch-Jørgensen, Julie Vestergaard Larsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  81. Uddannelsesparathedsvurderingen (UPV) - sorteringsmekanisme i overgangen fra grundskole til ungdomsuddannelse

    Mette Bojsen Træden Pedersen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  82. Udvikling af en bæredygtig professionsidentitet: In alignment with the present time, rounded in balance and readiness to adapt

    Karen Stine Egelund

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  83. Udvikling af pædagogisk professionsidentitet - i et professionsorienteret didaktisk perspektiv

    Lise Tuborgh

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  84. Under overfladen: Oplevelsen af det psykiske arbejdsmiljø blandt forskere på AAU Cph

    Teresa Rousing Oberländer, Hanne Hvass Kjeldgaard

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  85. undersøgelse af asylansøgeres trivsel i bred forstand når forandring er et vilkår

    Sanne Ravn Lorenzen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  86. Unges valg af fritidsaktiviteter: en afdækning af fællesskabers betydning for identitetsudviklingen

    Lykke Jensen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  87. Vi gør det her for børnenes skyld - Fremtidens Fritidstilbud

    Mia Hartrup, Linda Herskov

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2015

    Studenteropgave: Speciale

  88. 2013
  89. Studenteropgave: Speciale

  90. At være lærerstuderende i et felt under forandring: En undersøgelse af en gruppe lærerstuderendes praksisformer

    Johanne Nielsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  91. Drømmefangere - Støtter anerkendende relationer udvikling?

    Christina Licie Munkholm

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  92. Et tværprofessionelt forløbs påvirkning af professionsidentitet: Med udgangspunkt i pædagog- og lærerstuderende

    Louise Møller Kristensen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  93. Forumspil som undervisningsmetode

    Kim Veggerby Nicolajsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  94. HR's muligheder i en kompleks virkelighed: Hvordan kan man understøtte læreprocesser gennem et mentorprogram

    Inge Røgild Jensen, Louise Koksbang

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  95. Kreativitet og innovation i gymnasiet: En svær konstruktion

    Simon Danushka Østergaard Lauridsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  96. Kreativitet og innovation i gymnasiet: en svær konstruktion

    Simon Danushka Østergaard Lauridsen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  97. Kritisk refleksiv tegning

    Niels Peter Hvillum

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  98. Langt Ude i Skoven?: Naturen som læringsmiljø for unge med generelle indlæringsvanskeligheder

    Merete Fuglsang Jørgensen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  99. Portfolio: et læringsteoretisk perspektiv på motivation og forhindringer

    Assa Færø

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  100. Sundhed på arbejdspladsen - Fra politik til praksis

    Helle Møller Eriksen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

  101. Udvikling af samarbejdskompetencer: En undervisningsdidaktik

    Anne Hvolby, Troels Bilskov Jespersen

    Læring og Forandringsprocesser, Kandidat, (Kandidatuddannelse) 4. semester, 2013

    Studenteropgave: Speciale

Forrige 1 2 Næste